Jump to content

MU Worldvision Songcontest #55

Bogatyr

Recommended Posts

image.png.3c3fe6c115e2980b874d831182198312.png

Xanderoo vertegenwoordigd Polen in deze editie met het nummer Painkiller van Mech. Tot nu toe blijven de punten voor Polen achter en is het resultaat nog niet om over naar huis te schrijven. Maar wie weet brengt de rest van deze editie nog een positieve wending, en kan Polen alsnog de nodige punten binnenhalen.

image.gif.5847b31a3126fe517fab32c3993d4772.gif

De punten uit Polen (6)

Op voorhand wist ik dat dit niet de deelnemer was waar ik de grote punten moest verwachten, maar de eerste ronde zonder punten pakt vooral zuur uit door de achtpunter van Schotland. Aan de andere kant, als je Oostenrijk het beste vond wat deze editie te bieden had gaat er al eerder iets faliekant mis. Dat is mijn inziens de slechtste inzending sinds dat wanstaltige Eftelingnummer een paar edities terug :-D

9 uur geleden zei Urbeto:

Op voorhand wist ik dat dit niet de deelnemer was waar ik de grote punten moest verwachten, maar de eerste ronde zonder punten pakt vooral zuur uit door de achtpunter van Schotland. Aan de andere kant, als je Oostenrijk het beste vond wat deze editie te bieden had gaat er al eerder iets faliekant mis. Dat is mijn inziens de slechtste inzending sinds dat wanstaltige Eftelingnummer een paar edities terug :-D

Hah, jouw traantjes maken of kraken een dag. Dank ervoor!

Alleen muziekbarbaren kunnen livemuziek niet tolereren.

Edited by xanderoo

1 uur geleden zei xanderoo:

Hah, jouw traantjes maken of kraken een dag. Dank ervoor!

Hahaha, een kinderhand is snel gevuld. Doe het graag voor je ;)

Overigens ligt de gebrekkige waardering voor Oostenrijk uiteraard niet aan het gegeven dat het livemuziek is, maar dat weet je zelf ook wel dunkt me :DW:

5 uur geleden zei xanderoo:

Dit is een vrij boude stelling. Ik ben een enorme muzieklefhebber maar dat maakt niet dat ik alle livemuziek direct kan waarderen. Ik denk dat je juist als muziekliefhebber strenger wordt in de beoordeling omdat je meestal al veel live hebt gezien. Zeker voor liefhebbers die zelf musiceren geldt dit. De uitvoering van Oostenrijk had in niets de kwaliteiten die ik van een live-uitvoering verwacht. We zien hier twee drummers die niet strak samenspelen, technisch zeer matig zijn en geen enkele lijn en dynamiek aanbrengen in hetgeen ze ten gehore brengen. Het is alleen maar beuken dat de klok slaat zonder enige muzikaliteit. Dat hier een slordige 50.000 man op aangaat en dat dit duo een dusdanig groot podium krijgt, vind ik eigenlijk een regelrechte belediging naar de vele drummers die wél talent in hun donder hebben op deze wereld. 

image.png.3c3fe6c115e2980b874d831182198312.png

Op naar de leider in het klassement. Urbeto staat met Ierland mooi te blinken op de eerste plaats, maar zoals iedereen wel weet kan er nog van alles gebeuren. Toch ziet het er mooi uit voor Somebody's Child met het nummer We Could Start A War.

Flag Ireland Animated Flag Gif

De punten uit Ierland (7)

Weer geen punten, cultuurbarbaar die Urbeto! #NooitMeerUrbeto

Bovenin bewijs ik mezelf geen goede dienst helaas, maar gelukkig moet de rest van het linkerrijtje nog punten uitdelen.