Geplaatst 22 december 200618 jr. (1) 16 - 06 - 2006 Ronald de Boer behaald trainersdiploma Ronald de boer is vandaag met kleur geslaagd voor de cursus "Trainer - Coach Senioren" van de KNVB. Hiermee gaat de langverwachte wens van de voormalig profvoetballer dan eindelijk in vervulling. De Boer ontving zijn diploma samen met tal van andere bekende oud voetballers, waaronder Eric van der Luer en Ernest Faber. Eerder behaalde zijn broer Frank ook het felbegeerde papiertje, en lijkt een nieuw trainersduo geboren. De Boer, tot enkele maanden geleden nog speler van Al Shamal uit Qatar, heeft door het behalen van dit diploma nu de bevoegdheid om elke willekeurige club op de wereld onder zijn hoede te nemen. De aanbiedingen kunnen dus binnenstromen voor de ex-international, die in totaal 67 caps achter zijn naam heeft staan. Wat De Boer nu verder gaat doen is ook voor hemzelf nog een grijs gebied: "Op het moment ben ik daar nu nog niet mee bezig. Ik geniet eerst van dit moment, en over een tijdje zien we wel verder waar dit toe zal leiden." Aldus de 36-jarige De Boer. - Ronald de Boer als speler van Al Shamal -
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur (1) 16 - 06 - 2006 Ronald de Boer behaald trainersdiploma Ronald de boer is vandaag met kleur geslaagd voor de cursus "Trainer - Coach Senioren" van de KNVB. Hiermee gaat de langverwachte wens van de voormalig profvoetballer dan eindelijk in vervulling. De Boer ontving zijn diploma samen met tal van andere bekende oud voetballers, waaronder Eric van der Luer en Ernest Faber. Eerder behaalde zijn broer Frank ook het felbegeerde papiertje, en lijkt een nieuw trainersduo geboren. De Boer, tot enkele maanden geleden nog speler van Al Shamal uit Qatar, heeft door het behalen van dit diploma nu de bevoegdheid om elke willekeurige club op de wereld onder zijn hoede te nemen. De aanbiedingen kunnen dus binnenstromen voor de ex-international, die in totaal 67 caps achter zijn naam heeft staan. Wat De Boer nu verder gaat doen is ook voor hemzelf nog een grijs gebied: "Op het moment ben ik daar nu nog niet mee bezig. Ik geniet eerst van dit moment, en over een tijdje zien we wel verder waar dit toe zal leiden." Aldus de 36-jarige De Boer. - Ronald de Boer als speler van Al Shamal -
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan De carriere van Ronald de Boer als trainer 2006 - 2007 -
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan Leuk begin :D Kijk uit naar het vervolg alleen vanwaar 2 posts?
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan (2) 30 - 09 - 2006 Ronald de Boer traint in alle rust de Ajax jeugd Ruim 3 maanden na het behalen van het trainersdiploma door Ronald de Boer is de ex-international aan de slag gegaan bij de jeugd van Ajax. Zo liet de Amsterdamse club vandaag aan de pers weten. De Boer zal zo ervaring op doen als trainer bij een topclub, al betreft het nog niet de hoofdmacht. De Boer tekende een contract voor onbepaalde tijd, hetgeen inhoud dat als zich er een club voor De Boer meld, hij eenzijdig kan besluiten op te stappen bij Ajax. Voorlopig is dit echter nog totaal niet aan de orde, en dus zal de Boer de D1 onder zijn hoede nemen op de toekomst, waardoor zijn broer Frank, die eveneens op de toekomst werkzaam was, doorschuift naar de C2 van de Amsterdame club. "Dit is een mooie kans om het trainersvak in de praktijk te gaan invullen. Ik draag de club nog altijd in mijn hart, en dat ik deze aanbieding heb gekregen is zeker een blijk van waardering. Het is heerlijk om met die talentjes op het veld te staan, het grote werk kan voorlopig eventjes wachten." Aldus de Boer, die naar eigen zeggen vooralsnog nog eventjes geen zin lijkt te hebben om meteen op het hoogste niveau aan de slag te gaan. 30 - 09 - 2006 Ander nieuws uit het binnen- en buitenland Voor trainer Hugo Broos heeft het seizoen niet langer dan zeven speelronden geduurd. De Belgische trainer van RC genk, ook vorig seizoen al omstreden, stond met de belgische topclub na zeven speelronden op een achtste positie, en dat bleek voor het bestuur aanleiding de 54-jarige Broos de deur te wijzen. Over de opvolging is nog niets bekend, maar vreemd genoeg dook de naam van Ronald de Boer al op in de Belgische pers, maar de ex-international zelf zei nog van niks te weten. De Nederlandse clubs hebben zeer goede zaken gedaan in Europees verband. Fc Twente bereikte het Uefa Cup toernooi via de verschillende kwalificatieronden, en wist ook de poulefase te bereiken van de Uefa Cup. Ook Groningen, AZ, Heerenveen en Feyenoord wisten dit te bewerkstelligen. Tot slot nemen we de vaderlandse competitie nog even onder de loep. Sc Heerenveen is de competitie goed begonnen. De friezen pakten in de eerste drie wedstrijden slechts 1 punt, maar wonnen vervolgens zes keer op rij, waardoor zei momenteel op een mooie derde stek staan. Ook Feyenoord doet licht tegen de verwachting in goed mee. Ajax hinkt al zes punten achter koplopers PSV aan, en kent vooral NEC eigenlijk als enige een matige seizoensstart. De andere clubs presteren redelijk naar vermogen. - Ronald de Boer traint voorlopig de D1 van Ajax - - Stand in de Eredivisie na 9 speelronden - - Ronald de Boer gelinkt aan RC Genk -
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan Er staat anders Ronald de Boer :cab:
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan LOL, ze zien het verschil niet :P
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan Ach ja, ik heb de namen even door elkaar gehaald, in mijn carriere is het Ronald de Boer, maar goed, klein detail! Weet niet of ik die naam nog ergens aan kan passen? ik hoop binnenkort trouwens toch wel een club te hebben, iemand hier ervaring mee wanneer je een aanbeiding kan verwachten?
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan Als je je eerste post edit, kun je je titel nog veranderen :)
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: Frank de Boer start nieuwe loopbaan ha, ja zat ik ok al aan te denken! foto is wel van frank, maar goed, daar zoek ik nog wel een nieuwe voor dan. doe ik dat wel, das makkelijker! EDIT: zo ik heb er even een draai aan gegeven, heb nu even een iets andere insteek genomen, haha! lees maar eens na of er nog ergens frank staat :cab:
Geplaatst 23 december 200618 jr. Auteur Re: Ronald de Boer start nieuwe loopbaan (3) 20 - 02 - 2007 Geruchten vertrek Ronald de Boer zwellen aan Ronald de Boer wordt opnieuw veelvuldig in verband gebracht met enkele clubs uit het buitenland. De enthousiaste jeugdtrainer van de Ajax D1 ontkent alles in alle toonaarden, maar volgens wel ingelichte bronnen is De Boer gezien in Hamburg, om daar de functie van de onlangs ontslagen Thomas Doll in te vullen. Hamburg, dat in de degradatiezone verkeerd en een erbarmelijk seizoen doormaakt, liet weten dat de Nederlandse trainer inderdaad op hun lijstjes voorkomt, maar zeker niet de eerste optie is. De Boer werd ook eventjes gelinkt aan AZ, waar toptrainer Louis van Gaal het voor gezien hield nadat hij bij Parma een contract kon tekenen. Maar die mogelijkheid werd snel de kop ingedrukt doordat nog geen twee dagen later Co Adriaanse zijn eerste training leide bij de Alkmaarders. Adriaanse was voor het aanstellen van Van Gaal ook al trainer bij AZ, en is verantwoordelijk voor de positieve ontwikkelingen die de club de laatste jaren doormaakt. "Ik vang ook alle geruchten op via de media, maar vooralsnog ben ik nog door niemand benaderd. En nee, dat maakt me ook niet zoveel uit, ik heb het voorlopig prima naar mijn zin bij Ajax, en dat wil ik zo houden." Aldus de Boer in een korte reactie. - Hamburger SV verkeerd in directe degradatienood - - Ronald de Boer in verband gebracht met Hamburger SV - 20 - 02 - 2007 Ander nieuws uit het binnen- en buitenland In de Nederlandse eredivisie gaat het na 24 speelronden nog altijd erg goed met Feyenoord en zeer verrassend: Heerenveen. De Friezen maken een fantastisch seizoen mee, al ging het in Europees verband niet altijd even goed. Ook Twente doet goed mee bovenin, AZ en Ajax doen het ietwat onder de maat, maar vooralsnog staat de positie van trainer Henk ten Cate niet ter discussie, en dacht Van Gaal dat zijn toekomst bij Parma ligt. Onderin staan de clubs die we daar ook kunnen verwachten, alleen ADO Den Haag doet het boven verwachting goed met een 12e stek. In Europa verging het de nederlandse clubs heel wat minder. In de Champions League stelde PSV de volgende ronde ternauwernood veilig door op de slotdag uit bij Sporting te winnen, en zijn daardoor op onderling resultaat met de Portugezen tweede in de poule geworden. Ajax werd derde, en speelt na de korte winterstop in de Uefa Cup. In die Uefa Cup ging het ook niet al te best. Heerenveen, AZ, Groningen en Fc Twente werden allen kleurloos laatste in de poule zonder ook maar 1 wedstrijd te winnen. Alleen Feyenoord bekert verder, waardoor we na de winterstop nog met 3 nederlandse clubs in Europa vertegenwoordigt zijn. - Stand in de eredivisie na 24 speelronden -
Geplaatst 23 december 200618 jr. Re: Ronald de Boer start nieuwe loopbaan Mooi gedaan ik zal naar hsv gaan
Geplaatst 23 december 200618 jr. Auteur Re: Ronald de Boer start nieuwe loopbaan wanneer krijg je es een aanbieding!!! zit nu al in eind april en ben nog steeds werkloos!!