Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

afbeelding1uo8.jpg

afbeelding2fi1.jpg

Zulte Waregem:

SV Zulte Waregem is een Belgische voetbalclub. De club ontstond in 2001 door een fusie tussen Zultse VV en het failliete SV Waregem. In eerste instantie heette de club SV Zulte-Waregem, maar in 2005 liet men het streepje vallen. Datzelfde jaar promoveerde de club voor het eerst naar de eerste klasse. De clubkleuren zijn groen-geel-rood.

SV Zulte Waregem speelt in het Regenboogstadion in Waregem. De huidige voorzitter is Willy Naessens, Francky Dury is momenteel de trainer. Beiden zijn actief sinds de oprichting.

De erelijst:

De erelijst van SV Zulte Waregem bestaat maar uit 1 Beker van België die in 2006 werd gewonnen.

Zulte-Waregem draagt het stamnummer 5381 van Zultse, en is zo eigenlijk de voortzetting van deze club. KSV Waregem speelde met stamnummer 4451, de fusieclub Zulte-Waregem kan zodoende geen aanspraken maken op de erelijst van KSV Waregem.

Stadion:

Het Regenboogstadion is een voetbalstadion in Waregem. Vroeger was het de thuisbasis van KSV Waregem, na de fusie van die club met Zultse VV is het het thuisstadion van de nieuwe fusieclub SV Zulte Waregem. Het heeft een capaciteit van ruim 6500 zitplaatsen en 2500 staanplaatsen. Men overweegt om een tribune van ongeveer 2000 zitplaatsen bij te bouwen. In de gloriedagen van Essevee kon het Regenboogstadion meer dan 20.000 mensen herbergen. Het stadion staat in in binnen- en buitenland bekend om de uitstekende kwaliteit van de grasmat, die te vergelijken is met die van Europese toppers als Bayern München.

regenboog1.jpgregenboog2.jpg

De Volgende spelers werden gratis aangetrokken omdat er geen geld was voor betaalde transfers:

spelerinox6.jpg

De volgende Spelers werden niet goed genoeg bevonden en verdiende veel geld die ik beter kon gebruiken

speleruitkc3.jpg

En Als versterking voor dit seisoen heb ik de volgende spelers geleend. Alleen Foket van Club Brugge die werd voor 3 maande gehuurd.

geleendespelersyv4.jpg

Daarmee kwam ik uit op de volgende selectie:

5555bw5.jpg

OEFENWEDSTRIJDEN

afbeelding3cf9.jpg

supercuprp7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

afbeelding1uo8.jpg

afbeelding2fi1.jpg

Zulte Waregem:

SV Zulte Waregem is een Belgische voetbalclub. De club ontstond in 2001 door een fusie tussen Zultse VV en het failliete SV Waregem. In eerste instantie heette de club SV Zulte-Waregem, maar in 2005 liet men het streepje vallen. Datzelfde jaar promoveerde de club voor het eerst naar de eerste klasse. De clubkleuren zijn groen-geel-rood.

SV Zulte Waregem speelt in het Regenboogstadion in Waregem. De huidige voorzitter is Willy Naessens, Francky Dury is momenteel de trainer. Beiden zijn actief sinds de oprichting.

De erelijst:

De erelijst van SV Zulte Waregem bestaat maar uit 1 Beker van België die in 2006 werd gewonnen.

Zulte-Waregem draagt het stamnummer 5381 van Zultse, en is zo eigenlijk de voortzetting van deze club. KSV Waregem speelde met stamnummer 4451, de fusieclub Zulte-Waregem kan zodoende geen aanspraken maken op de erelijst van KSV Waregem.

Stadion:

Het Regenboogstadion is een voetbalstadion in Waregem. Vroeger was het de thuisbasis van KSV Waregem, na de fusie van die club met Zultse VV is het het thuisstadion van de nieuwe fusieclub SV Zulte Waregem. Het heeft een capaciteit van ruim 6500 zitplaatsen en 2500 staanplaatsen. Men overweegt om een tribune van ongeveer 2000 zitplaatsen bij te bouwen. In de gloriedagen van Essevee kon het Regenboogstadion meer dan 20.000 mensen herbergen. Het stadion staat in in binnen- en buitenland bekend om de uitstekende kwaliteit van de grasmat, die te vergelijken is met die van Europese toppers als Bayern München.

regenboog1.jpgregenboog2.jpg

De Volgende spelers werden gratis aangetrokken omdat er geen geld was voor betaalde transfers:

spelerinox6.jpg

De volgende Spelers werden niet goed genoeg bevonden en verdiende veel geld die ik beter kon gebruiken

speleruitkc3.jpg

En Als versterking voor dit seisoen heb ik de volgende spelers geleend. Alleen Foket van Club Brugge die werd voor 3 maande gehuurd.

geleendespelersyv4.jpg

Daarmee kwam ik uit op de volgende selectie:

5555bw5.jpg

OEFENWEDSTRIJDEN

afbeelding3cf9.jpg

supercuprp7.jpg

Geplaatst

Re: Red, Yellow & Green

Ziet er goed uit, succes met zulte waregem

Geplaatst
  • Auteur

afbeelding1oe1.jpg

afbeelding2rs8.jpg

afbeelding3pk5.jpg

afbeelding4kq6.jpg

afbeelding5fq8.jpg

Reacties welcome

Geplaatst

Ziet er goed uit....

Geplaatst
  • Auteur

Nadat we vorige maand redelijk zwak waren begonnen aan de competitie moesten we deze maand onze best doen zodat we niet na 2 maanden al achter de feiten aan liepen

afbeelding1og6.jpg

afbeelding2xr4.jpg

afbeelding3ej1.jpg

Deze maand werden ook 2 wedstrijden gespeeld voor de kwalificatie voor de UEFA Cup groepsronde

afbeelding4qe7.jpg

afbeelding5va2.jpg

afbeelding6mx8.jpg

afbeelding7rb6.jpg

Reacties en Kritiek zijn welkom

Geplaatst

Ziet er netjes uit! Zou ik een screen mogen van je grootste talent (naar jou zeggen)

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er netjes uit! Zou ik een screen mogen van je grootste talent (naar jou zeggen)

Nou de club heeft niet echt zo veel talenten maar als ik er toch 1 moet kiezen dan kies ik:

naamlooshb7.jpg

Geplaatst

ik denk dat je dat verkeerd heb gezien

Geplaatst
  • Auteur

Hoe kan Mrdja nou scoren tegen u voor lierse hij speelt toch op uitleenbasis bij jou ?

ik had na 3 weken Mrdja terug gestuurd wat ik vond hem niet in mij stijl van spelen passen

Geplaatst
  • Auteur

afbeelding1ly5.jpg

afbeelding2fp2.jpg

afbeelding3rw6.jpg

afbeelding4fp5.jpg

afbeelding5sr7.jpg

afbeelding6be6.jpg

Reackties zijn welkom en screens op aanvraag

Geplaatst

Zeer mooi gepresetneerd ! KUTGW ! :thumb:

Geplaatst

Echt heel mooi gedaan

hou dit vol

Geplaatst
  • Auteur

162ka8.jpg

2qx6.jpg

3yw8.jpg

Deze maande werden de volgende 3 wedstrijden gespeeld in de UEFA Cup.

panathinaikosvy1.jpg

austriawienfo8.jpg

bragafw8.jpg

afbeelding1aj5.jpg

De loting voor de 1ste ronde met rechtsreekse uitschakeling is ook vericht. er zitten een paar leuke wedstrijden tussen maar het is est wel kut dat wij het sterke AS Roma als tegenstander kregen toe gewezen.

loting1sterondezq7.jpg

Geplaatst

ziet er goed uit, mag ik ook de stand van de comp.. of heb k die gemist?

Geplaatst
  • Auteur

je hebt hem niet gemist ik heb hem nog niet gegeven want ik heb alleen de eindstand in de competitie

Geplaatst

Echt heeeeel mooi _O_ _O_

Dat je zoveel tijd erin steekt ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.