Brozai Posted April 11 Share Posted April 11 Al sinds ik kan tellen speel ik Football Manager en deelde vanuit daar altijd al ver voor hun grote doorbraak de namen van talenten met m’n vrienden. Tegenwoordig gaat m’n hobby zelfs iets verder en ken ik talenten vaak al voordat ze in FM ‘mogen’. Momenteel volg ik de Afrika Cup -17 en ben daar onder de indruk van Asharaf Tapsoba en Alynho Haidara. Ik zocht een plek op het forum om te sparren en/of broeders met een zelfde hobby te vinden, maar die is er dus nog niet. Bij deze dus de lancering van het topic ‘De jeugd heeft de toekomst’. Een topic om over jong of oud (maar nog onbekend) ontdekt talent te praten. Of waar ligt de volgende stap en het plafond van Luciano Valente? Misschien leuk om in de toekomst nog iets van scoutingsrapporten in het topic voorbij te zien komen. Ik heb ook nagedacht over een game met de waardes van Transfermarkt: Een startbudget van €100 miljoen die je eindeloos mag investeren in talent + 5 of 10 talenten zonder waarde. Continu verkoop en inkoop toegestaan en als doel om zoveel mogelijk waarde te creëren. Lijkt me leuk, maar komt ook veel administratie bij kijken. Zou leuk zijn als jullie net zo enthousiast zijn als ik en ook een dergelijk topic mistte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 11 Share Gepost April 11 Helaas de Afrika Cup zelf nog maar weinig kunnen volgen, maar las al veel goede verhalen over Tapsoba en Haidara. Van Abdellah Ouazane zag ik wel al wat beelden en die is goed bezig! Ben ook benieuwd naar Emile Witbooi. Leuke voetballer en prachtige naam natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost April 11 Author Share Gepost April 11 Kento Shogai, de Japanse spits van NEC. Begint zich daar geleidelijk in de basis te spelen en heeft nog niet veel laten zien. Huidige marktwaarde volgens Transfermarkt: 500k. Goed in de duels, functionele techniek en erg gretig in het druk zetten. Neusje voor de goal heeft hij tijdens invalbeurten al laten zien. Benieuwd waar hij over 2.5 jaar staat, kan wel eens ver gaan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost April 19 Author Share Gepost April 19 Abdellah Ouazana van Ajax is speler van het toernooi geworden op de Afrika Cup u17. Jaar jonger dan derest. Zal volgend jaar wel meer aandacht gaan vergaren, wellicht debuut in Jong Ajax en zal uiteindelijk Ajax 1 zeker gaan halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts