Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wie is nou eigenlijk de beste FMer op dit forum?

Geef hier je mening.

• Antwoorden 93
  • Weergaven 148
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Wie is nou eigenlijk de beste FMer op dit forum?

Geef hier je mening.

Geplaatst

Re: De beste FMer

Mja, de meeste zullen Guido zeggen maar ik betwijfel het...

Geplaatst
  • Auteur

Obodai vind ik ook een topper omdat die alles op de kleine details doet! BV: tactiek aanpassen en elke volgende tegenstander opberveren in een wedstrijd :cab:

Geplaatst

Ik denk zelf ook Obodai die gozer krijgt gewoon onmogelijke dingen voor elkaar.

Geplaatst

Obodai inderdaad, ken hem van verschillende forums.

Geplaatst

Obodai fanclub :-D

Maar Stijntje is inderdaad wel goed geworden :cab:

Geplaatst

Mja, de meeste zullen Guido zeggen maar ik betwijfel het...

Dankje :-D

maar ff serieus, Mij maakt het niet echt uit wie er nu de beste is. Het is leuker om gewoon mooie novelle's te lezen voor je plezier.

Geplaatst

Obodai, maar dat is meer omdat ik hem als enige FM-er een beetje ken( op FM vlak)

Geplaatst

Obodai vind ik ook een topper omdat die alles op de kleine details doet! BV: tactiek aanpassen en elke volgende tegenstander opberveren in een wedstrijd :cab:

Dat doet Guido ook

Guido is in mijn ogen de beste, met Obodia als goede 2de erachter, ook vind ik dat Orentis in dit rijtje thuis hoort!

Geplaatst

Obodai en Guido verder ken ik niet echt goede ofzo.

Geplaatst

Tom de Valck

FM't hij dan? :cab:

Geplaatst

Guido doet alleen maar LLM in China en Botswana enzo, das een stuk makkelijker dan een degradatiekandidaat uit Spanje of Engeland.

Geplaatst

Ik zeg Nielson!

Geplaatst

Moet ik handtekeningen gaan uitdelen? :checkit: Leuk natuurlijk dat ik genoemd wordt, maar ik mag natuurlijk nog maar net de veters van Guimy strikken. Net als de hele "top" van de Nederlandse FM-scene.

Guido doet alleen maar LLM in China en Botswana enzo, das een stuk makkelijker dan een degradatiekandidaat uit Spanje of Engeland.

Wacht ff. :-D :-D :-D :-D. Sorry, dat meen je hopelijk niet?:cab: Het is toch echt behoorlijk wat moeilijker om met een llm clubje de Wereldbeker voor clubs te winnen, dan met een degradatie kandidaat uit Engeland of Spanje... Verder is het ook behoorlijk wat lastiger om een goed werkende tactiek te maken....

Geplaatst

Er lopen hier veel goede FM'ers rond, maar wie de beste is kan ik niet zeggen. Nielson is toch NK? Dan zal hij het behoorlijk goed kunnen, maar ik ben ook onder de indruk van de tactiekenkennis van El Guimenez en ook Obo doet het zeker goed.

Geplaatst

Tom de Valck

FM't hij dan? :cab:

Weet niet of hij het nu nog doet, hij zal het wel niet kunnen laten.

Geplaatst

Zonder MCFM of met MCFM? :cab:

Geplaatst

Ik ken weinig mensen, maar ik vindt Guido natuurlijk gewoon erg goed, Obodai ook. Glenn ken ik het beste van MU en ik vindt hem ook een goede FMer. Maja dit is mijn mening, er zullen nog genoeg andere en veel betere FMers zijn, maar die ken ik niet.

Geplaatst

Orentis, Obodai, Nielson die vind ik wel goede fm'ers. Marco Van Zutphen ook niet te vergeten. Zelf ben ik niet zo goed als hun allemaal :P

Geplaatst

Ik kan er niet uitkomen dan maar een combinatie; Guidbodai :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.