Boyzone Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) Manchester United 2026 - 2027 Staat daar nou het logo van de verkeerde competitie? Nee, het is de waarheid in het jaar 2026 binnen deze versie van de werkelijkheid. Onder leiding van niemand minder dan Zinedine Zidane kwam United in financiële problemen en kreeg daarvoor 9 punten in mindering. Iets wat genoeg bleek om ze te laten degraderen. Zelf heb ik drie seizoenen in de Serie A doorgebracht, waarvan anderhalf bij Fiorentina en anderhalf bij Juventus. Deze tijd bracht mij 2 Serie A titels, een Coppa Italia, de Conference League en de Europa League. Nu is het tijd om Manchester United terug te brengen naar de top van Engeland. Eindstand 2025 - 2026 onder leiding van Zidane: Spoiler Grote schoonmaak Niemand van naam in de selectie had zin om te voetballen in de Championship. Een kans om deze verrotte selectie volledig om te opruimen en een nieuwe start te maken. Enige probleem? We mogen slechts 30% van alle inkomende bedragen herinvesteren in een nieuwe selectie. Belangrijke transfers niet op de onderstaande screen zijn nog: Garnacho voor 80 miljoen naar PSG en daarnaast liepen de contracten van Varane & Casemiro af. Aan de inkomende kant heeft er weinig vuurwerk plaatsgevonden, de grootste investering is gedaan in Evan Ferguson. Verder heb ik geprobeerd een combinatie van jong talent en ervaren spelers binnen te halen. Niet al deze aankopen zullen nog van waarde zijn in de Premier League, maar zijn hopelijk goed genoeg om directe promotie af te dwingen in het komende seizoen Volgende update In de volgende post zullen jullie een overzicht van de selectie zien, de resultaten in de eerste maand en een blik op de financiën na deze transferperiode. Edited March 13 by Boyzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 10 Share Gepost February 10 Een scenario dat eigenlijk te gek is om te bedenken ... maar het zorgt wel voor een heel interessante uitdaging. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 10 Share Gepost February 10 Succes met de mooiste club van de wereld. Breng ze maar snel terug naar de PL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 10 Share Gepost February 10 Bizar en leuk tegelijk! Zeer goed gehandeld, dus de verwachtingen zijn hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Interessant om te zien. Ben benieuwd hoe snel je ze terug in de top hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyzone Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 Manchester United 2026 - 2027 Selectie We hebben een selectie die bestaat uit een mooie combinatie tussen ervaring en jong talent waarmee we volgens mij sterk genoeg zijn om de titel binnen te halen. Ik had mij wel verkeken op het aantal wedstrijden dat je speelt in deze competitie dus ik ga op zoek naar een extra verdediger, middenvelder en spits voor in de breedte in de hoop iedereen fit te kunnen houden. De oplettende kijker zal zien dat Kobbie Mainoo nog in de selectie zit. Wilde hij niet weg? Ja wel, maar ik heb stiekem de hoop hem zoet te houden dit jaar en dat hij wilt blijven wanneer hij in ziet dat we volgend jaar weer actief zijn in de Premier League. Start van het seizoen De voorbereiding verliep goed waarbij vooral de overwinningen op Lyon, Porto en Dinamo Zagreb vertrouwen geven voor het seizoen. We kwamen echter thuis van een koude kermis bij de eerste officiële wedstrijd van het seizoen, Wimbledon uit de League One was ons eindstation in de beker helaas. Sterker, maar we kregen de bal er niet in. Gelukkig was de start in de competitie een stuk beter, behalve tegen Millwall was het een onverwacht doelpuntenfestijn. In de andere wedstrijden lijken we het al aardig op orde te hebben. Financiën De uitverkoop van de selectie lijkt alles financieel recht te hebben getrokken voor de club. Aan mij de schone taak om ze duurzaam terug te brengen naar de top van Engeland. Als je kijkt naar de salarishuishouding in het laatste screenshot zie je dat we daarin een hele grote stap hebben gezet. Tags & reacties Spoiler @Marius In de categorie onwaarschijnlijke scenario's heb ik dan nog het volgende voor je @delichris @MNie @Djurovski @chrisje1993 Bedankt voor jullie reacties! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 13 Share Gepost February 13 Een kleine opdoffer meteen na een prima voorbereiding maar gelukkig is de competitiestart wel sterk. Promotie mag in principe ook geen enkel probleem worden. De vraag is misschien ook vooral of het lukt om de competitie helemaal kapot te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 13 Share Gepost February 13 Die uitschakeling in de EFL Cup zie je dan niet aankomen, maar lekker de focus op de competitie dit jaar en daar schiet je uit de startblokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 13 Share Gepost February 13 Snel die beker nederlaag vergeten en doorknallen naar het kampioenschap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMarkson Gepost February 13 Share Gepost February 13 Leuk scenario en veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 13 Share Gepost February 13 Verrassende nederlaag in de beker. In de competitie goed op scot. Wat een bizarre wedstrijd tegen Millwall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
'Jochem Gepost February 13 Share Gepost February 13 Leuke en originele uitdaging dit, succes ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyzone Gepost February 16 Author Share Gepost February 16 (edited) Manchester United 2026 - 2027 Eerste seizoenshelft We komen net tekort om te kunnen zeggen dat we de competitie kapot spelen @Marius, maar de titel mag niet in gevaar komen dit seizoen. Na de interlandbreak van november kwamen we zeer goed op stoom en hoopte ik stiekem dat we het seizoen ongeslagen door konden komen, Brentford schoot deze hoop echter aan duigen vlak voor de jaarwisseling. Zonder die wedstrijd kwamen we akelig dicht in de buurt van een perfecte maand. Wedstrijden Tussenstand 31/12/2026 Vooruitblik We zijn zeer goed op weg voor de titel, maar de volgepakte decembermaand toonde ons wel dat de selectie te smal is, zelfs nadat we in oktober Morten Thorsby en André Silva transfervrij vastlegden. Waar Morten nog van waarde is in de wedstrijden die hij speelt voor ons kan ik de Portugees eigenlijk al afschrijven. Januari staat dan ook in het teken van transfers waarbij ik op zoek ga naar spelers die er ook moeten staan voor ons in de Premier League volgend jaar. Verder staat ook de derde ronde van de FA Cup op het programma tegen niemand minder dan Chelsea, de huidige nummer twee van Engeland. Tot dan! Tags en reacties Spoiler @delichris @MNie @Djurovski @chrisje1993 @McMarkson @'Jochem Bedankt voor jullie reacties! Edited February 16 by Boyzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 16 Share Gepost February 16 Mooie uitslagen neergezet. Krijg je ook goede jeugdspelers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 16 Share Gepost February 16 Voor mij mag dit soort prestaties toch catalogeren onder de noemer 'de competitie kapot spelen'. Een straat voorsprong, amper één uitschuiver, regelmatig de 0 houden en ook de doelpunten vliegen er veelvuldig in. Het is nu al aftellen naar de titel. Uitkijken naar het duel met Chelsa toch ook wel een beetje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB4266 Gepost February 16 Share Gepost February 16 Knappe resultaten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
'Jochem Gepost February 16 Share Gepost February 16 Dit mag en kan je niet meer uit handen geven. Op naar de titel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 16 Share Gepost February 16 Qua resultaten gaat het uitstekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyzone Gepost February 17 Author Share Gepost February 17 Manchester United 2026 - 2027 Januari transferwindow Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik heb mij wellicht een beetje laten gaan. Acht nieuwe spelers werden binnengehaald om het team van meer diepte te voorzien, terwijl Kobbie Mainoo de enige speler van betekenis was die Manchester achter zich liet. Het was mij niet gelukt hem tevreden te krijgen en toen hij voor 62 miljoen naar Frankfurt kon was het geen moeilijke keuze om hem te laten gaan. Wat betreft de nieuwelingen ben ik vooral heel tevreden met het binnenhalen van Illia Zabarnyi. De 24-jarige Oekraïner zal nog lang van waarde kunnen zijn voor ons, ook in de Premier League. Hector Fort & Josh Doig zijn onze backs, waar Tommy Doyle is gehaald ter vervanging van Mainoo. De overige mannen zijn puur voor de breedte gehaald. Uitgaande transfers Inkomende transfers Competitie De start van 2027 was moeizaam, hopelijk heeft dit vooral te maken met het inpassen alle nieuwe namen en is dit iets wat we snel achter ons kunnen laten. De voorsprong in de competitie is gelukkig groot genoeg om ons een maand als deze te permiteren. Wedstrijden januari Tussenstand 31 januari 2027 FA Cup Er was een replay voor nodig, maar we hebben Chelsea uitgeschakeld! Dit geeft de burger moed voor de kansen op een niveau hoger volgend jaar. In de volgende ronde ontdeden we ons gemakkelijk van competitiegenoot Watford. In de vijfde ronde staat een thuiswedstrijd tegen Hull City op het programma. Volgende update We zullen het seizoen 2026-2027 afsluiten in de volgende update & neem ik jullie in de transferdoelen voor de zomer van 2027. Tags en reacties Spoiler @MNie @Djurovski @chrisje1993 @McMarkson @'Jochem @Marius @DB4266 Bedankt voor jullie reacties! @delichris Voorlopig niks baanbrekends helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 17 Share Gepost February 17 Je was behoorlijk bedrijvig tijdens de wintermercato en dan is het niet onlogisch dat de spelers terug wat op mekaar moeten ingespeeld geraken. De prestaties tegen Chelsea doen echter het beste verhopen. Wie weet zit er nog een mooi en lang FA Cup avontuur te wachten ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 17 Share Gepost February 17 Zeer netjes op Chelsea te verslaan. Veel nieuwe namen inpassen kost tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 18 Share Gepost February 18 Jammer dat Kobbie weg is gegaan. Maar je hebt wel zo te zien goede vervangers gehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 18 Share Gepost February 18 Inkomende doe je echt hele goede zaken moet ik zeggen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMarkson Gepost February 18 Share Gepost February 18 De titelrace lijkt beslist en flink ingekocht inderdaad. Is de clubreputatie een beetje intact gebleven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts