Marius Posted February 26 Share Posted February 26 Sinds het nieuws naar buiten werd gebracht dat FM25 toch niet zou gaan verschijnen, is de activiteit hier zienderogen toegenomen. En dat valt natuurlijk alleen maar toe te juichen. Maar dat maakt tegelijkertijd de keuze er niet gemakkelijker op om een favoriete novelle van de afgelopen periode te kiezen. Laat hieronder even weten welk verhaal jouw stem krijgt, en vertel er ook even bij waarom natuurlijk. Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 26 Share Gepost February 26 De novelle van @Jónstærkekrijgt mijn stem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DemoN Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ik vind de avonturen / journeyman van @Djurovski erg aangenaam om te volgen, vooral omdat het iets is wat ik mezelf niet echt zie doen én hij er ook in slaagt om er echt een verhaal van te maken (los van het pure FM-gedeelte). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ik sluit me aan bij Glenn en wil ook graag @Jónstærke IDS zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 26 Share Gepost February 26 Mijn stem gaat naar '[FM24] L'enfer de Sclessin' van @DemoN. Aangename schrijfstijl die vlot leest, minimalistisch maar strak vormgegeven + inhoudelijk en qua in-game aanpak gewoon goed in elkaar. Mijn inziens ook gewoon een realistischere aanpak dan die wat het IRL bestuur van Standard hanteert, maar dat leidt ons hier te ver buiten de kwestie van dit topic.. Feit dat dit me zo aan het denken zet, toont wel maar aan dat ik met veel plezier volg en deze novelle met recht en rede mijn stem verdient. Ook de novelles van @DB4266 en @Glenn08 ben ik met plezier begonnen en blijven volgen, omdat die clubkeuzes me ook wel wat zeiden. Daarnaast ben ik stelselmatig tussendoor ook wat aan het bijbenen in de novelles van @Marius en @Djurovski, maar vind het altijd makkelijker als je vanvoor in de trein kunt instappen zodat je meteen mee bent en niet helemaal vanachter naar voor nog een weg moet zien te banen. Dus boys, ik loop nog wat achter, maar in bv. mijn treintijd lees ik wat bij in jullie topics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ik ga deze maand voor de novelle van @McMarkson leuke novelle om te volgen. Naast deze nominatie wil ik eigenlijk iedereen nomineren die de novelles schrijft op dit forum want iedere novelle heeft iets moois en unieks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 26 Share Gepost February 26 5 uur geleden zei Glenn08: De novelle van @Jónstærkekrijgt mijn stem! Hier sluit ik mij bij aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ook ik sluit me aan bij de personen die gestemd hebben op de novelle van @Jónstærke, hij krijgt dus ook mijn stem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 26 Share Gepost February 26 Ik ga wederom voor broodje bal van @McMarkson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB4266 Gepost February 26 Share Gepost February 26 De novelle van @Jónstærke krijgt mijn stem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMarkson Gepost February 27 Share Gepost February 27 Mijn stem gaat naar de Pokemon avonturen van @Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyzone Gepost February 27 Share Gepost February 27 18 uur geleden zei Djurovski: Ik ga wederom voor broodje bal van @McMarkson Ik sluit mij hierbij aan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 27 Share Gepost February 27 Voor mij momenteel de novelle van @jefri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 27 Share Gepost February 27 Dit gaat hem toch wel worden denk ik hoor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 27 Share Gepost February 27 3 uur geleden zei Bogatyr: Voor mij momenteel de novelle van @jefri Was ook een optie geweest omdat Eupen het zo goed doet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 28 Share Gepost February 28 Er zijn zoveel goede verhalen te volgen op dit moment. Ik ga voor @Djurovski. Een leuke novelle met verrassende ploegen die hij uitkiest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost March 1 Author Share Gepost March 1 Veel sterke verhalen momenteel, en daarvan zijn er dan ook verschillende hiervan genoemd natuurlijk. Maar het is @Jónstærke die er ditmaal mee aan de haal gaat. Gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DemoN Gepost March 1 Share Gepost March 1 Proficiat @Jónstærke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts