Geplaatst 19 december 200618 jr. Hey dit is mijn prijzenkast en dit zijn de prijzen die ik na 3 seizoenen heb gewonnen(ik heb maar een paar screenshots gemaakt dus niet alles staat erop dat zal ik vanaf nu elke keer doen!): Feyenoord: 3 Keer op rij kampioen! Uefa Cup! Johan Cruijf schaal! Nederlandse beker! [attachment deleted by admin]
Geplaatst 19 december 200618 jr. Auteur Hey dit is mijn prijzenkast en dit zijn de prijzen die ik na 3 seizoenen heb gewonnen(ik heb maar een paar screenshots gemaakt dus niet alles staat erop dat zal ik vanaf nu elke keer doen!): Feyenoord: 3 Keer op rij kampioen! Uefa Cup! Johan Cruijf schaal! Nederlandse beker! [attachment deleted by admin]
Geplaatst 7 mei 200718 jr. Waar blijfven die screens? Kijk eens naar de datum waarop hierin gepost is voor het laatst ;) Dit is al hetzoveelste topic waar je nu in post waarin al een hele lange tijd geen reacties zijn geweest.
Geplaatst 23 mei 200718 jr. zulke topics moeten gewoon verwijderd worden, er gebeurt toch niks meer mee
Geplaatst 23 mei 200718 jr. Als er niet in gereageerd zou worden, zou het vanzelf wegzakken. Sluiten is nergens voor nodig. Dat gaan we dus ook niet doen, laat het topic vanzelf maar wegzakken.