Geplaatst 24 december 200618 jr. Volledige naam: Fc Antwerp Royal Opgericht: 1880 Stadion: Bosuil,Antwerpen Capaciteit: 16649(14053 zitplatsen) Voorzitter: Eddy Wauters Trainer: Bart van de Ven Competitie: Belgische Tweede klasse Doelstellingen bestuur:denkt dat we kampioen kunnen worden Doelstellingen supporters:respectabele plaats kunnen halen Doelstelingen van mezelf: over 5 jaar cl winnen Ik heb Fc antwerp gekozen omdat ik denk dat ze weer oude tijden kunnen herleven stadium:
Geplaatst 24 december 200618 jr. Auteur Volledige naam: Fc Antwerp Royal Opgericht: 1880 Stadion: Bosuil,Antwerpen Capaciteit: 16649(14053 zitplatsen) Voorzitter: Eddy Wauters Trainer: Bart van de Ven Competitie: Belgische Tweede klasse Doelstellingen bestuur:denkt dat we kampioen kunnen worden Doelstellingen supporters:respectabele plaats kunnen halen Doelstelingen van mezelf: over 5 jaar cl winnen Ik heb Fc antwerp gekozen omdat ik denk dat ze weer oude tijden kunnen herleven stadium:
Geplaatst 24 december 200618 jr. Re: fc antwerp Leuk begin :S :cab: Kan je ook wat meer uitleg gefen? K ijk in 'Het presenteren van Novelle hints en trick' of kijk is hoe andere het doen :thumb: mischien heb je er wat aan!
Geplaatst 24 december 200618 jr. Re: fc antwerp FANTASTISCH BEGIN,, nog nooit zo'n mooi begin, ahum...
Geplaatst 24 december 200618 jr. Re: fc antwerp FANTASTISCH BEGIN,, nog nooit zo'n mooi begin, ahum... Hij begint net, laat hij zeg welkom voelen!
Geplaatst 24 december 200618 jr. Re: fc antwerp FANTASTISCH BEGIN,, nog nooit zo'n mooi begin, ahum... Pfff jij moet stil zijn want jij cheats * NOOB * En mischien maakt hij er nog wat moois van su6
Geplaatst 24 december 200618 jr. Re: fc antwerp Idd dacht al het was een foutje hij drukte perongeluk zeker op verzenden, en daardoor vroeg hij om slotje maarjah het doet er niet meer toe ik wens je veel succes en je hebt een leuke club uitgekozen :thumb: