Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als ik FM opstart, kan ik zo'n 2 minuten spelen, dan krijg ik een melding dat er een fout in het spel zit, het spel sluit af, en ik krijg onderin een ballon waarin staat dat ik chkdsk (Checkdisk) moet uitvoeren, ik doe dit an, het helpt echter niks, want alles doet het, ik heb hem ook al opnnieuw geinstaleerd, wat ook niet werkt. weet iemand mischien hoe ik dit probleem op kan lossen.

Geplaatst
  • Auteur

Als ik FM opstart, kan ik zo'n 2 minuten spelen, dan krijg ik een melding dat er een fout in het spel zit, het spel sluit af, en ik krijg onderin een ballon waarin staat dat ik chkdsk (Checkdisk) moet uitvoeren, ik doe dit an, het helpt echter niks, want alles doet het, ik heb hem ook al opnnieuw geinstaleerd, wat ook niet werkt. weet iemand mischien hoe ik dit probleem op kan lossen.

Geplaatst

Re: FM doet het niet :wall:

Zit er misschien een beschadiging (kras, veeg, scheurtje e.d.) op de CD?

Geplaatst
  • Auteur

Lijkt me moeilijk, hem hem net (eergister op de post) binnen, ikheb trouwens wel een tactiek gedownload, om precies te zijn de 4-4-2 ruit van Camiel, zal ff kijken of die t doet als ik die verwider

Geplaatst
  • Auteur

ik krijg een tekstballon met deze tekst letterlijk overgetikt: Football Manager 2007: fm.exe: bestand is mogelijk beschadigd als titel

en daaronder voer het hulpprogramma van chkdsk uit.

Geplaatst
  • Auteur

''Het bestand uit map D: is beschadigd en onleesbaar. voer het hulpprograma van chkdsk uit''. is de overige tekst in die ballon, er is ook een foutmelding met de tekst: ''GAME:: game_save() ''

en een met ''het spel kon niet opgeslagen worden.''

Geplaatst
  • Auteur

als het spel wordt afgesloten krijg ik deze foutmelding: genaamd toepassingsfout: ''Fatale fout de toepassing zal worden afgesloten. Je vind het foutenrapport terug in beneden/C:/Program Files/Fif'' (de directrynaam)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een dergelijk soort foutmelding gezien in de novelle ''barca barca!!'' alleen ik kan het topic en zo ook de maker niet meer vinden en kan ook geen vraag stellen over de manier hoe hij het oplostte.

Geplaatst

Probeer eerst om het gewoon opnieuw te installeren. misschien help het :checkit:

Geplaatst

Je hoeft niet 6 berichten achter elkaar te plaatsen, je kan je postst makkelijk bewerken met de modify knop

Geplaatst

volgens mij ligt dat gewoon aan de cd, als je het net hebt gekocht dan moet je eens aan de winkel vragen of ze je een andere cd willen geven

Geplaatst

Misschien handig om een crack te downloaden... Meer zeg ik er niet over vanwege de regel geen warez ;)

Geplaatst
  • Auteur

volgens mij ligt dat gewoon aan de cd, als je het net hebt gekocht dan moet je eens aan de winkel vragen of ze je een andere cd willen geven

Ik kreeg hem bij een VI abonnement, dus helaas.

Misschien handig om een crack te downloaden... Meer zeg ik er niet over vanwege de regel geen warez ;)

Welke crack dan? het is mijn allereerste FM dus snap nit zo veel van de cracks.

Geplaatst
  • Auteur

Probeer eerst om het gewoon opnieuw te installeren. misschien help het :checkit:

al geprobeert, directorynaam veranderd etc.

Geplaatst
  • Auteur

Sluit maar, verschjnlijk een fout in schijf D, zal de computer die ik op mijn kamer heb staan moeten maken (XP, 40 GB zal het denk wel doen) bedankt voor de goede bedoelingen :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Waar moet ik patches late? heb hem nu in DB staan en er veranderd helemaal niks.

Geplaatst

Praten over cracks wordt ook niet toegestaan, en nogmaals je kunt met de modify knop je berichten aanpassen zodat je niet veel posts achter elkaar krijgt.

Waar moet ik patches late? heb hem nu in DB staan en er veranderd helemaal niks.

Je moet een patch wel installeren heb je dat gedaan?
Geplaatst
  • Auteur

Praten over cracks wordt ook niet toegestaan, en nogmaals je kunt met de modify knop je berichten aanpassen zodat je niet veel posts achter elkaar krijgt.

Je moet een patch wel installeren heb je dat gedaan?

Gedaan, heb hem in DB gepropt maar blijft hetzelfde.

Geplaatst

Waar je een patch neerzet maakt niet uit hij installeerd het automatisch over fm heen. Probeer de patch nogmaals te downloaden en te installeren.

Geplaatst
  • Auteur

gedaan, maarwerkt niezal eerst kijken of hij het op de computer op mijn kamer doet (nog niet aangesloten) en alshij daar niet werkt geef ik het op.ruilen kan nooit want ik hem bij een vi abonnement

Geplaatst
  • Auteur

Blaas ff het topic nieuw leven in:

Heb de patch nu goed gedownload, en geen enkel verschil.

Geplaatst
  • Auteur

Sorry voor al de berichtenn achter mekaar, maar mijnt topic bloed dood, en ik heb al weet ik veel hoe lang al te kampen met het probleem.

Geplaatst

Sorry voor al de berichtenn achter mekaar, maar mijnt topic bloed dood, en ik heb al weet ik veel hoe lang al te kampen met het probleem.

ik ga je verlossen van je probleem gewoon start -> uitvoeren -> CHKDSK /f

Dan Krijg je zo een vraag/voorstel dat moet JA zijn dan je computer opnieuw opstarten er komt nu een blauw schermpje daar gaat hij de beschadigde bestanden fixen dus niet op een toets drukken maar wachten !!

Als het klaar is met fixen gaat het vanzelf de blauwe scherm dicht en kom je bij je login scherm terecht..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.