Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik zit met een vreemd 'probleempje'. Ik heb die mega 3d kits pack gedownload en geïnstalleerd. Nou, alles mooi en prima. Geen problemen mee gehad, tot het moment dat ik Chelsea werd en zag dat de 'away' kit niet getoond werd. De config file is in orde. Ik heb zelfs geprobeerd een andere kitpack te installeren, maar ook die toont de 'away' kit niet.

Heeft iemand een idee wat de oplossing tot dit in het zicht, vervelende probleem kan zijn?

alvast bedankt!

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit met een vreemd 'probleempje'. Ik heb die mega 3d kits pack gedownload en geïnstalleerd. Nou, alles mooi en prima. Geen problemen mee gehad, tot het moment dat ik Chelsea werd en zag dat de 'away' kit niet getoond werd. De config file is in orde. Ik heb zelfs geprobeerd een andere kitpack te installeren, maar ook die toont de 'away' kit niet.

Heeft iemand een idee wat de oplossing tot dit in het zicht, vervelende probleem kan zijn?

alvast bedankt!

Geplaatst

Re: Away kit Chelsea

Je weet 100% zeker dat de config goed is? niet dat het shirt bij Chelsea-Away heet maar dat er in de config Chelsea Away staat (zonder streepje dus).

Je heb de skin-cach uit staan?

Kijk verder even of het Sevilla en Valencia shirts het doen bij jou...

Geplaatst
  • Auteur

De config is 100% zeker in orde. Ook de skin cache staat uit.

Het thuisshirt van Sevilla en het uitshirt van Valencia werken ook niet.

Heeft dat iets met elkaar van doen?

Geplaatst

Ja. Jij werkt dus nog met de patch 7.1.0. Er is een verberterde patch uit gekomen die sommige probleempjes (als deze) zou moeten verhelpen. Informatie over die patch kun je hier bekijken. En je wordt dan doorgestuurd naar de officiele site van SI. Daar kun je de verbeterde patch downloaden, lukt het daar niet kan het ook nog hier proberen. Succes verder, laat even weten of het gelukt is. Je moet uiteraard wel ff een nieuwe game beginnen.

Geplaatst
  • Auteur

Met die patch is het inderdaad gelukt! Bedankt voor de snelle hulp!

Geplaatst

Ja. Jij werkt dus nog met de patch 7.1.0. Er is een verberterde patch uit gekomen die sommige probleempjes (als deze) zou moeten verhelpen. Informatie over die patch kun je hier bekijken. En je wordt dan doorgestuurd naar de officiele site van SI. Daar kun je de verbeterde patch downloaden, lukt het daar niet kan het ook nog hier proberen. Succes verder, laat even weten of het gelukt is. Je moet uiteraard wel ff een nieuwe game beginnen.

Nuja, ik heb wel de laatste build, qua update van FM, maar ik heb nog altijd het probleem dat het witte uitshirt van Chelsea niet zichtbaar is. Bij Sevilla is het thuisshirt verrot, en bij Valencia geldt dit voor het 2e shirt.

Van de laatste 2 weet ik verder niets, daar heb ik niet mee lopen kloten, met de kits van Chelsea ben ik constant bezig met van alles om het in orde te krijgen, maar dit is vooralsnog niet gelukt, erg vaag dus.

Qua update van SI heb ik toch de volgende nodig: 701build92685.

Mjah, ik weet het verder ook niet hoor :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.