Geplaatst 22 december 200618 jr. ik heb een groot probleem ik heb de ierse premier division aangepast in de normale editor van si games 11 andere teams dus uit europa nu gaat t goed tot 27 april dan crasht t spel, ik heb nu al minstens 20 keer opnieuw geprobeerd ook met andere teams maar ik kom niet verder dan 27 april. kan het liggen aan dat, dan op 27 april de loting is voor de 2de ronde van de ierse beker en dat ie daarom crasht???? omdat er andere teams in komen dan normaal ?? please help me :D
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur ik heb een groot probleem ik heb de ierse premier division aangepast in de normale editor van si games 11 andere teams dus uit europa nu gaat t goed tot 27 april dan crasht t spel, ik heb nu al minstens 20 keer opnieuw geprobeerd ook met andere teams maar ik kom niet verder dan 27 april. kan het liggen aan dat, dan op 27 april de loting is voor de 2de ronde van de ierse beker en dat ie daarom crasht???? omdat er andere teams in komen dan normaal ?? please help me :D