Urbeto Posted March 24 Share Posted March 24 Nu Oranje uitgeschakeld is in de Nations League en het vizier echt op het WK van volgend jaar kan is het tijd om onze horizon op te rekken. We gaan de toekomst in! Net als in eerdere edities is het nu de vraag hoe onze nationale equipe er over zo'n vijf jaar uitziet wanneer we terug hopen te keren in Spanje, terwijl Portugal, Marokko, Argentinië, Paraguay en Uruguay de organisatie voor het WK 2030 compleet maken. Wie zijn er over vijf jaar (nog) bij en wie zien we écht niet meer terug? Welke wonderkinderen verwelkomen we in Oranje en welke laatbloeier komt toch nog bovendrijven? Dat gaan wij met z'n allen bepalen. Dit gaan we als volgt doen: ik ontvang per ronde in PM wie jullie per positie willen zien. Net als in de door @Erwin. georganiseerde editie in 2020 gaan we per ronde twee posities behandelen. Om te beginnen wil ik van jullie weten in welke formatie (4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2 etc.) we moeten aantreden én wie te zijner tijd onze eerste keeper is. Zodra de formatie bekend is kunnen we ons verder gaan buigen over hoe die formatie ingevuld zal worden. Tevens het verzoek om bij iedere ronde dezelfde PM te gebruiken. Deadline voor formatie en keeper: Woensdag 26 maart, 23:59. Vorige edities: Voorspellingen voor 2018 Voorspellingen voor 2020 Voorspellingen voor 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 24 Share Gepost March 24 Het Nederlands Elftal van Twanty-Thirty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 24 Share Gepost March 24 Kan Stekelenburg er tegen die tijd nog bij zijn denken jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 24 Share Gepost March 24 Zojuist zei Erwin.: Kan Stekelenburg er tegen die tijd nog bij zijn denken jullie? Jeroen helaas wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost March 24 Share Gepost March 24 Pasveer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 24 Share Gepost March 24 12 minuten geleden zei Vitesse88: Jeroen helaas wel Is wel de broer van Maarten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 24 Share Gepost March 24 Tijd om weer wat volstrekt verkeerde voorspellingen te gaan doen. Wijndal in 2024 als linksback van Oranje....bijna goed Of Ihattaran op het middenveld huhu. Iets anders gelopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 26 Author Share Gepost March 26 Ik bump dit topic nog even om aan te geven dat eenieder die dat nog niet heeft gedaan nog tot vanavond (woensdag) 23:59 heeft om z'n formatie én keeper in een PM aan mij door te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 26 Share Gepost March 26 Op 24-3-2025 om 16:33 zei 007mark: Tijd om weer wat volstrekt verkeerde voorspellingen te gaan doen. Wijndal in 2024 als linksback van Oranje....bijna goed Of Ihattaran op het middenveld huhu. Iets anders gelopen. Ik had Willems en Zeefuik volgens mij Ik weet nu niet eens of en waar die voetballen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 27 Author Share Gepost March 27 De stadionlampen van de Kuip branden al als bakens in de verte en de spelerstunnel gaat langzaam open. De stadionspeaker van onze Oranje leeuwen heeft net omgeroepen dat dit Nederlands Elftal in een klassieke 4-3-3 met de punt naar voren aan gaat treden. De Hollandse School wordt nog altijd niet vergeten en dus is dit de formatie waar we in het vervolg van dit experiment mee aan de slag gaan. Wie de uitkomst van de formatiediscussie ongetwijfeld een zorg zal zijn is Bart Verbruggen. Deze 22-jarige doelman is sinds eind 2023 een vaste waarde in het Nederlands Elftal en is door liefst 12 van de 17 deelnemers verkozen tot onze eerste doelman in 2030. De teller staat momenteel al op 20 interlands, maar waar zal zijn schip stranden? De reden dat het laatste een vraag is komt ook voort uit het feit dat liefst vijf deelnemers een andere voorspelling deden. Vier man voorspelde dat de nóg jongere keeper van AZ en tevens jeugdinternational Rome Jayden Owusu-Oduro over ruim vijf jaar ons doel zal verdedigen. Tot slot waagde één persoon zich aan de markante voorspelling dat de dit seizoen in de Eredivisie uitblinkende Robin Roefs in 2030 het felbegeerde tricot zal dragen. De tand des tijds zal het uitwijzen. Voor de volgende ronde ontvang ik in dezelfde PM graag twee namen: wie wordt de linksback en wie wordt de linker centrale verdediger? Mocht je deze eerste ronde nog niet mee hebben gedaan kan dat in het vervolg natuurlijk nog altijd door mij een PM te sturen. Deadline: Zaterdag 29-03, 18:00 Stemmen: 4-3-3: 13 4-2-3-1: 3 4-3-2-1: 1 Bart Verbruggen: 12 Rome Jayden Owusu-Oduro: 4 Robin Roefs: 1 Mentions: @Arezo @007mark @FlyD@Fantasy@KayDeManaager@Whitewolf345@nasje92@chrisje1993@MarF_RJC@Mansveld@PJHoutman@Vitesse88@Chiemel@joeyscenijme@Erwin.@Tim' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 27 Share Gepost March 27 Verbruggen is dan reserve bij Aston Villa en geen onderdeel meer van de selectie van Oranje, schrijf maar alvast op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost March 27 Share Gepost March 27 1 uur geleden zei Fantasy: Verbruggen is dan reserve bij Aston Villa en geen onderdeel meer van de selectie van Oranje, schrijf maar alvast op. En Owusu-Oduro? Als we toch aan het opschrijven zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost March 27 Share Gepost March 27 4 minuten geleden zei Tim': En Owusu-Oduro? Als we toch aan het opschrijven zijn Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 27 Share Gepost March 27 Owusu-Odura was ook mijn 2e keus geweest, maar Verbruggen is goed en kan nog lang door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost March 27 Share Gepost March 27 3 uur geleden zei 007mark: Owusu-Odura was ook mijn 2e keus geweest, maar Verbruggen is goed en kan nog lang door. Dit had ik dus ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost March 28 Share Gepost March 28 21 uur geleden zei Fantasy: Verbruggen is dan reserve bij Aston Villa en geen onderdeel meer van de selectie van Oranje, schrijf maar alvast op. Maar je hebt het zelf al opgeschreven? En je zegt geen alsjeblieft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 28 Share Gepost March 28 Heel benieuwd naar de namen, linksback is op dit moment een open race, en op de LCV moet Van Dijk opgevolgd worden. Zeker de talenten zijn lastig in te schatten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 30 Author Share Gepost March 30 De tribunes van de Kuip stromen langzaam vol terwijl Bart Verbruggen zijn warming-up al lang en breed begonnen is. Wanneer het eindelijk tijd is voor de veldspelers om hun opwachting te maken zien we als eerste de linksback en linker centrale verdediger uit de tunnel verschijnen. Waar het bij de keeperspositie vrij duidelijk was wie we als 'de toekomst' beschouwen was dit op de positie linksachter een ander verhaal. Lang leek de niet ver van de Kuip opgegroeide Jorrel Hato er met de felbegeerde basisplek vandoor te gaan, maar op de valreep bleek hij toch Ian Maatsen voor zich te moeten dulden. Is dit de kracht van de recente interlands tegen Spanje of is het puur talent? We zullen het nimmer weten, maar door zeven stemmen op Maatsen starten we met hem. Zoals gezegd kwam Hato er écht dichtbij, maar ook namen als Quillindschy Hartman, Micky van de Ven, Anass Salah-Edinne en - toch wel het meest opzienbarend - Delano Vianello (actief bij TOP Oss, voor de liefhebber) passeerden de revue. Genoeg om uit te kiezen dus. Omtrent de kwestie 'opvolging van Virgil van Dijk' was een stuk meer consensus te vinden. Liefst twaalf van de achttien stemmen die ik voor deze ronde ontving gingen naar hét snelheidsmonster van Tottenham Hotspur: Micky van de Ven. De geboren Wormernees werd in de linksbackdiscussie ook genoemd, maar blijkt toch de ideale optie om het stokje van Van Dijk over te nemen. Helemaal unaniem was die keuze zoals gezegd niet, want ook Jorrel Hato, Sepp van de Berg en de in 2030 toch al 35-jarige Nathan Aké werden voorzichtig getipt als mogelijke opties om de defensie van Oranje aan te sturen. Voor de volgende ronde ontvang ik graag in dezelfde PM jullie keuze voor de rechter centrale verdediger en de rechtsback van het toekomstige Oranje. Mocht je nog niet eerder hebben gestemd mag dat natuurlijk altijd nog. Deadline: dinsdag 1 april - geen grap - om 20:00. Overzicht stemmen: Ian Maatsen: 7 Jorrel Hato: 6 Quilindschy Hartman: 2 Micky van de Ven: 1 Anass Salah-Edinne: 1 Delano Vianello: 1 Micky van de Ven: 12 Jorrel Hato: 4 Sepp van de Berg: 1 Nathan Aké: 1 Mentions: @Arezo@rich ruzzian@Rogier. @007mark @FlyD@Fantasy@KayDeManaager@Whitewolf345@nasje92@chrisje1993@MarF_RJC@Mansveld@PJHoutman@Vitesse88@Chiemel@joeyscenijme@Erwin.@Tim'@The Saint@LouisPSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 30 Share Gepost March 30 Hato verliest LB puur omdat mensen hem ook bij LCV hebben gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 30 Share Gepost March 30 3 minuten geleden zei Chiemel: Hato verliest LB puur omdat mensen hem ook bij LCV hebben gezet. Ik eis een hertelling!!! Pure opzet door Feyenoorder Urbeto dit!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 30 Author Share Gepost March 30 6 minuten geleden zei Chiemel: Hato verliest LB puur omdat mensen hem ook bij LCV hebben gezet. OptaJohan update: De vier mensen die Hato als LCV wilden zien stemden voor de linksbackpositie als volgt: 2 stemmen naar Ian Maatsen, 1 naar Quilindschy Hartman en 1 naar Micky van de Ven. Ongelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 30 Share Gepost March 30 Is er hier iemand familie van die Vianello ofzo? Anders heb ik geen verklaring voor het insturen van die naam haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 31 Share Gepost March 31 12 uur geleden zei 007mark: Is er hier iemand familie van die Vianello ofzo? Anders heb ik geen verklaring voor het insturen van die naam haha Als het nou nog een jochie van 17/18 was had er nog iets meer logica in gezeten. Of je moet het echt in die gast zien. Maar normaal gezien zie ik iemand die op zijn 22e pas een half jaartje kkd speelt niet als kanshebber voor het NL elftal nee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost March 31 Share Gepost March 31 Ik heb dan ook Giannino Vianello ingestuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 31 Author Share Gepost March 31 17 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb dan ook Giannino Vianello ingestuurd. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de toelichting. Was 'ie zo goed bij Jong Sparta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts