Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na een succesvolle periode bij Tottenham Hotspur is het nu tijd voor een andere club.

Genaamd: Reading.

Ik heb deze club gekozen omdat er zeer goede voetballers inzitten en omdat het degradatiekandidaat nummer 1 is.

Ook heb ik de novellenbundel van Ingrid gezien met Reading en het leek me een leuke club

Hier de sterspelers van Reading:

Marcus Hahnemann : Deze 34-jarige keeper is een voorbeeld van de jonge keeprs. Hij is een geweldige keeper met heel veel inzet. Echt een teamspeler.

Leroy Lita : Deze 21 jarige talent heeft nog een hele toekomst voor zich. Met zijn schoten en zijn snelheid de gevaar van elke verdediger

Kevin Doyle : Vormt samen met Lita een gouden koppel. Hij kan goed koppen en schieten. Ook kan hij op het middenveld spelen.

Ik heb in de voorbereiding ook nog spelers aangetrokken:

tr.bmp

Ray Parlour Mijn scout zei nog dat ik een goede ervaren middenvelder nodig had. Met Parlour heb ik de ideale ervaring op het middenveld.

parlour_ray_mfc_profile_2005.jpg

Juan Pablo Rodríquez : De 27-jarige Mexicaan is de aankoop van het seizoen. De technische middenvelder beschikt over een geweldige trap.

uag_juanpr_n.3.jpg

Doelstellingen:

Bestuur: Degradatie ontlopen

Supporters: Degradatie ontlopen

Manager: Degradatie ontlopen en winst tegen topclubs

De oefenwedstrijden die ik gespeeld heb:

jam.bmp

[

Volgende keer:

de Wedstrijden

Reacties zijn meer dan welkom :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Na een succesvolle periode bij Tottenham Hotspur is het nu tijd voor een andere club.

Genaamd: Reading.

Ik heb deze club gekozen omdat er zeer goede voetballers inzitten en omdat het degradatiekandidaat nummer 1 is.

Ook heb ik de novellenbundel van Ingrid gezien met Reading en het leek me een leuke club

Hier de sterspelers van Reading:

Marcus Hahnemann : Deze 34-jarige keeper is een voorbeeld van de jonge keeprs. Hij is een geweldige keeper met heel veel inzet. Echt een teamspeler.

Leroy Lita : Deze 21 jarige talent heeft nog een hele toekomst voor zich. Met zijn schoten en zijn snelheid de gevaar van elke verdediger

Kevin Doyle : Vormt samen met Lita een gouden koppel. Hij kan goed koppen en schieten. Ook kan hij op het middenveld spelen.

Ik heb in de voorbereiding ook nog spelers aangetrokken:

tr.bmp

Ray Parlour Mijn scout zei nog dat ik een goede ervaren middenvelder nodig had. Met Parlour heb ik de ideale ervaring op het middenveld.

parlour_ray_mfc_profile_2005.jpg

Juan Pablo Rodríquez : De 27-jarige Mexicaan is de aankoop van het seizoen. De technische middenvelder beschikt over een geweldige trap.

uag_juanpr_n.3.jpg

Doelstellingen:

Bestuur: Degradatie ontlopen

Supporters: Degradatie ontlopen

Manager: Degradatie ontlopen en winst tegen topclubs

De oefenwedstrijden die ik gespeeld heb:

jam.bmp

[

Volgende keer:

de Wedstrijden

Reacties zijn meer dan welkom :checkit:

Geplaatst

Re: Reading !!

Heel veel succes , kijk ook is bij keeper : Joao Carlos , die kan je geweldig goed maken..

Geplaatst
  • Auteur

De 1ste competitiewedstrijd

1ste competitiewedstrijd: Wigan - Reading 2-0

Deze wedstrijd waren we volledig kansloos. Hun bepaalden de wedstrijd en het bleef 'maar bij 2-0.

2e competitiewedstrijd: Reading - Manchester City 2-0

yeaah.bmp

Een goede pot van ons. Man City kon niks beginnen tegen een agressief Reading.

Doyle werd de matchwinner met 2 goals.

3e competitiewedstrijd: Portsmouth - Reading 1-0

Een ongelukkige wedstrijd van ons. Hun scoorden er 1, terwijl wij er meer konden scoren. Maar de spitsen Lita en Doyle konden niet scoren tegen de sterk keepende James.

4e competitiewedstrijd: Reading - Aston Villa 2-1joj.bmp

Een hele mooie wedstrijd met kansen over en weer. Aston Villa was iets beter, maar de 3 punten tellen.

5e competitiewedstrijd: Newcastle - Reading 1-1

Een goede wedstrijd met een verdiende punt. We kwamen achter, maar Doyle maakte nog in de 1e helft gelijk

Leaque Cup wedstrijd: Reading - Covenrty 2-0

zakelijk.bmp

Een zeer zakelijke overwinning. We waren beter, dus een verdiende winst.

6e competitiewedstrijd: Reading - West Ham United 0-0

West Ham was beter en verdiende de winst. Maar onze keeper Hahnemann was uitzonderlijk goed en hield elke bal uit de goal.

7e competitiewedstrijd: Watford - Reading 1-3

dolletje.bmp

Een heerlijke pot van ons. We voetbalden uitstekend en verdienden de 3 punten.

Sonko was de man bij ons, met een assist en een goal.

Ibrahima_Sonko_Reading_Profile_2005.jpg

De man van de wedstrijd.

Reading ontmoet eerste Topper

Morgen staat er een mooie wedstrijd op het programma.

De goed presterende Reading ontmoet de titelkandidaat Liverpool.

De oudste man van het veld was blij dat hij dit nog kon meemaken:'Ik ben al 34 en ik moet gewoon tegen Liverpool keepen, dat is gewoon fantastisch'.

'Natuurlijk willen we winnen, maar Liverpool is de absolute favoriet', zei de keeper van Reading.

Meier schat zijn kansen 30 % in: 'Liverpool is Liverpool en Reading is Reading, dus Liverpool heeft veel kans om te winnen'. 'Wij moeten goed voetballen willen we punten pakken', zei hij.

We zullen het allemaal zien. Morgen live op Sport 1.

8e competitiewedstrijd: Reading - Liverpool 3-3

lekker.bmp

Een heerlijke wedstrijd voor een neutrale toeschouwer. Dit was onze beste wedstrijd tot nu toe.

Kitson maakte vroeg in de wedstrijd al 2 goals, waarnaar Liverpool iets terugdeed.

Het was een schitterende wedstrijd, met kansen over en weer.

Na rust maakten wij de 3-1, maar Liverpool toonde veerkracht en maakte de verdiende 3-3 eindstand.

9e competitiewedstrijd: Spurs - Reading 3-2

pfoe.bmp

Een heerlijke pot voetbal. Spurs kwam direct al snel voor, mij wij maakten snel weer de 1-1.

Spurs had een overwicht en werd beloond door een goal.

Wij maakten ver in de 2e helft de 2-2, maar Mido bezorgde in de blessuretijd de 3 punten voor Spurs.

We voetbalden goed, maar er kwamen geen punten.

Leaque Cup: West Ham - Reading p 2-2

kanlo.bmp

Jammer !!

10e competitiewedstrijd: Reading - Fulham 2-0

joho.bmp

Een goede prestatie tegen degradatieklant Fulham. We stonden met 1-0 voor en scoorde via een corner de 2-0.

Geplaatst

Leuk dat je mijn novelle als inspiratiebron gebruik hebt :D

Je zal het ongetwijfeld beter doen dan ik! Heel veel succes met deze leuke club :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.