Geplaatst 20 december 200618 jr. Ik wil mijn ploeg graag met de buitenspelval laten spelen. Dit omdat ik geen snelle verdedigers heb en me zo hoop te wapenen tegen snelle spitsen als Henry of Martins. Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet instellen, Ja dat vakje "play offside" aanvinken, dat spreekt voor zich. Maar komt er nog meer bij kijken? hoe moet ik bijvoorbeeld mijn verdediging zetten? en moet ik ook nog wat in mijn teaminstructies veranderen? Ik speel overigens gewoon 4-4-2.
Geplaatst 20 december 200618 jr. Auteur Ik wil mijn ploeg graag met de buitenspelval laten spelen. Dit omdat ik geen snelle verdedigers heb en me zo hoop te wapenen tegen snelle spitsen als Henry of Martins. Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet instellen, Ja dat vakje "play offside" aanvinken, dat spreekt voor zich. Maar komt er nog meer bij kijken? hoe moet ik bijvoorbeeld mijn verdediging zetten? en moet ik ook nog wat in mijn teaminstructies veranderen? Ik speel overigens gewoon 4-4-2.
Geplaatst 20 december 200618 jr. Re: Buitenspelval Als je trage verdedigers hebt zou ik geen buitenspel spelen maar goed ;) Let er op of je spelers een goede anticipatie hebben, zet je verdedigende lijn op opschuiven. Maar tegen goede tegenstanders is het helemaal gevaarlijk want die zijn vaak zo goed dat ze de buitenspel heel makkelijk omzeilen en als je dan geen snelle verdedigers hebt ben je de ...
Geplaatst 20 december 200618 jr. Re: Buitenspelval Ben het helemaal met Daan eens, lees het boekje maar eens, wat jij wilt staat eigenlijk lijnrecht tegenover wat je aan spelers nodig hebt. De verdedigende lijn moet je idd opschuiven en snelle verdedigers hebben, weet wel als je de verdedigende lijn opschuift je ook je mentaliteit wat moet verschuiven in dezelfde richting.