Geplaatst 23 december 200618 jr. Ron Jans ontslagen bij FC Groningen De 48-jarige coach Ron Jans is per direct ontslagen bij FC Groningen. De zo succesvolle coach werd ontslagen omdat hij al te lang bij Groningen werkte en dat de voorzitter dacht dat hij het niet meer op kon brengen tegen de spelers. Ron Jans kon het wel begrijpen:' Ja, ik zag het wel aankomen'. De spelers hadden al aangegeven dat hij hen niet konden motiveren voor de wedstrijden. 'Dan is het duidelijk en rechtvaardig, zei de oud-speler van Roda JC. Wie Ron Jans gaat opvolgen is nog niet helemaal bekend. Wel wordt er druk gespeculeerd over de opvolger, zoals Danny Blind, Ruud Gullit en Foppe de Haan. Groningen: 7.00 uur In de volkskrant is er te lezen dat de clubloze coach Danny Blind niet naar Groningen wil vertrekken. De oud coach van AJAX zei dat hij dacht dat hij geen betere resultaten kon boeken dan Ron Jans. Geen Groningse avontuur voor Blind 12.00 uur Ook Ruud Gullit kan weg worden gestreept. De niet succesvolle coach wou naar een grotere club heen trainen. Hij vond Groningen geen grote club en ook zijn familie wou niet naar Groningen verhuizen. 15.00 uur Volgens Talpa blijft Foppe de Haan trainer van Jong Oranje. De coach werd in verband gebracht met Groningen, maar hij zei dat hij nog lang niet klaar was met Jong Oranje. Foppe had weinig interesse in een overgang naar FC Groningen. 17.00 uur Na lange speculatie kan er nu een dikke streep onder gezet worden. Marc Meier is de nieuwe coach van FC Groningen. Hij was al coach van Feyenoord 2, maar nu wordt hij coach van Fc Groningen. De 38-jarige coach was duidelijk blij met deze aanstelling. 'Zo'n club, zulke supporters. Ik heb niet lang nagedacht over deze keuze, want dat leek me overbodig, zei de coach. Ook voorzitter Jaap van der Linde was blij met deze komst. 'Ik zie een glansrijke toekomst voor Groningen en dat gaat Meier allemaal doen. De supporters hebben minder vertrouwen in Meier. Hun vonden hem onervaren, maar Meier kan zich mooi bewijzen dit seizoen. Volgende keer: Voorbereiding Wedstrijden Reacties zijn meer dan welkom :thumb:
Geplaatst 23 december 200618 jr. Auteur Ron Jans ontslagen bij FC Groningen De 48-jarige coach Ron Jans is per direct ontslagen bij FC Groningen. De zo succesvolle coach werd ontslagen omdat hij al te lang bij Groningen werkte en dat de voorzitter dacht dat hij het niet meer op kon brengen tegen de spelers. Ron Jans kon het wel begrijpen:' Ja, ik zag het wel aankomen'. De spelers hadden al aangegeven dat hij hen niet konden motiveren voor de wedstrijden. 'Dan is het duidelijk en rechtvaardig, zei de oud-speler van Roda JC. Wie Ron Jans gaat opvolgen is nog niet helemaal bekend. Wel wordt er druk gespeculeerd over de opvolger, zoals Danny Blind, Ruud Gullit en Foppe de Haan. Groningen: 7.00 uur In de volkskrant is er te lezen dat de clubloze coach Danny Blind niet naar Groningen wil vertrekken. De oud coach van AJAX zei dat hij dacht dat hij geen betere resultaten kon boeken dan Ron Jans. Geen Groningse avontuur voor Blind 12.00 uur Ook Ruud Gullit kan weg worden gestreept. De niet succesvolle coach wou naar een grotere club heen trainen. Hij vond Groningen geen grote club en ook zijn familie wou niet naar Groningen verhuizen. 15.00 uur Volgens Talpa blijft Foppe de Haan trainer van Jong Oranje. De coach werd in verband gebracht met Groningen, maar hij zei dat hij nog lang niet klaar was met Jong Oranje. Foppe had weinig interesse in een overgang naar FC Groningen. 17.00 uur Na lange speculatie kan er nu een dikke streep onder gezet worden. Marc Meier is de nieuwe coach van FC Groningen. Hij was al coach van Feyenoord 2, maar nu wordt hij coach van Fc Groningen. De 38-jarige coach was duidelijk blij met deze aanstelling. 'Zo'n club, zulke supporters. Ik heb niet lang nagedacht over deze keuze, want dat leek me overbodig, zei de coach. Ook voorzitter Jaap van der Linde was blij met deze komst. 'Ik zie een glansrijke toekomst voor Groningen en dat gaat Meier allemaal doen. De supporters hebben minder vertrouwen in Meier. Hun vonden hem onervaren, maar Meier kan zich mooi bewijzen dit seizoen. Volgende keer: Voorbereiding Wedstrijden Reacties zijn meer dan welkom :thumb:
Geplaatst 23 december 200618 jr. Re: Met Groningen naar de top !! Hij heeft alweer ontslag genomen dus hier zal niet meer komen te staan denk ik:P
Geplaatst 23 december 200618 jr. Re: Met Groningen naar de top !! Hij heeft alweer ontslag genomen dus hier zal niet meer komen te staan denk ik:P Hoe bedoel je? Is hij alweer gestopt? Hoop toch dat hij doorgaat, Groningen is mooie club
Geplaatst 23 december 200618 jr. Re: Met Groningen naar de top !! Hij is get0pt ja bij gr0ningen:P maar ik heb nog wel gr0ningen