Vlonkie Gepost April 27 Author Gepost April 27  @Djurovski het zal hopelijk een mooie tijd worden Quote
Vlonkie Gepost April 29 Author Gepost April 29  @Djurovski hopelijk geven ze het gewenste effect Quote
FSc1997 Gepost April 29 Gepost April 29 Mooie overwinningen, goed begin van het seizoen. Ook lekkere transfers weer met De Winter en Nwaneri. Quote
Djurovski Gepost April 29 Gepost April 29 Soms wat moeizaam maar winst is wint. Ook weer prima transfers Quote
Vlonkie Gepost April 30 Author Gepost April 30  Stand  @FSc1997 @Djurovski het begin zal niet gemakkelijk verlopen. Het doel is om over één a twee seizoenen echt grote prijzen te pakken Quote
FSc1997 Gepost April 30 Gepost April 30 Twee zeges op karakter. Daar kun je verder op bouwen. Ben benieuwd hoe het gaat tegen wat pittigere tegenstanders. Quote
Vlonkie Gepost May 1 Author Gepost May 1  Stand  @Djurovski dat is alles wat een manager wilt  @FSc1997 tegen Girona hebben we ook gewonnen, dus het zit wel goed... Quote
FSc1997 Gepost May 1 Gepost May 1 Veel strijd, niet altijd de punten. Netjes tegen Groingen en GAU, goeie zege op Girona. Balen van Sparta en Leverkusen, al had je daar van te voren niet direct gedacht aan een stunt. En Hartman... tja, wat moet je ervan denken... Leuk dat je met de vrouwenploeg aan de slag gaat! Quote
Djurovski Gepost May 1 Gepost May 1 Op sparta na prima resultaten want leverkusen is een sterke ploeg. Succes bij de vrouwen Quote
Vlonkie Gepost May 2 Author Gepost May 2  Stand  @FSc1997 Hartman is nog jong en dat zal allemaal ook wel goed komen @Djurovski tja je kan ze niet allemaal winnen... Quote
FSc1997 Gepost May 2 Gepost May 2 Goed bezig in Europa, PSV is helaas nog een maatje te groot. Opvallend veel rode kaarten, of ligt dat aan mij? En Frenkie oppikken zou me toch een stunt zijn... al is het over een of twee jaar. Quote
Vlonkie Gepost May 3 Author Gepost May 3  @FSc1997 klopt wat je zegt. Ik had de instelling op zeer streng staan. Ik heb dat nu veranderd  @Djurovski klopt... Quote
FSc1997 Gepost May 3 Gepost May 3 Prima begin met de vrouwen, Zweden heeft een aardig elftal, knap dat ze zo van de mat worden gespeeld. Quote
Vlonkie Gepost May 4 Author Gepost May 4  Stand  @FSc1997 Zweden heeft idd een sterk elftal. We zijn dus op de goede weg @Djurovski dank je Quote
FSc1997 Gepost May 4 Gepost May 4 Heel sterke reeks aan het neerzetten! Zowel in de competitie als europa. Quote
Recommended Posts