Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb eigenlijk het hele seizoen dat ik speel (Feyenoord 1e seizoen) last van blessures (>2 weken) op bepaalde plaatsen...ik speel een aanvallende 4-4-2 ruit met vleugelspelers aan de zijkanten en een AMC en DMC in het midden.

Bijna elke week raakt er wel iemand geblesseerd....of in de wedstrijd of op de training...en altijd ofwel de AMC positie of de vleugels....op een gegeven moment bestond mijn ziekenboeg uit (allemaal geblesseerd voor 2 weken of langer):

- Celsinho

- De Guzman

- Pardo

- Kolkka

- Castelen

- De Ceulaar

- Sammuel

Allemaal spelers die ik in de basis had staan op die 3 plaatsen....heb ik hier gewoon pech of zou het misschien aan de speelstijl of training kunnen liggen ? Aangezien ik op de andere posities nauwelijks blessures heb.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb eigenlijk het hele seizoen dat ik speel (Feyenoord 1e seizoen) last van blessures (>2 weken) op bepaalde plaatsen...ik speel een aanvallende 4-4-2 ruit met vleugelspelers aan de zijkanten en een AMC en DMC in het midden.

Bijna elke week raakt er wel iemand geblesseerd....of in de wedstrijd of op de training...en altijd ofwel de AMC positie of de vleugels....op een gegeven moment bestond mijn ziekenboeg uit (allemaal geblesseerd voor 2 weken of langer):

- Celsinho

- De Guzman

- Pardo

- Kolkka

- Castelen

- De Ceulaar

- Sammuel

Allemaal spelers die ik in de basis had staan op die 3 plaatsen....heb ik hier gewoon pech of zou het misschien aan de speelstijl of training kunnen liggen ? Aangezien ik op de andere posities nauwelijks blessures heb.

Geplaatst

Re: Veel blessures op vaste plaatsen

Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd? Want in de oorspronkelijke FM 2007 zat er een bug die veel blessure's veroorzaakte.

Dus de nieuwste patch installeren en dan moet het in orde zijn :checkit:

Geplaatst

Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd?

EDIT: Kim was me voor ;)

Geplaatst
  • Auteur

Nee, nog niet....werkt mijn savegame nog na installatie van die patch ?

Geplaatst

Nee, nog niet....werkt mijn savegame nog na installatie van die patch ?

Jup die werkt nog perfect!

Geplaatst
  • Auteur

Mooi, direct vanavond eens installeren dan :)

Bedankt :thumb: voor de info....hopelijk houden die blessures dan eens op :cab:

Geplaatst

Ik denk niet dat de blessures in je huidige game zullen stoppen, je moet wel een nieuwe game starten om de meeste effecten van de patch te kunnen merken.

Geplaatst
  • Auteur

Dat klinkt niet echt logisch....dit soort "bugs" zit toch in het programma...en niet in de savegame ? Mijn huidige blessures blijven, maar nieuwe worden toch bepaald volgens de code uit de patch ?

Geplaatst

Ik weet niet hoe het zit met blessures, maar ik weet wel dat een deel van de problemen alleen word opgelost met een nieuwe game ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil niet opnieuw beginnen ;( :( :(

Geplaatst

Dan doe je het toch niet :P

Geplaatst
  • Auteur

Right :thumb: ...is er iemand die wel weet of je om de "blessure bug" op te lossen opnieuw moet beginnen..

Geplaatst

Heb je aparte trainingsschema's, want het kan dat de trainingsschema's voor AMC en vleugels zwaarder is dan andere posities (is bij mij ook zo)?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb inderdaad aparte schema's, maar beide stonden nog op Medium...wel aan de hoge kant, dus ik heb ze bij wijze van test iets lager gezet....maar de meeste erge blessures vinden plaats tijdens de wedstrijd....of geeft een zware training ook een verhoogde blessurekans in een wedstrijd ?

Geplaatst

Dat ligt eraan wat voor blessures als je plat word geschopt en een been breekt ligt dat niet aan je training.

Maar misschien kun je hier neerzetten wat voor blessures je allemaal hebt/had.

Traininggerelateerde blessures komen natuurlijk ook vaak op de training al tot uiting.

Geplaatst

Ik heb inderdaad aparte schema's, maar beide stonden nog op Medium...wel aan de hoge kant, dus ik heb ze bij wijze van test iets lager gezet....maar de meeste erge blessures vinden plaats tijdens de wedstrijd....of geeft een zware training ook een verhoogde blessurekans in een wedstrijd ?

Als je spelers niet fit aan een wedstrijd beginnen is de kans op een blessure groter. Bij een zware trainingsbelasting zullen spelers minder makkelijk herstellen van een vorige wedstrijd en dus een grotere kans hebben niet fit aan de volgende wedstrijd te beginnen.

Maar daar heb ik vrij uitgebreid over geschreven in mijn gids over wedstrijdconditie.

Geplaatst
  • Auteur

Thanks! :thumb:

even een update...ik heb de patch geinstalleerd en de blessures bleven aanhouden, ik ben dus toch maar opnieuw begonnen.... :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.