Koltho83 Posted May 5 Posted May 5 Dag allemaal,  Waarschijnlijk post ik deze vraag weer ergens waar hij niet thuis hoort maar hopelijk kan iemand hem dan op de juiste plek zetten.  Ik heb zoals elke week de podcast geluisterd en heb de meta training toegepast zoals Guido hem uitgelegd heeft vooral in de jeugd . Maar nu beginnen 16 van de 20 jeugd spelers te klagen dat ze niks leren. Ook de spelers in het 1e gingen klagen dus de dynamiek ging naar beneden . Daar ben ik er maar weer mee gestopt.  Hoe doen jullie dat?  Ik speel nog met fm 23 trouwens Quote
Rrrood Gepost May 5 Gepost May 5 55 minuten geleden zei Koltho83: Dag allemaal,  Waarschijnlijk post ik deze vraag weer ergens waar hij niet thuis hoort maar hopelijk kan iemand hem dan op de juiste plek zetten.  Ik heb zoals elke week de podcast geluisterd en heb de meta training toegepast zoals Guido hem uitgelegd heeft vooral in de jeugd . Maar nu beginnen 16 van de 20 jeugd spelers te klagen dat ze niks leren. Ook de spelers in het 1e gingen klagen dus de dynamiek ging naar beneden . Daar ben ik er maar weer mee gestopt.  Hoe doen jullie dat?  Ik speel nog met fm 23 trouwens Kan je wat meer info geven? Welke club manage je? Er is niet 1 meta training, maar meerdere varianten; welke heb je gebruikt voor de jeugd? Welke voor het eerste? Heb je na het instellen van de training en na het ontvangen van de klachten, geprobeerd om de training in te stellen en daarna te delegeren aan de assistent?  Quote
Nom de Guerre Gepost May 5 Gepost May 5 Negen van de tien keer zijn ze aan het jengelen over de individuele focus. Als vader van drie dochters en een gelukkig getrouwd man geef ik je de tip om dat gezeur het ene oor in te laten gaan en door het andere oor weer naar buiten te laten verdwijnen. Wat de spelers willen is veelal niet gelijk aan wat jij wil voor hun ontwikkeling. Quote
Koltho83 Gepost May 5 Author Gepost May 5 Ik speel net een jaar met Heerenveen, ik laat de jeugd in blok 1 iets fysieks doen blok2 rusten en blok 3 herstellen van de rust . 2e elftal hetzelfde en bij het eerste laat ik het de assistent doen. Ik ben vorig jaar tot een 2e plek gekomen en speel nu champions league. Heerenveen heeft voor Nederland een goeie jeugd opleiding.  Haha ik heb zelf ook 2 dochters en ook gelukkig getrouwd dus die tactiek werkt hier ook prima.  Quote
nasje92 Gepost May 6 Gepost May 6 21 uur geleden zei Nom de Guerre: Negen van de tien keer zijn ze aan het jengelen over de individuele focus. Als vader van drie dochters en een gelukkig getrouwd man geef ik je de tip om dat gezeur het ene oor in te laten gaan en door het andere oor weer naar buiten te laten verdwijnen. Wat de spelers willen is veelal niet gelijk aan wat jij wil voor hun ontwikkeling. Die tactiek ga ik ook toepassen zodra mijn kleine begint te kletsen. Werkt voor de vrouw overigens prima.  Is deze meta training ook ergens uitgezet in tekst, zodat ik dat nog eens rustig kan teruglezen? Quote
Recommended Posts