Marius Posted April 28 Posted April 28 (edited) Twee keer met je ogen knipperen en de maand is weer bijna ten einde. Tijd om opnieuw een novelle in de spotlights te plaatsen dan ook. Laat hieronder even weten welk verhaal jou de afgelopen weken het meest kon bekoren, en waarom dan ook. Het verhaal met de meeste stemmen staat vervolgens een maand lang 'in de schijnwerpers'. Â Stemmen kan tot aanstaande donderdagochtend 10u. Edited April 28 by Marius Quote
delichris Gepost April 28 Gepost April 28 Ik ga ook voor @Djurovski. Dit verdient hij wel. Gaat de hele wereld over en pakt overal waar hij komt zijn prijzen, maar de erkenning is er niet in mijn ogen. Quote
Djurovski Gepost April 30 Gepost April 30 Veel sterkte beginnende verhalen momenteel. Ik ga voor die van @timke1609. Eindelijk eens iemand in de regionalliga nordost Quote
Marius Gepost May 1 Author Gepost May 1 Congrats @Djurovski Met zo'n langlopend verhaal een mooie bekroning als je 't mij vraagt! Quote
ElMarcos Gepost May 2 Gepost May 2 vergeten te stemmen, maar wat mij betreft een terechte keuze! Quote
Recommended Posts