Bogatyr Posted February 15 Share Posted February 15 (edited) Editie 53 werd gewonnen door @Aaron21 en zo lijkt hij de veelvraat te worden van ons geliefde muziekspelletje. Gelukkig staat de organisatie niet stil en kunnen we alweer verder met een nieuwe editie. We blijven dus is Gent voor editie nummer 55. Verwacht geen hoogstaande updates, want het kersverse vaderschap neemt veel tijd in. We gaan verder met de regels van de vorige editie, dus gelieve die ook te lezen en vooral na te leven. Dat maakt mijn werk en administratie wat gemakkelijker. Hoe stuur je jouw geweldige lied in? In navolging van vorige organisatoren handhaaft deze organisatie hetzelfde principe: stuur direct een nummer in. Aan landenclaims doet deze organisatie niet. Een filmpje van YouTube of de titel + artiest is voor deze organisator voldoende. Deadline De organisatie gaat ervanuit dat 2 weken genoeg is om tot een inzending te komen. Daardoor ligt de deadline voor het inzenden op 23 februari 2025 18.00 uur. Regels De regels zijn volgens mij algemeen bekend, maar toch gaat het nog wel eens mis. De organisatie verzoekt deelnemers om zelf ervoor te zorgen dat de onderstaande regels worden nageleefd. Zo ontstaan er ook geen onnodige frustraties. Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube. De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify. Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen. Het is niet toegestaan om een nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke nummers al eerder hebben meegedaan. Voor het inzenden van een artiest die eerder deelgenomen heeft, geldt een minimum van 10 edities. Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesiëvertegenwoordigd, dus let daarop. Bekijk even de Excel van de vorige editie, want die kan ik van hieruit nog niet toevoegen. Lijst met mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven@Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito @Fantasy Edited February 23 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 15 Author Share Gepost February 15 (edited) Gekozen landen: België Finland VS Zweden Nederland Zimbabwe Roemenië Japan Engeland Schotland Zuid-Korea Australië Frankrijk Italië Ierland Canada Oostenrijk Duitsland Polen Brazilië Edited February 23 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 15 Share Gepost February 15 Vind het altijd wel komisch dat Nederland en de VS meteen binnen 5 min weg zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 16 Share Gepost February 16 Komt nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost February 16 Share Gepost February 16 Van harte gefeliciteerd kersverse papa @Bogatyr !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Gefeliciteerd!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 16 Share Gepost February 16 Eens kijken of ik nu een inzending kan vinden waar Urbeto niet een hele editie lang op gaat lopen zeiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Ook weer ingezonden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 16 Share Gepost February 16 (edited) Wie regelt mijn badge? 🙂 Bedoel voor de overwinning van vorige keer of die ervoor. Edited February 16 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 16 Share Gepost February 16 2 minuten geleden zei Aaron21: Wie regelt mijn badge? 🙂 Bedoel voor de overwinning van vorige keer of die ervoor. Komt eraan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 16 Share Gepost February 16 De landen waar ik iets voor klaar had staan waren helaas weer vliegensvlug vergeven, maar ben desalniettemin benieuwd hoe m'n alternatief het gaat doen. Hopelijk komt het niveau weer net zo hoog te liggen als in de vorige editie, al zij het in ieder geval aan de bovenkant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost February 16 Share Gepost February 16 4 uur geleden zei Grote Ree: Eens kijken of ik nu een inzending kan vinden waar Urbeto niet een hele editie lang op gaat lopen zeiken. Zeurbeto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 17 Share Gepost February 17 Ik weet nu al dat ik deze editie niet ga winnen. Ik denk ook dat mijn nummer enorm uit de toon zal vallen met de rest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost February 17 Share Gepost February 17 Ik wil deze editie ook weer meedoen. Mijn land is nog niet geclaimd nu nog even een artiest en nummer uitzoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 19 Author Share Gepost February 19 Een andere bekende band uit Gent is Absynthe Minded. Met hun nummer Envoi verwierven ze niet alleen in België maar ook daarbuiten bekendheid. Inschrijven kan nog altijd tot 28 februari, daarna gaan we onherroepelijk van start met deze editie. mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993@Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven@Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 19 Share Gepost February 19 18 stuks valt nog een beetje tegen. Maar zorgt wel voor een minder lange luistersessie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 19 Share Gepost February 19 Ik check volgende week ff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 21 Author Share Gepost February 21 Mochten er een paar dagen geen deelnemers meer bijkomen ga ik gewoon starten als dat goed is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 21 Share Gepost February 21 Gewoon deadline opgeven, voeren de laatste mensen die mee willen doen dat sowieso wel op tijd in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 21 Author Share Gepost February 21 11 minuten geleden zei Sick Blik: Gewoon deadline opgeven, voeren de laatste mensen die mee willen doen dat sowieso wel op tijd in. Deadline is 28 februari staat in de beginpost. Maar ik weet wel ongeveer wie ik nog kan verwachten, uit eerdere organisatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 22 Author Share Gepost February 22 Ik start waarschijnlijk morgen. Ik heb contact gehad met een aantal deelnemers van de vorige editie die nog niet hebben ingeschreven, maar door omstandigheden kunnen die jongens nu niet mee doen. Het komt voor mij goed uit dat het iets minder deelnemers zijn dan anders, dus dan kan ik morgen alle liedjes al online gooien. Tot snel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 22 Share Gepost February 22 Ik kom uiterlijk 12:00 vandaag met een inzending Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 23 Author Share Gepost February 23 Deelnemers Songfestival #55 Twintig deelnemers uit verschillende uithoeken van de wereld zullen deelnemen aan deze editie van het Worldvision Songfestival. Editie nummer 55 zal ongetwijfeld weer spannend worden. Gaat Aaron21 opnieuw voor de winst? Of gaat iemand anders deze keer op het hoogste schavotje terecht komen? 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Hieronder de nummers van MU Worldvision #55: Australië: België: Brazilië: Canada: Duitsland: Engeland: Finland: Frankrijk: Ierland: Italië: Japan: Nederland: Oostenrijk: Polen: Roemenië: Schotland: Verenigde Staten: Zimbabwe: Zuid-Korea: Zweden: De spotifylijst - Let op het Oostenrijks nummer staat hier niet tussen. Gelieve de Youtube-link te beluisteren: Spoiler @Tim' @Aaron21 @Chiemel @Erwin. @Djurovski @Platina32 @Grote Ree @Urbeto @Whitewolf345 @Sick Blik @chrisje1993 @Bogatyr @Copywriter @xanderoo @aron24 @Fabian. @bas huijsmans @nasje92 @ivago @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 23 Share Gepost February 23 Haha ik zie dat 2 man in mijn Spotify playlists hebben zitten vissen. Die kunnen wel op punten rekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 23 Share Gepost February 23 Verdomme, staat ook een nummer (of in ieder geval artiest) tussen die ook bij mij nog op mijn shortlist stond voor evt. volgende edities Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts