Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

inter_milan.jpg

Roberto Mancini ontslagen bij Inter Milan

Wat zich al langer aankondigde is nu ook gebeurd: trainer Roberto Mancini en Inter Milan gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar.

Het ontslag komt niet als een verrassing. Sinds duidelijk is geworden dat beide partijen ondanks een doorlopend contract komende zomer al uit elkaar zouden gaan, lag Mancini flink in de clinch met voorzitter Maruo Damiani. Beiden lieten er geen misverstand over bestaan dat ze elkaar niet mochten.

Een opvolger is nog niet gevonden. Marcelo Lippi gaat niet als tijdelijk vervanger aan de slag in Milaan.

644408.jpg

Robert Mancini voor het laatst aan het woord bij Inter

van Dinter maakt het seizoen af bij Inter Milan

Assistent-Manager van Inter Milan, Tim van Dinter, maakt het seizoen af als hoofdtrainer van Inter Milan. De oud prof van o.a. NEC, Lyon en Inter Milan was zeer te spreken over het aanbod wat Inter hem deed: 'Natuurlijk is het jammer dat Mancini is ontslagen maar ik ben erg blij dat het bestuur heeft gekozen om mij aan te stellen als hoofdtrainer.'

van Dinter krijgt een contract voor 1 jaar en daarna wordt er gekeken of het contract wordt verlengd of dat er een andere trainer moet komen.

Reactie van het bestuur: 'van Dinter is een echte clubman die veel over Inter weet, hij is hier 5 jaar lang profvoetballer geweest en 3 jaar assistent-manager. We hebben dus geen rookie aangetrokken. We hebben onze doelstellingen besproken met van Dinter en zijn samen tot de conclusie gekomen dat het kampioenschap behaald moet worden en minimaal de halve finale van de Champions League.'

inter_goal_2.jpg

Kan van Dinter Inter laten schitteren?

Geplaatst
  • Auteur

inter_milan.jpg

Roberto Mancini ontslagen bij Inter Milan

Wat zich al langer aankondigde is nu ook gebeurd: trainer Roberto Mancini en Inter Milan gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar.

Het ontslag komt niet als een verrassing. Sinds duidelijk is geworden dat beide partijen ondanks een doorlopend contract komende zomer al uit elkaar zouden gaan, lag Mancini flink in de clinch met voorzitter Maruo Damiani. Beiden lieten er geen misverstand over bestaan dat ze elkaar niet mochten.

Een opvolger is nog niet gevonden. Marcelo Lippi gaat niet als tijdelijk vervanger aan de slag in Milaan.

644408.jpg

Robert Mancini voor het laatst aan het woord bij Inter

van Dinter maakt het seizoen af bij Inter Milan

Assistent-Manager van Inter Milan, Tim van Dinter, maakt het seizoen af als hoofdtrainer van Inter Milan. De oud prof van o.a. NEC, Lyon en Inter Milan was zeer te spreken over het aanbod wat Inter hem deed: 'Natuurlijk is het jammer dat Mancini is ontslagen maar ik ben erg blij dat het bestuur heeft gekozen om mij aan te stellen als hoofdtrainer.'

van Dinter krijgt een contract voor 1 jaar en daarna wordt er gekeken of het contract wordt verlengd of dat er een andere trainer moet komen.

Reactie van het bestuur: 'van Dinter is een echte clubman die veel over Inter weet, hij is hier 5 jaar lang profvoetballer geweest en 3 jaar assistent-manager. We hebben dus geen rookie aangetrokken. We hebben onze doelstellingen besproken met van Dinter en zijn samen tot de conclusie gekomen dat het kampioenschap behaald moet worden en minimaal de halve finale van de Champions League.'

inter_goal_2.jpg

Kan van Dinter Inter laten schitteren?

Geplaatst

Re: Inter Milan

Goed begin!

Geplaatst
  • Auteur

De eerste training

Vandaag was het dan zover, eindelijk mijn eerste training als hoofdtrainer. Natuurlijk wist ik al hoe de trainingen hier in zijn werk gingen maar daar mag ik nu eindelijk mijn eigen tintje aan geven. Net als iedere andere trainer heb ik een eigen mening over de huidige selectie maar die laat ik pas los na een aantal trainingen zodat iedereen een gelijke kans krijgt.

90390.jpg

De eerste training begon in groepjes met een warming-up

De selectie

Na een paar dagen goed gekeken te hebben op de training zijn me een aantal spelers positief en een aantal spelers negatief opgevallen. Na het degraderen van Juventus heeft Mancini nog goede zaken gedaan door Patrick Vieira en Zlatan Ibrahimovic aan te trekken. Verder werden er ook nog een aantal andere aankopen door Mancini gedaan.

Nu mag ik eindelijk zelf beslissen wie ik wil halen en wie ik wil verkopen. Een aantal spelers moesten zich na de middag training op mijn kantoor melden, dit waren: Dacourt, Cordoba, Materazzi, Cruz en Maxwell.

MATERAZZI.jpg

Moet Materazzi Inter verlaten?

Geplaatst

Materazzi weg doen is gewoon misselijk. :P

Geplaatst
  • Auteur

De gesprekken

Om 16.00 uur is de training afgelopen en de spelers gaan douchen, na het douchen komen de genoemde spelers 1 voor 1 mijn kantoor binnen.

Ten eerste Dacourt. Ik vertel hem dat ik Cambiasso verkies boven hem en dat hij op zoek mag gaan naar een nieuwe club. Nadat Dacourt mijn kantoor balend heeft verlaten komt Maxwell binnen. Ook hij mag na een zeer kort avontuur Inter gaan verlaten. Daarna kwamen de moeilijke beslissingen en dat was om ook Cordoba en Cruz te vertellen dat zij op zoek mogen gaan naar een nieuwe club omdat ik het niet in hen zie en door de verkoop van hen geld vrij wil maken voor nieuwe spelers.

Nadat ik deze spelers heb verteld dat ze uit mochten kijken naar een nieuwe club kwam icoon Marco Materazzi binnen. Ik vertelde hem om plaats te nemen en begon mijn verhaal: 'Marco zoals je weet heb ik net een aantal jongens verteld dat ze naar een nieuwe club uit kunnen gaan kijken maar met jou wil ik het over iets anders hebben. Ik zie in jou het perfecte verlengstuk van mij in het veld en wil jou dit jaar aanvoerder maken van dit team. Zanetti zal dit jaar 2e aanvoerder worden. Ik hoop dat jij deze band met trots wil dragen?' waarop Marco antwoordde: ' Ik ben heel blij met dit bericht en zal u niet teleurstellen, bedankt.'

materazzi.jpg

Materazzi wordt de nieuwe leider van Inter

Geplaatst

rare maar mooie wending ( met Materazzi ).

KUTGW

Geplaatst

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

De transfers

Alle vier de spelers die mochten vertrekken vonden alle snel een nieuwe club. Helaas ging één van hen ook Italië verlaten terwijl de andere drie alle een nieuwe club in Italië vonden.

Uit

Dacourt - Palermo

Cordoba - Lazio

Cruz - Porto

Maxwell - Sampdoria

Erg jammer dat juist Cruz degene is die ik niet meer tegenkom in deze competitie maar het is niet anders.

Na het vertrekken van deze spelers moesten er ook versterkingen komen voor in de basis want de breedte is al breed genoeg. Ik zocht naar een nieuwe linksback/linksbuiten, een nieuwe keeper die de al oude Toldo moet vervangen en een rechtsbuiten omdat Figo mijn enige rechtsbuiten is.

Voor alle drie deze spelers gingen we opzoek buiten Italië. Ook moesten deze spelers nog jong zijn zodat ze nog lang mee kunnen draaien met Inter want oude spelers hebben we al genoeg.

In

Linksback/linksbuiten

De eerste transfer is een feit het wordt het 18 jarige Braziliaanse talent Marcelo die voor 8 mil. wordt overgenomen van Fluminese. Deze jongen zal zich moeten richten op beide posities en hij zal hard moeten werken om in de basis te komen.

306278-1394592-458-238.jpg

Marcelo

Keeper

Niet veel later werd ook de nieuwe keeper gevonden. Deze vonden we in Spanje bij Espanyol. Carlos Idriss Kameni is zijn naam en deze jongen is pas 22 jaar oud en voor hem is 12 mil. betaald. Hij moet met Toldo de concurrentie aangaan.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2149&g2_serialNumber=3

Kameni

Rechtsbuiten

Als laatste werd de rechtsbuiten aangetrokken, ditmaal uit Engeland. Overkomend van de Spurs is Aaron Lennon. Dit Engelse supertalent komt voor maar liefst 18 mil. overvliegen. Hij zal zich gaan richten op de rechtsbuiten positie.

lennon.jpg

Lennon

De selectie (2)

De selectie is rond en we hebben voor dit jaar een mooie selectie om voor de prijzen te gaan spelen. Welke spelers er zullen gaan starten en in welke taktiek is nog niet bekend, dit wordt na de oefenwedstrijden bekend gemaakt.

De spelers die zullen strijden om een basisplek zijn:

Keeper: Toldo,Kameni en Julio Cesar

Linksback: Grosso en Marcelo

Rechtsback: Zanetti en Maicon

Centrum: Materazzi, Burdisso, Samuel en Andreolli

Linksmidden: Solari, Marcelo en Figo

Rechtsmidden: Figo en Lennon

Centrum: Vieira, Cambiasso en Stankovic

Spits: Crespo, Adriano en Ibrahimovic

Ikzelf zal niet de leiding nemen over deze oefenwedstrijden tegen: Bayreuth, Ethnikos, Atromitos en PAOK. Deze wedstrijden zal ik vanaf de tribune bekijken en pas in de supercup finale tegen Roma zal ik voor het eerst plaatsnemen op de bank.

U329P6T12D1140315F44DT20040910175147.jpg

Welke 11 starten er dit jaar?

Geplaatst

Ik ben niet erg tevrden over je transfers , maaargoed

Geplaatst

Ik ben niet erg tevrden over je transfers , maaargoed

Jij moet er toch niet tevreden mee zijn als hij er maar mee tevreden is

Geplaatst
  • Auteur

Adriano naar Man Utd.?

Naar verluidt heeft Manchester United een bod uitgebracht op superspits Adriano van Inter Milan. In eerste instantie vroeg Inter een belachelijk bedrag van maar liefst 145 mil. waarop Manchtester gelijk aankwam met een bod van 79 mil. Voordat trainer van Dinter van Inter nee kon zeggen had het bestuur van Inter al besloten om het bod te accepteren. Als de deal doorgaat moet Inter zo snel mogelijk een waardige vervanger aantrekken.

We vroegen van Dinter naar zijn reactie: 'Natuurlijk is het jammer als Adriano ons gaat verlaten en ik baal ook enorm dat ik zelf niet heb mogen beslissen of hij blijft of niet. Maar voor 79 mil. kun je hele leuke dingen doen dus ook een hele leuk spits halen. Ik ben samen met mijn scouts al op zoek naar een nieuwe vervanger maar namen hou ik nog voor me totdat het concreet is.'

Adriano.jpg

Adriano voor het laatst te bewonderen in het shirt van Inter?

De oefencampagne

Eerst reizen we af naar Duitsland om tegen de onbekende club Bayreuth te spelen. Ik laat alle wedstrijden door mijn assistent leiden, zo ook de opstellingen.

Bayreuth 0 - 2 Inter

Na deze wedstrijd vlogen we naar het mooie zonnige Griekenland om hier een korte stage af te werken. Al deze wedstrijden werden gewonnen:

Ethnikos 0 - 5 Inter

Atromitos 1 - 3 Inter

PAOK 1 - 2 Inter

De conclusie van deze oefenwedstrijden is dat we goed gespeeld hebben ook al zijn het niet de moeilijkste clubs om tegen te spelen. De eerste echte grote test is de supercup finale die op 26 augustus gespeeld zal worden, dan wordt ook bekend welke 11 de (voorlopige) basis zullen vormen voor het nieuwe seizoen.

Geplaatst

Mooie novelle!Kutgw

Tip:Ga wat shoppen bij Juventus :P

Geplaatst

Goed geschreven allemaal, alleen vind ik je clubkeuze niet erg denderend.

Succes verder

Geplaatst

Snap niet hoe je aan die andere 38 miljoen komt? Toen ik een keer begon met Inter kreeg ik 22 miljoen.

Geplaatst

Snel ff Mattarazi houden he naar comentaar :P

Rubinho als je hersens had dan las je het hele stukje ff in plaats van zomaar te reageren want hij verkocht ook spelers :cab: (en mischien vroeg hijh meer geld?)

Geplaatst
  • Auteur

Rubinho als je hersens had dan las je het hele stukje ff in plaats van zomaar te reageren want hij verkocht ook spelers :cab: (en mischien vroeg hijh meer geld?)

Tuurlijk ging ik Materazzi niet verkopen en voordat ik deze novelle was begonnen was ik al begonnen met Inter dus dit heb ik gewoon al bedacht voor dat ik het schreef ;) Maar update komt voorlopig niet meer want ga morgen op vakantie sorry!

En ik had geen geld aan bestuur gevraagd maar door die verkopen had ik weer geld om te kopen ja. En het kwam precies uit want heb nog maar een half miljoen over.

Geplaatst

Ja en als jij hersens had zou je ook zien dat de bedragen er niet bij staan, ik had ook gewoon het hele stuk gelezen, maar zo makkelijk verkoop je Maxwell enzo niet hoor voor veel geld
Geplaatst

Ik heb hersens :)

Je snapt toch wel dat hij spelers als Cordoba en Maxwell niet voor een schimiel prijsje weg doet? :cab:

Geplaatst

Ja en als jij hersens had zou je ook zien dat de bedragen er niet bij staan, ik had ook gewoon het hele stuk gelezen, maar zo makkelijk verkoop je Maxwell enzo niet hoor voor veel geld

GA LEZEN, Ezra zei ook nog:`mischien vroeg hij meer geld?´.

Dus eerst lezen jij voordat je gaat huilen en schreeuwen ;)

Ik zeg tog: ik heb het hele stuk gelezen, maar als ik nergens bedragen zie staan weet ik toch niet voor hoeveel hij Maxwell en Cordoba enzo heeft laten gaan, toen ik met Inter was deden bij mij boden van 3 miljoen op Cordoba en 5 miljoen op Maxwell, zo snel kom je dan niet aan de 20 miljoen hoor
Geplaatst

Waar maken we ons druk om? :cab: Zo verkloten jullie het voor Jimmit. Beetje dimmen, kan geen kwaad.

Jimmit, goed begin. Vee succes!

Geplaatst
  • Auteur

Dacourt - 3,5 mil.

Cordoba - 8,25 mil.

Cruz - 4,8 mil.

Maxwell - 5,25 mil.

---------------------------------

Totaal - 22 mil.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.