Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

In de schijnwerpers ... februari 2025

Marius

Recommended Posts

Sinds het nieuws naar buiten werd gebracht dat FM25 toch niet zou gaan verschijnen, is de activiteit hier zienderogen toegenomen. En dat valt natuurlijk alleen maar toe te juichen. Maar dat maakt tegelijkertijd de keuze er niet gemakkelijker op om een favoriete novelle van de afgelopen periode te kiezen. Laat hieronder even weten welk verhaal jouw stem krijgt, en vertel er ook even bij waarom natuurlijk.

Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u.

Mijn stem gaat naar '[FM24] L'enfer de Sclessin' van @DemoN. Aangename schrijfstijl die vlot leest, minimalistisch maar strak vormgegeven + inhoudelijk en qua in-game aanpak gewoon goed in elkaar. Mijn inziens ook gewoon een realistischere aanpak dan die wat het IRL bestuur van Standard hanteert, maar dat leidt ons hier te ver buiten de kwestie van dit topic.. :-DFeit dat dit me zo aan het denken zet, toont wel maar aan dat ik met veel plezier volg en deze novelle met recht en rede mijn stem verdient.

Ook de novelles van @DB4266 en @Glenn08 ben ik met plezier begonnen en blijven volgen, omdat die clubkeuzes me ook wel wat zeiden. Daarnaast ben ik stelselmatig tussendoor ook wat aan het bijbenen in de novelles van @Marius en @Djurovski, maar vind het altijd makkelijker als je vanvoor in de trein kunt instappen zodat je meteen mee bent en niet helemaal vanachter naar voor nog een weg moet zien te banen. Dus boys, ik loop nog wat achter, maar in bv. mijn treintijd lees ik wat bij in jullie topics :D