Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Fenerbahçe

fenerbahcedf4.jpg

Fenerbahçe SK is een sportclub uit de Turkse stad Istanbul. Hoewel Fenerbahçe werd opgericht in 1907, gaan de wortels van de club terug naar 1899. Toen behoorde het huidige Turkije tot het Ottomaanse Rijk. In dit gebied heerste de Sultan; een absolute leider die alle Turken verbood om sportverengingen op te richten. Dit zou het nationalisme aanwakkeren en daarmee op termijn zijn positie ondermijnen. In het Ottomaanse Rijk was voetbal alleen voorbehouden aan buitenlanders. In 1899 besloot een kleine groep mannen uit Kadikoy (een stadsdeel van Istanbul) de regels van de Sultan aan hun laars te lappen en een voetbalclub op te richten. Om niet op te vallen, noemden zij hun club Black Stockings FC. Lang duurde hun voetbalplezier niet. De autoriteiten bemerkten het bedrog en stuurde de mannen uiteen. Tegenwoordig is Fenerbahçe in Europa vooral bekend om hun voetbalploeg. Andere actieve sporttakken van Fenerbahçe zijn: basketbal, volleybal, roeien, boksen, zeilen, atletiek, zwemmen en tafeltennis.

Tranfers in :

tranfersingg6.jpg

Hasan Sas : Gewoon een geweldige speler gaat de op de rechterkant spelen.

çakmak Yasin : Een turkse speler die op VC speelt is een basis speler.

Ünal Gökhan : Een geweldige spits hij is een echte goalgetter.

Öngün Özden : Is de reserve keeper kreeg hem gratis.

Güleç Gökhan : werd pas in de winterstop gehaald als vervanger voor kezman.

Altay Kenan : Is een groot turks talent.

Tranfers uit :

tranfersuitil1.jpg

Mateja Kezman : Draaide een goed half seizoen maar mijn beleid is dat het alleen turks werd dus hij ging weg voor 10 Miljoen

Andere speler was gewoon kut

uefachampionsleaguepi1.png

Kwalificatie ronde 2

kwalificatie1tv6.jpg

Mijn eerste sireuse wedstrijd en ik speelde ze weg.

kwalificatie2it7.jpg

Ging iets moeilijker dan de heen wedstrijd maar we wonnen wel redelijk dik.

Kwalificatie ronde 3

kwalificatie3ve4.jpg

Een moeilijke tegenstander met wat pech verloren maar we maakte nog steeds kans.

kwalificatie4sx2.jpg

Op penalty's door is goed voor de club alleen zou het wel een kort avontuur worden europees.

Groepsronde

groepsrondemu1.jpg

Bij de eerste 4 wedstrijden hadden we een beetje pech. Eerste wedstrijd verloren we van Chelsea laatste minuut een doelpunt tegen dat was jammer. Toen Valencia uit we stonden tot de 88ste minuut 2-1 voor maar toen scoorde Baraja met een onthoudbare vrije trap. Toen Benfica die waren gewoon efectiever dan ons jammer we verloren met 1-0. Toen de terug wedstrijd verloren met 3-1 ook op dat hun beter met de kansen omgingen. Toen moesten we weer naar londen en daar verloren we weer in de laaste minuut met 3-2. De laaste wedstrijd was tegen Valencia verloren we behoorlijk kans loos met 2-0.

Competitie

standcompetitiesl2.jpg

we ownen best wel we scoren wel heel veel en krijgen ook weining tegen.

Belangrijke wedstrijden.

1hc4.jpg

was de eerste wedstrijd en tegen Galatasary en wonnen makkelijk.

2ro0.jpg

2 de topper van het seizoen speelde we gelijk maar ik was toch tevreden.

3si8.jpg

Was geen topper alleen even om te laten zien dat ik de turkse competitie own.

4py1.jpg

We miste allebei onze Spitsen dus hadden we het moeilijk met scoren en daardoor verloren we.

5ee2.jpg

Hasan Sas ging Kickboxen was niet zo handig

Turkse beker.

Groepsronde.

bekerws5.jpg

speelde eigenlijk alle wedstrijden met reserve team maar we gingen toch door.

beker1xt5.jpg

we loten heel slecht maar wonnen toch.

Statestieken voor de liefhebbers.

selectiesw6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Fenerbahçe

fenerbahcedf4.jpg

Fenerbahçe SK is een sportclub uit de Turkse stad Istanbul. Hoewel Fenerbahçe werd opgericht in 1907, gaan de wortels van de club terug naar 1899. Toen behoorde het huidige Turkije tot het Ottomaanse Rijk. In dit gebied heerste de Sultan; een absolute leider die alle Turken verbood om sportverengingen op te richten. Dit zou het nationalisme aanwakkeren en daarmee op termijn zijn positie ondermijnen. In het Ottomaanse Rijk was voetbal alleen voorbehouden aan buitenlanders. In 1899 besloot een kleine groep mannen uit Kadikoy (een stadsdeel van Istanbul) de regels van de Sultan aan hun laars te lappen en een voetbalclub op te richten. Om niet op te vallen, noemden zij hun club Black Stockings FC. Lang duurde hun voetbalplezier niet. De autoriteiten bemerkten het bedrog en stuurde de mannen uiteen. Tegenwoordig is Fenerbahçe in Europa vooral bekend om hun voetbalploeg. Andere actieve sporttakken van Fenerbahçe zijn: basketbal, volleybal, roeien, boksen, zeilen, atletiek, zwemmen en tafeltennis.

Tranfers in :

tranfersingg6.jpg

Hasan Sas : Gewoon een geweldige speler gaat de op de rechterkant spelen.

çakmak Yasin : Een turkse speler die op VC speelt is een basis speler.

Ünal Gökhan : Een geweldige spits hij is een echte goalgetter.

Öngün Özden : Is de reserve keeper kreeg hem gratis.

Güleç Gökhan : werd pas in de winterstop gehaald als vervanger voor kezman.

Altay Kenan : Is een groot turks talent.

Tranfers uit :

tranfersuitil1.jpg

Mateja Kezman : Draaide een goed half seizoen maar mijn beleid is dat het alleen turks werd dus hij ging weg voor 10 Miljoen

Andere speler was gewoon kut

uefachampionsleaguepi1.png

Kwalificatie ronde 2

kwalificatie1tv6.jpg

Mijn eerste sireuse wedstrijd en ik speelde ze weg.

kwalificatie2it7.jpg

Ging iets moeilijker dan de heen wedstrijd maar we wonnen wel redelijk dik.

Kwalificatie ronde 3

kwalificatie3ve4.jpg

Een moeilijke tegenstander met wat pech verloren maar we maakte nog steeds kans.

kwalificatie4sx2.jpg

Op penalty's door is goed voor de club alleen zou het wel een kort avontuur worden europees.

Groepsronde

groepsrondemu1.jpg

Bij de eerste 4 wedstrijden hadden we een beetje pech. Eerste wedstrijd verloren we van Chelsea laatste minuut een doelpunt tegen dat was jammer. Toen Valencia uit we stonden tot de 88ste minuut 2-1 voor maar toen scoorde Baraja met een onthoudbare vrije trap. Toen Benfica die waren gewoon efectiever dan ons jammer we verloren met 1-0. Toen de terug wedstrijd verloren met 3-1 ook op dat hun beter met de kansen omgingen. Toen moesten we weer naar londen en daar verloren we weer in de laaste minuut met 3-2. De laaste wedstrijd was tegen Valencia verloren we behoorlijk kans loos met 2-0.

Competitie

standcompetitiesl2.jpg

we ownen best wel we scoren wel heel veel en krijgen ook weining tegen.

Belangrijke wedstrijden.

1hc4.jpg

was de eerste wedstrijd en tegen Galatasary en wonnen makkelijk.

2ro0.jpg

2 de topper van het seizoen speelde we gelijk maar ik was toch tevreden.

3si8.jpg

Was geen topper alleen even om te laten zien dat ik de turkse competitie own.

4py1.jpg

We miste allebei onze Spitsen dus hadden we het moeilijk met scoren en daardoor verloren we.

5ee2.jpg

Hasan Sas ging Kickboxen was niet zo handig

Turkse beker.

Groepsronde.

bekerws5.jpg

speelde eigenlijk alle wedstrijden met reserve team maar we gingen toch door.

beker1xt5.jpg

we loten heel slecht maar wonnen toch.

Statestieken voor de liefhebbers.

selectiesw6.jpg

Geplaatst

Re: Turkse Trots !

Ziet er goed uit. En goede resultaten.. Maar dat had ik je op Xfire al verteld natuurlijk !

Geplaatst

Erg jammer van de CL! Maar goede novelle :) Wat je is uiteindelijke doel?

Geplaatst
  • Auteur

een goed Turks team maken met alleen turken

Geplaatst

een goed Turks team maken met alleen turken

Okey :) Leuke doelstelling, moet kunnen!
Geplaatst
  • Auteur

En voor dat je weet is het seizoen afgelopen ben blij met dit seizoen de prijzen die ik wou heb ik ook gehaald..

De Turkse beker.

Halve Finale

beker2wu9.jpg

Kort voor deze wedstrijd verloren we behoorlijk kansloos van hun maar nu hadden precies 13 min nodig om deze klus te klaren we verzuimde het om een mega score te maken. In deze periode waren me spitsen nog een beetje in vorm.

beker3ul5.jpg

We wonnen maar hoe ik was blij dat er een lat en een paal waren en een geweldige keeper. Want anders hadden we gewoon verloren en ja daar hou ik niet van. Want de competitie liep niet echt lekker meer.

BEKER FINALE

En ja hier was de Finale van het jaar. Want het was tegen Galatasray we wisten dat het moeilijk zou worden maar we wonnen door een geweldige Tuncay. Zijn doelpunt geen woorden voor wat een doelpunt van 35 meter knalt ie um er in ik werd helemaal leip. Me eerste prijs al binnen dit seizoen. Zal vast de eerste van velen zijn want ja ben wel een toptrainer :checkit:.

bekerfinalevm2.jpg

De Competitie

competitieeindstandtx3.jpg

We ownden niet meer zo hard als eerst want we kregen pech. Ik werd soms gek in het begin van het seizoen scoorde me spitsen elke kans maar ze kwamen er achter dat er ook een paal en een lat was en al dir spelers die net een bal van de lijn haalde. Om gek van te worden. Ik werd vooral gek van die keepers ik mocht ze niet meer want ze hielden bijna alles. En dan kwam zo andere speler bij de tegenstander die 30 wedstrijden niet scoort maar tegen mij wel scoort. Het leek wel of alles tegen zat me verdedigers gingen fouten maken en tegenstanders vonden het nog al leuk om in de 90ste minuut te scoren. Maar toen we de bekerfinale wonnen ging alles weer van het leiedakje vooral ünal gökhan ging weer scoren hij is ook topscoorder van de competitie en van ons team.

Belangrijke wedstrijden.

6hm8.jpg

De wedstrijd na de beker finale we hadden eindelijk weer vertrouwen en we ownden zo als gewoonlijk dit was eigenlijk de verlossing na deze wedstrijd wist ik dat we kampioen zouden worden.

7ex5.jpg

Ja de kampioens wedstrijd wou wel een beetje dik winnen en ja alex en Gökhan waren het er mee eens en gingen maar scoren we speelden ze volkomen weg. Maar toen kwam heeeeeeeeeel slecht nieuws maar dat lees je lekker pas in de volgende update.

Statestieken.

statestiekencx0.jpg

Spelers die Positief opvielen.

Ünal Gökhan : hij scoorde zo veel en was gewoon belangrijk was wel blij met deze aankoop.

Deivid : Was weliswaar reserve maar heeft genoeg doelpunten gemaakt was heel blij met hem

Alex : Ja de Dirigent van dit team gewoon een geweldige speler

Tuncay : het talent en dat bewees hij speelde goed seizoen.

Spelers die negatief opvielen.

Gülec Gökhan : was niet heel slecht maar veel gebleseerd moet het volgend seizoen wel laten zien.

Ümit özan : speelde kut wil een nieuwe linksback.

ssamevatingch4.jpg
Geplaatst

Vind dit echte een leuke novelle, ga zo door!

Geplaatst

ja jammer CL maar ja wel een zeer lastige poule dus zeker geen schande of wat

Geplaatst

Citaat:

BEKER FINALE

En ja hier was de Finale van het jaar. Want het was tegen Galatasray we wisten dat het moeilijk zou worden maar we wonnen door een geweldige Tuncay. Zijn doelpunt geen woorden voor wat een doelpunt van 35 meter knalt ie um er in ik werd helemaal leip. Me eerste prijs al binnen dit seizoen. Zal vast de eerste van velen zijn want ja ben wel een toptrainer :checkit:

:-D gevoel voor humor :p maar mag ik je teaminstructies en je opstelling zien?

Geplaatst

Leuk idee, een elftal met alleen maar Turkse spelers! Ben benieuwd wat voor elftal je krijgt.

Geplaatst

super thanx, nu nog ver komen in de cl :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Fenerbahçe

fenerbahcedf4.jpg

Tranfers in :

tranfersinlf9.jpg

ÖzTuron Ferhat : Is een VL Talent zijn conract liep af en ik zocht een Goeie VL.

Karadeniz Gökdeniz : Alex ging weg dus ik zocht een nieuwe AMC en hij werd het.

Ali Mehmet : Is een talent voor AMR zal in de jeugd beginnen.

Ali Öztürk : Dit is ook een talent maar dan voor de SC hij begint wel in het eerste als reserve spits.

Tranfers uit :

transfersuitky6.jpg

Alex : DIe paardenlul wou zijn contract niet verlengen en in de vorige winterstop wou hij niet weg !

Ümit Özat : Hij ging ook weg jammer genoeg.

En die andere Tjappies kende ik niet en mochten ook gratis weg van mij.

Oefenwedstrijden.

Jaa ik ging een stage uitkiezen. Ik wou het wel een beetje dichtbij houden en waar kom je dan uit ? Griekenland ? Nee Natuurlijk niet Afganistan. Hopen dat we niet worden neergeschoten. Want we moeten tegen Afghan Utd , Kabul lekker voetballen in de hoofdstad waar elke dag dooie vallen lekker gerust stellend. En daarna moeten we tegen de Afgaanse kickers. En als laaste wedstrijd gaan we nog een keer tegen Afghan.

1ex0.jpg

5-0 gewonnen was tevreden want het was 40 graden ! Vooral Tuncay viel weer positief op met een doelpunt en 3 assist.

2hg7.jpg

En ja toen moesten we naar Kabul ik in een gepanserde wagen want ja ik was een toptrainer. We wonnen uiteindelijk toch wel makkelijk. Alleen jammer dat het staduim werd opgeblazen toen we weg gingen.

3ch9.jpg

We wonnen maar kregen een tegendoelpunt dat kan natuurlijk niet. Dus ik vroeg aan de keeper hoe kan dat nouw vertelde hij dat hij het maar zielig vondt voor hun en daardoor de bal onder ze poot liet gaan.

4hf8.jpg

Leek een beetje op de eerste wedstrijd en we wonnen weer met 5-0

Dit was mijn update dan weer .....

Geplaatst

Goede novelle. Jammer dat Alex Gratis weg is gegaan;) als je hem had kunnen verkopen had je veel geld kunnen vangen.

Maar ga zo door...sommige plaatjes doen het niet bij mij. Maarja kan er weinig aan veranderen.

Geplaatst

De keeper vond het zielig dus liet hij ze maar op 1-0 voorkomen :cab: Dan heeft hij wel veel vertrouwen in zijn medespelers. Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties hoop een keer een lange novelle te maken maar als ik al mijn talentjes ziet gaat het wel lukken :D

Geplaatst

Heel mooi weergegeven ook mooi dat je een totaal Turkse ploeg ambieert, ga zo door :thumb:

Geplaatst

leuke novelle maar waarom in de voorbereiding tegen afghaanse clubs :-D Kies dan Israël ofzo veel boeiender...:p

Geplaatst
  • Auteur

leuke novelle maar waarom in de voorbereiding tegen afghaanse clubs :-D Kies dan Israël ofzo veel boeiender...:p

omdat ik Afghanistan wel een tof land vindt :p Nee omdat ik niet een al te zware voorbereding wou hebben

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.