Geplaatst 18 december 200618 jr. Ik heb een vraag, als ik een nieuw spel start staat hij de hele tijd vast :( hoe komt dit en wat moet ik doen om dit niet te krijgen? ik heb gewoon het echte spel. :O]:
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Ik heb een vraag, als ik een nieuw spel start staat hij de hele tijd vast :( hoe komt dit en wat moet ik doen om dit niet te krijgen? ik heb gewoon het echte spel. :O]:
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast Verklaar "staat vast" even wat nader. Eventuele screens zouden ook handig zijn :).
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast Lijkt me logisch dat hij bedoelt dat zijn scherm bevroren geraakt.
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast als ik een nieuw spel wil starten kies ik de landen die ik wil, dan gaat hij het laden maar hij blijft daar stil staan onder het laden :S
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast Ff opnieuw instaleren misschien? verwijder wel alle data, ook bij C:\Documents and Settings\"je gebruikersnaam"\Application Data, daar staat een map met "Sports interactive" ook die even helemaal verwijderen.
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast Ik had het spel verwijderd en hem opniew geinstalleerd, maar ik moet dus wat hier boven staat ook verwijderen, of gaat dat automatisch als ik het spel helemaal verwijder? maar iedergeval bedankt voor je reactie
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast neej gaat niet automatisch (dacht ik. bij sommige spelen vraagt hij er wel naar bij FM weet ik niet) adners moet je het gewoon voor de zekerheid handmatig even verwijderen.
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast Ik heb gedaan wat hierboven staat maar hij doet het nog steeds niet :(
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast Ik ga hem maar op de computer beneden installeren, hopelijk doet hij het daar wel.
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast Vreemd. En heb je iets met je computer gedaan voordat dit probleem zich aandeed? een of ander bestandje verwijderd?
Geplaatst 18 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast nope, maar hij heeft het wel gedaan want ik had eentje met ajax in seizoen 3 en die had ik verwijdert omdat ik helemaal opnieuw wilde beginnen met een slechte ploeg.
Geplaatst 18 december 200618 jr. Re: spel staat vast Tja, ik zou echt niet zo verder kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn. In ieder geval kun je het beneden dus nog proberen.
Geplaatst 19 december 200618 jr. Auteur Re: spel staat vast Op de computer beneden doet hij het tot nu toe :p hope dat het zo blijft