Jump to content

MU Worldvision Songcontest #55

Bogatyr

Recommended Posts

2 nummers zijn geweldig, maar die kende ik allebei al...

Dan was er eentje erg geinig, mijn plek 4 t/m 6 wel oke en de rest varieerde van saai tot vrij matig. Gelukkig geen enkel slecht nummer punten moeten geven, maar alles wat ik geen punten heb gegeven vond ik echt helemaal niks. Inclusief de reserves, dus hopelijk stemt iedereen mee.

Punten gister ingeleverd. 7 inzendingen die punten verdiende, al waren het er eigenlijk 6. Had mijn eigen inzending namelijk meegerekend ;c

Dus zijn mensen die geluk hebben met punten, door opvulling die ik moest kiezen

image.png.e548ce7a37ec81104b2391a71d533e55.png

Het is weer zover! De 55e editie van MU Worldvision begint, en we trappen deze muzikale reis af met niemand minder dan Finland, vertegenwoordigd door organisator Bogatyr! Het dreampop nummer Rooms van de Finse groep Thelma's Dream hoopt op een goede eindpositionering, maar laakt zich geen illusies. De concurrentie is sterk. Laten we maar snel van start gaan. 

Flag Finland Animated Flag Gif

De punten uit Finland (1)

Bij Boga is het ook wel eens meer geweest, maar we zijn in ieder geval mooi van de hatelijke nul af. Dank! 

Leuk om te zien wie achter welk nummer zit. Had er wel een aantal goed ingeschat (Tim, Sick Blick en Mark bijv.), maar ik zat er bij een aantal ook compleet naast :D Had bijv. Brazilië achter Aaron gezocht i.p.v. Chiemel.

Edited by Urbeto

Veel punten verwacht ik niet, maar meedoen is belangrijker dan winnen.

Bovendien vind ik het leuk om wat andere dan "reguliere" muziek te leren kennen. 

In dat opzet is deze editie voor mij al geslaagd. 

6 uur geleden zei Grote Ree:

Ik dacht dat de Finse inzending van ivago zou zijn. Totdat ik de Zuid-Koreaanse inzending opzette. :mrgy:

Had inderdaad zomaar gekund. Ik dacht even dat Laki weer mee deed :D

Dank voor de punten Finland!

image.png.e548ce7a37ec81104b2391a71d533e55.png

Volgende land in het rijtje dat punten mag gaan uitdelen is Roemenië van Aron24. Hij brengt het nummer Voicemail van de zangeres Andrea Botez. De spanning stijgt, want Roemenië staat nu klaar om zijn punten te verdelen. Welke landen krijgen de felbegeerde punten? We wachten in spanning af op de beslissing van Aron24!

Flag Romania Animated Flag Gif

De punten uit Roemenië (2)