Geplaatst 20 december 200618 jr. hoe of wanneer kan ik een bod doen op een speler die van twee clubs is bv. reyes is van real madrid en arsenal ?
Geplaatst 20 december 200618 jr. Auteur hoe of wanneer kan ik een bod doen op een speler die van twee clubs is bv. reyes is van real madrid en arsenal ?
Geplaatst 20 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Je kunt altijd wel een bod doen, alleen krijg je de spelers na zijn uitleenbeurt in je team.
Geplaatst 21 december 200618 jr. Auteur Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Je kunt altijd wel een bod doen, alleen krijg je de spelers na zijn uitleenbeurt in je team. volgens mij begrijp je het verkeerd de speler is bv real madrid en arsenal is mede eigenaar maar bij bij het profiel van die speler zie ik nergen staan "bod uitbrengen " hoe kan ik die dan aantrekken ?
Geplaatst 21 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Arsenal en Real Madrid kunnen niet beide eigenaar zijn van Reyes, enkel in Italië kun je mede-eigenaar zijn van een speler. In Italië kun je wel gewoon een bod uitbrengen op de speler, dit moet je dan wel bij beide clubs doen én beide clubs moeten het bod ook accepteren.
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Arsenal en Real Madrid kunnen niet beide eigenaar zijn van Reyes, enkel in Italië kun je mede-eigenaar zijn van een speler. In Italië kun je wel gewoon een bod uitbrengen op de speler, dit moet je dan wel bij beide clubs doen én beide clubs moeten het bod ook accepteren. het was maar een voorbeeld he ik zal mijn probleem in mijn spel uitleggen ik wil yohan gourcuff aantrekken maar hij is eigendom van ac milan en palermo is medeeigenaar maar ik zie nergens staan van doe bod mss kan het alleen tijdens transfer periode ?
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Of hij heeft al een future transfer
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Of hij heeft al een future transfer ook niet hij speeld wel bij palermo
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Hij gaat misschien stoppen met voetballen,kan ook
Geplaatst 22 december 200618 jr. Auteur Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Hij gaat misschien stoppen met voetballen,kan ook zijn beste jaren moet nog komen en er staat nergen stopt aan het eind van het seizoen
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Dan heb je gewoon pech denk ik
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Mischien kan je een screentje posten?
Geplaatst 22 december 200618 jr. Re: bod op speler die eigendom is van 2 clubs Arsenal en Real Madrid kunnen niet beide eigenaar zijn van Reyes, enkel in Italië kun je mede-eigenaar zijn van een speler. In Italië kun je wel gewoon een bod uitbrengen op de speler, dit moet je dan wel bij beide clubs doen én beide clubs moeten het bod ook accepteren. het was maar een voorbeeld he ik zal mijn probleem in mijn spel uitleggen ik wil yohan gourcuff aantrekken maar hij is eigendom van ac milan en palermo is medeeigenaar maar ik zie nergens staan van doe bod mss kan het alleen tijdens transfer periode ? Je kunt alleen bieden op die spelers tijdens de transferperiode, ik had hetzelfde probleem nl.