Fantasy Posted April 30 Posted April 30 Jongens, help me. Wat doe ik fout   Alles staat hier: C:\Users\myname\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\graphics\faces  Quote
0 delichris Gepost April 30 Gepost April 30 @Fantasy Die eerste rij moet ook r- ervoor hebben staan. Quote
0 Fantasy Gepost April 30 Author Gepost April 30 Dat was een probeerseltje om te kijken of het zonder 'r-' wel werkte. Maar dat was ook niet het geval. Scherp gezien wel, thanks. Â Ik krijg de faces zoals die in de map staan dus niet zichtbaar in FM zelf - dat is mijn euvel. Quote
0 delichris Gepost April 30 Gepost April 30 @Fantasy Ik zie de fout. Links is het 2002043593 en rechts is het 20002043593 oftewel een nul teveel aan de rechterkant. Quote
0 Fantasy Gepost April 30 Author Gepost April 30 Nee, want de afbeelding zelf heeft wel 2002... als naam (net als de referentie in de config), terwijl het unieke id 20002... heeft (net als in de config). Dat gaat ook goed dus. Quote
0 delichris Gepost April 30 Gepost April 30 (edited) Die fouten had ik dus wel vandaar ook mijn antwoorden. Misschien weet @MNie het probleem wel.  Edit: Het enige wat ik mij kan bedenken en dat had ik dus ook. Dat als bestandsnaam niet goed is het ook niet werkt als je config wel ook niet de juiste namen bevat. Want ik maakte ook zo'n fout en bij mij werkte de faces toen ook niet. Edited April 30 by delichris Quote
0 Fantasy Gepost April 30 Author Gepost April 30 20 minuten geleden zei delichris: Die fouten had ik dus wel vandaar ook mijn antwoorden. Misschien weet @MNie het probleem wel.  Edit: Het enige wat ik mij kan bedenken en dat had ik dus ook. Dat als bestandsnaam niet goed is het ook niet werkt als je config wel ook niet de juiste namen bevat. Want ik maakte ook zo'n fout en bij mij werkte de faces toen ook niet. Zal het eens proberen uniform te maken allemaal. Eens zien of dat resultaat oplevert. Quote
0 Fantasy Gepost April 30 Author Gepost April 30 Weet niet wat het was, maar heb een config van een andere facepack gepakt en daar mijn eigen faces ingeplaatst en toen deed 'ie het wel. Quote
Question
Fantasy
Jongens, help me. Wat doe ik fout
Â
Â
Alles staat hier:Â C:\Users\myname\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\graphics\faces
Â
8 answers to this question
Recommended Posts