keano77 Posted February 7 Share Posted February 7  Na mijn onhandigheid met de vorige savegame in Wales besloten om het nu wat dichter bij huis te houden. Nu heb ik gekozen om met VVV-Venlo aan de slag te gaan. De voornaamste rede dat ik met deze club aan de slag ga is het iconische stadion. Daarnaast lijkt het me wel een leuke uitdaging om met voornamelijk spelers uit de BeNeLux het hoogst mogelijke te behalen. Ik hou echter wel gewoon de huidige selectie (dus ga niet actief de niet BeNeLux spelers verkopen) maar elk normaal bod op een "niet gewenste" speler ga ik accepteren.  Voor de liefhebbers wat info over de club en de historie:  Spoiler VVV-Venlo (Venlose Voetbal Vereniging - Venlo) is een Nederlandse voetbalclub uit Venlo die op 7 februari 1903 werd opgericht. De afkorting VVV staat voor 'Venlose Voetbal Vereniging'. Het tenue van VVV-Venlo bestaat uit een geel shirt met een zwarte streep erdoorheen, zwarte broek en gele kousen. In de jaren 70 en 80 speelde de club enkele jaren in het rood-wit. De club heeft lange tijd haar thuiswedstrijden in Stadion De Kraal gespeeld. Sinds maart 1972 vormt Stadion De Koel de thuisbasis voor VVV-Venlo. Dit stadion bevindt zich letterlijk in een kuil (koel is Venloos dialect voor kuil) gelegen aan de Kaldenkerkerweg, boven op de steilrand in het oosten van Venlo. Het stadion wist ooit 24.500 toeschouwers te herbergen tijdens de wedstrijd VVV-Ajax in 1977 (2-2). In 2004 werd De Koel grondig verbouwd. Het onderkomen is sinds 2005 door het leven gegaan als Seacon Stadion -De Koel-, vanaf 2019 als Covebo Stadion -De Koel-.[1]    Tags en reacties uit mijn vorige save: Spoiler @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri   In mijn volgende update wil ik de selectie gaan bespreken met jullie en ook kijken wel tactiek hiervoor geschikt is.    Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 7 Share Gepost February 7 Succes in Venlo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 7 Share Gepost February 7 Succes in Noord Limburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 7 Share Gepost February 7 Leuke uitdaging. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 7 Share Gepost February 7 Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 8 Share Gepost February 8 Succes met VVV Venlo. Je mag mij wel taggen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 8 Author Share Gepost February 8  Allereerst allemaal bedankt voor de likes/reacties! Geeft altijd net wat meer motivatie om het niveau van de novelle zo hoog mogelijk te houden.  Inmiddels hebben we de voorbereiding erop zitten met The Good Old en ben ik best tevreden (afgezien van de wedstrijd tegen het tweede) met de resultaten. Tuurlijk was het spel nog niet zoals ik het voor ogen had maar we moeten toch nog wat patronen erin slijpen zodat we uiteindelijk een gooi kunnen doen naar een mogelijke play-off plek.   Samen met de scoutingsafdeling hadden we best een drukke maand aangezien de ploeg in mijn ogen wat kwaliteit te kort kwam, en er kwamen daarnaast 2 niet te weigeren boden binnen op jonge talenten. Deze talenten blijven echter dit seizoen nog wel bij ons voetballen om daarna voor een leuk bedrag weg te gaan.   In mijn intro gaf ik aan spelers uit de BeNeLux te willen halen, dit ga ik hier wat uitgebreider uitleggen. Zo valt Tighadouini ook binnen die grenzen (want dubbele nationaliteit). Daarnaast twijfel ik nog of ik Duitsers ook wil accepteren (aangezien Venlo best dicht bij Duitsland ligt). Maar dit wordt in ieder geval niet de prio.  Dan de tactiek waarmee we het seizoen in ieder geval beginnen.  Tags en reacties: Spoiler @chrisje1993 @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 8 Share Gepost February 8 Dean Koolhof was ooit een groot talent. Zou zelf eventueel wel voor Duitsers gaan maar dan misschien met de beperking Noordrijn Westfalen / Niedersachsen als geboortestreek  Verrassende nederlaag tegen het tweede idd. En ook tegen Groene Ster was het allesbehalve vlekkeloos. Tegen Zwolle en Arminia Bielefeld wel weer mooie prestaties Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 8 Share Gepost February 8 Een aardige voorbereiding, maar die is ook meer voor de fitheid en het laten samen gaan van het team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 8 Share Gepost February 8 Degelijk oefenperiode. De suggestie van @Djurovski vind ik gezien de ligging een goede oplossing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Vooral de voorbereiding goed afgesloten. In het begin nog matig, maar dat zal ook komen aan het wennen aan tactiek en het inslijpen van automatismes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Een mooie voorbereiding ... hopelijk trek je dit door! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 8 Author Share Gepost February 8  Inmiddels hebben we de eerste maanden erop zitten van de reguliere competitie en deze is eigenlijk wel heel lekker verlopen. Hier kan ik weinig anders over zeggen zoals jullie in de onderstaande screens ook kunnen zien:    Deze eerste 8 wedstrijden hebben ook meteen de periodetitel opgeleverd waardoor het doel wat ik had (play-offs halen) al behaald is na 8 wedstrijden. Maar ik hoop nu toch wel meer te kunnen behalen dan alleen de play-offs. Ook is er inmiddels geloot voor de 1ste ronde van de KNVB-beker, en hierin mogen we naar Kozakken Boys. Dit zou op papier een overwinning moeten opleveren maar het bekertoernooi is altijd een garantie op stunts dus hopelijk niet bij onze wedstrijd.   Na de vorige update heb ik nog 2 spelers weten binnen te halen om zo de selectie (in ieder geval in de breedte) te versterken.    Bedankt voor de likes en reacties mannen Spoiler @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  P.S. goede suggestie @Djurovski is daar nog makkelijk op te filteren of moet ik per aankoop kijken of de plaats in de "goede" regio ligt?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Mooi dat je meteen die eerste periode gehaald hebt. Druk op die manier er al vanaf. Met van Aken en Mous twee prima transfervrije spelers erbij gehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Dat begin mag er meteen zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 8 Share Gepost February 8 Sterk uit de startblokken. Duitse spelers zou ik niet gek vinden overigens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 9 Share Gepost February 9 Sterk begonnen en het eerste succesje is al binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 9 Share Gepost February 9 Erg goede start. Op deze manier mag je inderdaad op meer mikken dan enkel de play-offs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 9 Share Gepost February 9 Sterke start hoor. Qua filteren durf ik dat niet te zeggen misschien dat @Thomassje123 hier wel antwoord op kan geven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 11 Author Share Gepost February 11       We zijn inmiddels aanbeland bij de winterstop en ondanks dat de eerste nederlagen zich aandienden in deze periode, ben ik meer dan tevreden hoe het loopt. Hieronder de resultaten en de tussenstand:  Spoiler     Voor de oplettende kijker ziet hij/zij misschien bij de doelpuntenmakers nog een nieuwe aankoop. Om hem voor iedereen te bespreken zal ik hem hier benoemen. Niemand minder dan Anwar El Ghazi heeft een contract in de Koel ondertekend wat hem tot 30-06-2026 in de Koel zou moeten houden. Tuurlijk als er een mooi bod komt gaan we daar naar luisteren maar voorlopig ben ik heel content dat hij naar de Koel is gekomen.   Ook persoonlijk nog goed nieuws zodat we de weg omhoog kunnen doorvoeren:    Tags en reacties Spoiler @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Je blijft gewoon prima gaan dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 11 Share Gepost February 11 Dit gaat heel erg lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 11 Share Gepost February 11 Erg goed bezig nog steeds. Je mag stilaan titelambities beginnen hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 11 Share Gepost February 11 Zomaar Groningen verslaan foei! Knappe resultaten hoor en een zeer mooie aanwinst erbij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost February 15 Author Share Gepost February 15   Inmiddels hebben we seizoen 1 erop zitten en gaan we eens kijken hoe het is afgelopen. Naast het einde van het seizoen bespreken we ook nog wat mooie ontwikkelingen binnen de club.  De ontwikkelingen even in wat screenshots samengevat: Spoiler    Dan wat inkomende en uitgaande transfers die ik jullie wilde laten zien: Spoiler       En hoe het seizoen is afgelopen:  Spoiler       En de tags/reacties: Spoiler @John Terry 2.0 @chrisje1993 @Marius  @Whitewolf345  @Djurovski  @DemoN @germandutch @Fantasy @delichris @jefri  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts