Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik zat vol smacht op 1 januari 2007 te wachten om snel aan tafel te gaan zitten met een aantal spelers die van meerwaarde zouden kunnen zijn in mijn team. Nu heb ik een aantal Engelse spelers gescout met als einddatum van het contract 30-6-2007, toch kan ik deze jongens niet "approach to sign"-en. Dit is zo bij alle leeftijden (zowel min en plus 24). Spelers uit andere landen wel signen, ligt dit nu aan een bepaalde regel in Engeland ofzo, of is mijn spel corupt?

Geplaatst
  • Auteur

Ik zat vol smacht op 1 januari 2007 te wachten om snel aan tafel te gaan zitten met een aantal spelers die van meerwaarde zouden kunnen zijn in mijn team. Nu heb ik een aantal Engelse spelers gescout met als einddatum van het contract 30-6-2007, toch kan ik deze jongens niet "approach to sign"-en. Dit is zo bij alle leeftijden (zowel min en plus 24). Spelers uit andere landen wel signen, ligt dit nu aan een bepaalde regel in Engeland ofzo, of is mijn spel corupt?

Geplaatst

Re: Einde Contract/Transfervrij

Corupt ;) Denk ik dan. Heb dit namelijk nog nooit gehad.

Geplaatst

Ik heb het ook, maar kan aan illegale versie liggen.

Geplaatst
  • Auteur

Naja, ik begin even een nieuwe game ernaast, werkt het nú wel zal ik mijn novelle herstarten, werkt het niet heb ik het in ieder geval geprobeerd. Er kan dus wat mij betreft een slotje op dit topic....

Geplaatst

Het licht aan het Land Engeland

want wanneer je een club uit een ander land bent kan je wel spelers uit Engeland benaderen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.