Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

MU Worldvision Songcontest #55

Bogatyr

Recommended Posts

image.png.e548ce7a37ec81104b2391a71d533e55.png

Editie 53 werd gewonnen door @Aaron21 en zo lijkt hij de veelvraat te worden van ons geliefde muziekspelletje. 

Gelukkig staat de organisatie niet stil en kunnen we alweer verder met een nieuwe editie. We blijven dus is Gent voor editie nummer 55.  Verwacht geen hoogstaande updates, want het kersverse vaderschap neemt veel tijd in. We gaan verder met de regels van de vorige editie, dus gelieve die ook te lezen en vooral na te leven. Dat maakt mijn werk en administratie wat gemakkelijker.

Hoe stuur je jouw geweldige lied in?

In navolging van vorige organisatoren handhaaft deze organisatie hetzelfde principe: stuur direct een nummer in. Aan landenclaims doet deze organisatie niet. Een filmpje van YouTube of de titel + artiest is voor deze organisator voldoende.

Deadline

De organisatie gaat ervanuit dat 2 weken genoeg is om tot een inzending te komen. Daardoor ligt de deadline voor het inzenden op 23 februari 2025 18.00 uur

Regels

De regels zijn volgens mij algemeen bekend, maar toch gaat het nog wel eens mis. De organisatie verzoekt deelnemers om zelf ervoor te zorgen dat de onderstaande regels worden nageleefd. Zo ontstaan er ook geen onnodige frustraties. 

• Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn.
  • Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube.
  • De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify.
  • Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen.
  • Het is niet toegestaan om een nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke nummers al eerder hebben meegedaan. Voor het inzenden van een artiest die eerder deelgenomen heeft, geldt een minimum van 10 edities. 
  • Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesiëvertegenwoordigd, dus let daarop. 

Bekijk even de Excel van de vorige editie, want die kan ik van hieruit nog niet toevoegen.

Lijst met mentions:

@Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven@Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito @Fantasy

Edited by Bogatyr

Gekozen landen:

1. België
  2. Finland
  3. VS
  4. Zweden
  5. Nederland
  6. Zimbabwe
  7. Roemenië
  8. Japan
  9. Engeland
  10. Schotland
  11. Zuid-Korea
  12. Australië
  13. Frankrijk
  14. Italië
  15. Ierland
  16. Canada
  17. Oostenrijk
  18. Duitsland
  19. Polen
  20. Brazilië
Edited by Bogatyr

De landen waar ik iets voor klaar had staan waren helaas weer vliegensvlug vergeven, maar ben desalniettemin benieuwd hoe m'n alternatief het gaat doen. Hopelijk komt het niveau weer net zo hoog te liggen als in de vorige editie, al zij het in ieder geval aan de bovenkant. 

image.png.9f2ef31539221678ece1979957f7cbf0.png

Een andere bekende band uit Gent is Absynthe Minded. Met hun nummer Envoi verwierven ze niet alleen in België maar ook daarbuiten bekendheid.

Inschrijven kan nog altijd tot 28 februari, daarna gaan we onherroepelijk van start met deze editie.

mentions:

@Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven@Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito 

11 minuten geleden zei Sick Blik:

Gewoon deadline opgeven, voeren de laatste mensen die mee willen doen dat sowieso wel op tijd in.

Deadline is 28 februari staat in de beginpost. Maar ik weet wel ongeveer wie ik nog kan verwachten, uit eerdere organisatie.

Ik start waarschijnlijk morgen. Ik heb contact gehad met een aantal deelnemers van de vorige editie die nog niet hebben ingeschreven, maar door omstandigheden kunnen die jongens nu niet mee doen. Het komt voor mij goed uit dat het iets minder deelnemers zijn dan anders, dus dan kan ik morgen alle liedjes al online gooien.

Tot snel!

image.png.e548ce7a37ec81104b2391a71d533e55.png

Deelnemers Songfestival #55

Twintig deelnemers uit verschillende uithoeken van de wereld zullen deelnemen aan deze editie van het Worldvision Songfestival. Editie nummer 55 zal ongetwijfeld weer spannend worden. Gaat Aaron21 opnieuw voor de winst? Of gaat iemand anders deze keer op het hoogste schavotje terecht komen?

12:

10:

8:

7:

6:

5:

4:

3:

2:

1:

R1:

R2:

Hieronder de nummers van MU Worldvision #55:

Australië: 

België:

Brazilië:

Canada:

Duitsland:

Engeland:

Finland:

Frankrijk:

Ierland:

Italië:

Japan:

Nederland:

Oostenrijk:

Polen:

Roemenië:

Schotland:

Verenigde Staten:

Zimbabwe:

Zuid-Korea:

Zweden:

De spotifylijst - Let op het Oostenrijks nummer staat hier niet tussen. Gelieve de Youtube-link te beluisteren: