Geplaatst 16 december 200618 jr. Naam van de download: MURegens.edt Omschrijving van de download: Een extra database bestand dat er voor zorgt dat de leden van Managers United in het spel komen. Mits je je hebt opgegeven in dit topic. NB: Als je je hebt opgegeven betekent dit niet dat je ook daadwerkelijk altijd in je game komt, dit kan verschillen per spel. Als je het bestand gedownload hebt, plaats het dan in de map C://ProgramFiles/Sports Interactive/Football Manager 07/data/db/701/edt Bron/Maker: Ikzelf (Axel, MU forum) Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): -
Geplaatst 16 december 200618 jr. Auteur Naam van de download: MURegens.edt Omschrijving van de download: Een extra database bestand dat er voor zorgt dat de leden van Managers United in het spel komen. Mits je je hebt opgegeven in dit topic. NB: Als je je hebt opgegeven betekent dit niet dat je ook daadwerkelijk altijd in je game komt, dit kan verschillen per spel. Als je het bestand gedownload hebt, plaats het dan in de map C://ProgramFiles/Sports Interactive/Football Manager 07/data/db/701/edt Bron/Maker: Ikzelf (Axel, MU forum) Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): -
Geplaatst 17 december 200618 jr. Re: MU Regens (versie 1) achrafthebest, kijk gewoon eens in de post, Axel heeft het daar ingezet!
Geplaatst 17 december 200618 jr. Re: MU Regens (versie 1) achrafthebest, kijk gewoon eens in de post, Axel heeft het daar ingezet! Nee hij heeft hem later ge-edit ;) Toen ik het postte stond het er nog niet in... ;)
Geplaatst 17 december 200618 jr. Re: MU Regens (versie 1) Moet je het dan aanvinken bij een nieuw spel?Of uitvinken :p
Geplaatst 13 januari 200718 jr. Re: MU Regens (versie 1) als ik naar mijn computer een footballmanager aan vink krijg ik geen data te zien waar staat dat dan? ik kan hem niet vinden en word daar nerveus van
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: MU Regens (versie 1) Ik heb 2 keer een nieuw spel geopend zonder echte spelersnamen, dan horen regens te beginnen. Heb een aantal namen ingetypt, maar geen zoekresultaten gevonden. Weet je zeker dat alles klopt?