Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een "eigen" database gemaakt maar in de game erkent die de database niet hij pakt nog steeds de oude.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij hem wel pakt?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een "eigen" database gemaakt maar in de game erkent die de database niet hij pakt nog steeds de oude.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij hem wel pakt?

Geplaatst

Re: Database probleem

Volgens mij als je een nieuw spel start vraagt hij welke database je wilt gebruiken met zo'n uitklap menu?

Geplaatst

Sla je hem wel onder een andere naam op? Misschien kun je bij instellingen een wizard aanvinken zodat hij dat wel vraagt, anders heb ik geen idee.

Geplaatst
  • Auteur

Nee er staat niks :(

Maar ik weet het al ik heb editor 7.0.1 en ik heb versie 7.0.0

Ik zal eens kijken of opnieuw installe helpt

Geplaatst

Edit knop... maar ik weet het ook niet. De enigste reden die ik heb is die Glenn ook noemt.

Geplaatst

ik heb de patch geinstalleerd, hij doet het niet bij mij. daar hoef ik geen oplossing voor, maar als ik zelf een database gemaakt heb dan staat in de config file dat ik voor het spel versie 7.0.1 nodig heb. dus ik kan mijn database niet selecteren in het 'nieuw spel' menu. kan ik de database wel veranderen zodat ik het met versie 7.0.0 kan spelen ???

edit: laat al maar ;) het is goed

Geplaatst

Dit is echt balen ik heb me eigen database proberen te maken met alleen leonardo naar Ajax als verschil. Maar nu start me spel niet meer op, nu heb ik dus geen database meer kan iemand me helpen? Ik heb dus denk ik een nieuwe datbase nodig

rik

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.