Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
Olympique Nîmes

Olympique Nîmes werd in 1937 opgericht, 2 jaar later werd de hoogste klasse bereikt, tijdens de oorlog speelde de club in de hoogste klasse (al zijn die resultaten niet officieel). In 1950 keerde de club opnieuw naar de 1ste klasse voor een 17-jarig verblijf. Van 1958 tot 1960 werd de club 3 keer op rij vicekampioen, in 1967 degradeerde de club maar keerde al na één seizoen terug naar 1ste en werd opnieuw vicekampioen. In 1981 ging de club weer naar 2de en waren de vette jaren voorbij. Voor het seizoen 1983-84 kon de club nog terugkeren maar dan duurde het 7 jaar vooraleer Nîmes weer eersteklassevoetbal bracht.

Op 15 februari 1989 verhuisde het team naar het Stade des Costières de Nîmes, de standaard capaciteit van het stadion is 18 482, maar het is al meer geweest. In het seizoen 1991-92 werd een record aantal toeschouwers geteld in een wedstrijd tegen Olympique Marseille (25 051).

Na de degradatie uit eerste in 1993 kon de club niet meer terugkeren naar de Ligue 1. In het eerste seizoen in 2de werd de club 4de en werd de promotie net gemist, het volgende seizoen was de club laatste. In 1997 keerde de club terug naar 2de voor een verblijf van 5 jaar. Momenteel speelt de club in de 3de klasse, waar de laatste jaren de top 5 behaald werd.

naamloosnl5.jpg

Tranfers in :

tranfersinsb5.jpg

Jean-Sebastien Legros : Back-up voor de verdediging.

Mathias Degache : Is de reserve spits is nog jong en kan nog veel groeien.

Waren geen tranfers uit.

Tacktiek.

tacktiekbb9.jpg

Ja een tacktiek met 2 DMC. Het werkt gewoon goed ze moeten wel veel lopen maar dat doet mij niks en er wordt nog gescoordt ook mooi toch

Competitie.

1am8.jpg

Mijn eerste Competitie wedstrijd. En we wonnen makkelijk had nog dikker kunnen zijn als er meer gescoord werd.

2db8.jpg

Tegen een van de Titelfavorieten en we wonnen. JAmmer van de goal tegen want we waren gewoon veel beter.

3lq3.jpg

Een sterke tegenstander. Maar me spitsen ging steeds meer missen ik word er nu al leip van.

4cc7.jpg

Me spitsen kon ze wel vermoorde. !!!!!!

5je8.jpg

SHALALA leuke spitsen heb ik toch 3 op de paal geschoten en nog 300 x mis.

6kf8.jpg

Weer geen spits die scoort maar een verdediger. Om leip van te worden het wordt tijd dat een andere spits de kans krijgt.

7jm3.jpg

Ja ik weet dat ik goed ben 5-0 andere spits er in en er wordt volop gescoort.

8iv4.jpg

Pff slechte wedstrijden moet je ook winnen zeg ik maar. want het team speelde behoorlijk kut.

Stand

standat0.jpg

Volgende wedstrijd is tegen Toulon!

Statestieken.

statetiekenqs8.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Olympique Nîmes

Olympique Nîmes werd in 1937 opgericht, 2 jaar later werd de hoogste klasse bereikt, tijdens de oorlog speelde de club in de hoogste klasse (al zijn die resultaten niet officieel). In 1950 keerde de club opnieuw naar de 1ste klasse voor een 17-jarig verblijf. Van 1958 tot 1960 werd de club 3 keer op rij vicekampioen, in 1967 degradeerde de club maar keerde al na één seizoen terug naar 1ste en werd opnieuw vicekampioen. In 1981 ging de club weer naar 2de en waren de vette jaren voorbij. Voor het seizoen 1983-84 kon de club nog terugkeren maar dan duurde het 7 jaar vooraleer Nîmes weer eersteklassevoetbal bracht.

Op 15 februari 1989 verhuisde het team naar het Stade des Costières de Nîmes, de standaard capaciteit van het stadion is 18 482, maar het is al meer geweest. In het seizoen 1991-92 werd een record aantal toeschouwers geteld in een wedstrijd tegen Olympique Marseille (25 051).

Na de degradatie uit eerste in 1993 kon de club niet meer terugkeren naar de Ligue 1. In het eerste seizoen in 2de werd de club 4de en werd de promotie net gemist, het volgende seizoen was de club laatste. In 1997 keerde de club terug naar 2de voor een verblijf van 5 jaar. Momenteel speelt de club in de 3de klasse, waar de laatste jaren de top 5 behaald werd.

naamloosnl5.jpg

Tranfers in :

tranfersinsb5.jpg

Jean-Sebastien Legros : Back-up voor de verdediging.

Mathias Degache : Is de reserve spits is nog jong en kan nog veel groeien.

Waren geen tranfers uit.

Tacktiek.

tacktiekbb9.jpg

Ja een tacktiek met 2 DMC. Het werkt gewoon goed ze moeten wel veel lopen maar dat doet mij niks en er wordt nog gescoordt ook mooi toch

Competitie.

1am8.jpg

Mijn eerste Competitie wedstrijd. En we wonnen makkelijk had nog dikker kunnen zijn als er meer gescoord werd.

2db8.jpg

Tegen een van de Titelfavorieten en we wonnen. JAmmer van de goal tegen want we waren gewoon veel beter.

3lq3.jpg

Een sterke tegenstander. Maar me spitsen ging steeds meer missen ik word er nu al leip van.

4cc7.jpg

Me spitsen kon ze wel vermoorde. !!!!!!

5je8.jpg

SHALALA leuke spitsen heb ik toch 3 op de paal geschoten en nog 300 x mis.

6kf8.jpg

Weer geen spits die scoort maar een verdediger. Om leip van te worden het wordt tijd dat een andere spits de kans krijgt.

7jm3.jpg

Ja ik weet dat ik goed ben 5-0 andere spits er in en er wordt volop gescoort.

8iv4.jpg

Pff slechte wedstrijden moet je ook winnen zeg ik maar. want het team speelde behoorlijk kut.

Stand

standat0.jpg

Volgende wedstrijd is tegen Toulon!

Statestieken.

statetiekenqs8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Re: Olympique Nîmes op naar boven!

Maar natuurljijk is reageren gratis kritiek oook !

Geplaatst

Top! Ik vind het een mooie club en aan jouw de taak om ze weer richting League 1 te nemen. :thumb: Al zal die lange weg niet zonder obstakels verlopen. KUTGW!

Geplaatst

Leuke clubkeuze en goede prestaties, ga zo door :thumb:

Geplaatst

Vriend om de 10 dagen open jij wel een topic. Het lijkt me leuker als je een keertje verder gaat dan één update. Maar veel succes enzo!

Geplaatst
  • Auteur

Vriend om de 10 dagen open jij wel een topic. Het lijkt me leuker als je een keertje verder gaat dan één update. Maar veel succes enzo!

ey andere vriend ik weet niet hoor ik had eerste 2 fouten topics ik weet het maar mijn Fenerbache ben ik wel verder dan 1 update gekomen maar die game laat niet meer

Geplaatst
  • Auteur

Competitie

9hm8.jpg

Mmm de eerste topper nummer 2 (ik) tegen de nummer 1 en wie wint er ?? Wie anders dan ik :D.

10oh4.jpg

En we wonnen er weer zo als gewoonlijk. We kregen wel een tegendoelpunt en dat is ons nog niet heel vaak. Moet geen gewoonte worden ;).

11ss8.jpg

We begonnen een beetje slaperig. Tweede helft begonnen wij sterk en kwamen gelijk maar we brachten niet genoeg.

12ow3.jpg

Magere overwinning maar ja ik moet zwakke wedstrijden ook winnen om kampioen te worden. Maar ja we worden ook wel kampioen!.

13nc0.jpg

Tegen een slechte tegenstander gelijk gespeelt.! Maar ja niet verloren als we minder gelijk spelen worden we makkelijk kampioem worden.

14of3.jpg

weer gelijk gespeeld kut spel eigenlijk je krijgt 13 kansen en je scoort er 1 de tegenstander krijgt er 5 en scoort er ook 1....

15xu4.jpg

Jup Jup we speelde weer goed en speelde eigenlijk weg, Ze kwamen gelijk door een vrije trap maar daarna kregen ze kans meer.

Stand

stand15ov7.jpg

En ja natuurlijk staan we eerste. Met maar 1 punt alleen toulon ken me een beetje bijhouden.

Statestieken.

statestiekenna15wv9.jpg

Petitjean is een goeie spits in de competitie heeft die er al 6 inliggen en hij begon als Linksbuiten maar als Spits is hij veel beter. En Psauma is gewoon een geweldige speler voor dit nivo.

Financiën

sdsdno4.jpg

Ze worden steeds beter we zitten bijna op de miljoen. Ik wil wel als ik volgend jaar hoger speel dat me Financiën ook goed zijn.

Geplaatst

hoezo, dan doen we nog iets nuttigs?

wij zijn altijd nuttig bezig joh! ;)

vooral je financien zijn erg mooi trouwens.

Geplaatst

Ziet er allemaal netjes uit kerel.. Nu kampioen worden.. en promoveren!

Geplaatst
  • Auteur

Dank jullie voor de reacties en de Financiën gaan inderdaad lekker

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.