Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Naam van de download: MURegens.edt

Omschrijving van de download: Een extra database bestand dat er voor zorgt dat de leden van Managers United in het spel komen. Mits je je hebt opgegeven in dit topic. NB: Als je je hebt opgegeven betekent dit niet dat je ook daadwerkelijk altijd in je game komt, dit kan verschillen per spel.

Als je het bestand gedownload hebt, plaats het dan in de map C://ProgramFiles/Sports Interactive/Football Manager 07/data/db/701/edt

Bron/Maker: Ikzelf (Axel, MU forum)

Downloadlink: Klik!

Screenshot (indien van toepassing): -

Geplaatst
  • Auteur

Naam van de download: MURegens.edt

Omschrijving van de download: Een extra database bestand dat er voor zorgt dat de leden van Managers United in het spel komen. Mits je je hebt opgegeven in dit topic. NB: Als je je hebt opgegeven betekent dit niet dat je ook daadwerkelijk altijd in je game komt, dit kan verschillen per spel.

Als je het bestand gedownload hebt, plaats het dan in de map C://ProgramFiles/Sports Interactive/Football Manager 07/data/db/701/edt

Bron/Maker: Ikzelf (Axel, MU forum)

Downloadlink: Klik!

Screenshot (indien van toepassing): -

Geplaatst

Re: MU Regens (versie 1)

achrafthebest, kijk gewoon eens in de post, Axel heeft het daar ingezet!

Geplaatst

achrafthebest, kijk gewoon eens in de post, Axel heeft het daar ingezet!

Nee hij heeft hem later ge-edit ;) Toen ik het postte stond het er nog niet in... ;)

Geplaatst

Moet je het dan aanvinken bij een nieuw spel?Of uitvinken :p

Geplaatst

als ik naar mijn computer een footballmanager aan vink krijg ik geen data te zien

waar staat dat dan?

ik kan hem niet vinden en word daar nerveus van

Geplaatst

Ik heb 2 keer een nieuw spel geopend zonder echte spelersnamen, dan horen regens te beginnen. Heb een aantal namen ingetypt, maar geen zoekresultaten gevonden. Weet je zeker dat alles klopt?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.