Geplaatst 13 december 200618 jr. Naam van de download: Club en Competienamen Fix Omschrijving van de download: Een bestandje waarmee alle club- en competitienamen in Europa verbeterd zijn. Bron/Maker: Robin & Mitchell_Kaka Downloadlink: Klik (Rechtermuisknop -> Opslaan als Fake.LNC) Screenshot (indien van toepassing): - Hoe installeer je dit bestand? - Ga naar Football Manager 2007\data\db\JOUW DATABASE(\lnc\all) en vervang het bestand Fake.LNC. - Verwijder bij Football Manager 2007\data\db\701\Inc\all de mappen GER en JPN. - Start FM 2007 op.
Geplaatst 13 december 200618 jr. Auteur Naam van de download: Club en Competienamen Fix Omschrijving van de download: Een bestandje waarmee alle club- en competitienamen in Europa verbeterd zijn. Bron/Maker: Robin & Mitchell_Kaka Downloadlink: Klik (Rechtermuisknop -> Opslaan als Fake.LNC) Screenshot (indien van toepassing): - Hoe installeer je dit bestand? - Ga naar Football Manager 2007\data\db\JOUW DATABASE(\lnc\all) en vervang het bestand Fake.LNC. - Verwijder bij Football Manager 2007\data\db\701\Inc\all de mappen GER en JPN. - Start FM 2007 op.
Geplaatst 13 december 200618 jr. Re: Club en Competienamen Fix Hebben jullie ook de Hongaarse namen verandert?
Geplaatst 14 december 200618 jr. Auteur Re: Club en Competienamen Fix De namen van de Hongaarse topclubs zijn veranderd, als je wilt doe ik ook de overige clubs en de competities ;)
Geplaatst 15 december 200618 jr. Re: Club en Competienamen Fix Het spijt me zeer, maar het is "Sport Lisboa Benfica" en niet "Benifca Lissabon"... :(
Geplaatst 16 december 200618 jr. Re: Club en Competienamen Fix De namen van de Hongaarse topclubs zijn veranderd, als je wilt doe ik ook de overige clubs en de competities ;) Als je toch bezig bent ;) Ik erger me helemaal gek aan al die clubs met (plaatsnaam) er achter :cab:
Geplaatst 16 december 200618 jr. Re: Club en Competienamen Fix is dit voor de engelse taal??? In het Portugees is het zoals ik het boven schreef. In het engels is het "Sport Lisbon Benfica". Ik speel het spel in het engels en daarom viel het me dubbel op dat het verkeerd gespeld was, maar ook in het nederlands. Kan dit gewijzigd worden?
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Club en Competienamen Fix heb je de naam van Schalke 04 ook aangepast (het was eerst Gelsenkirchen)
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: Club en Competienamen Fix er gebeurd niks als ik dit in de map gooi.... er staat dat je in je eigen database moet vervangen... wordt hier de map in mijn documenten bedoeld of in de map op de c-schijf??
Geplaatst 26 mei 200718 jr. En het is Djurgarden, geen Djungarden. Zelf al gefixt, voor de rest erg goede download!
Geplaatst 7 juni 200718 jr. Ik heb precies gedaan wat hier staat, alleen het werkt bij mij helaas niet..... snap het niet. Kan het misschien komen omdat ik nog geen patch heb geinstalleerd of heeft dit er niets mee te maken. Heb b.v. wel Schalke 04 alleen ook weer Champions Cup i.p.v. Champions League.... Kan iemand me helpen??