Bogatyr Posted February 6 Share Posted February 6 Hierbij een korte toelichting bij deze nieuwe novelle. Ik had graag de save met Dukla Praag voortgezet, maar net als de vorige keer zijn al mijn savegames opnieuw verdwenen, waaronder ook mijn geweldige save met Pau FC. Blijkbaar heb ik weer iets verkeerd gedaan bij het installeren van updates, waardoor er iets op mijn PC misloopt. Wat precies, dat blijft een raadsel. Voor deze nieuwe novelle blijf ik dichter bij huis en ga ik aan de slag met de oudste club van België: Royal Antwerp FC, oftewel The Great Old. Dit is ook meteen mijn allerlaatste save tot mijn zoon geboren is, dus laten we er het beste van maken. In de volgende update komen we meteen aan de voorbereiding en uiteraard ook de transferperiode. Jullie mogen een exodus van spelers verwachten aangezien de financiële situatie niet al te rooskleurig is. Met een netto schuld van 200 miljoen euro staat de Maksym Bogatyr een lange weg te gaan naar het gezond maken van deze fantastische club. Spoiler Een comment of like plaatsen = een vaste tag in deze novelle. Wil je graag geen tag meer? Laat het even weten in de comments. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 6 Share Gepost February 6 Veel succes met Antwerp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 6 Share Gepost February 6 Succes op den Bosuil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost February 6 Share Gepost February 6 Succes met deze mooie club, ook al ben ik zelf een kakker heb altijd ook wel een band gehad met 'Den Aantwarep' daar één van mijn ouders afkomstig is uit Deurne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 6 Share Gepost February 6 Good luck Boga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 7 Share Gepost February 7 Ik laat hier even weten in de comments dat ik graag een tag wil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias. Gepost February 7 Share Gepost February 7 Veel succes met 1 van de minst aangename ploegen in België om naar te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 7 Share Gepost February 7 Leuke uitdaging met stamnummer 1 ... zeker aangezien ze toch enkele 'namen' lieten vertrekken en het financiële plaatje er niet altijd rooskleurig uitziet. Graag een tag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost February 7 Share Gepost February 7 Veel succes met Antwerp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 7 Author Share Gepost February 7 Transfer Time Het was een bewogen transferzomer op de Oude Bosuilbaan 54 in Deurne. Voorzitter Paul Gheyssens toonde zich opnieuw bereid te investeren in versterkingen, maar wilde tegelijkertijd enkele zware contracten van de hand doen, zoals dat van Vincent Janssen. Ook de toekomst van kapitein Toby Alderweireld hing even aan een zijden draadje, maar de voormalige Rode Duivel verlengde uiteindelijk zijn verblijf met een jaar. Toch waren er dus enkele verrassende transfers te melden. Vincent Janssen vertrok naar reeksgenoot en directe concurrent RSC Anderlecht. De Brusselaars nemen zijn volledige salaris over en bedongen een afkoopclausule van ongeveer zeven miljoen euro in zijn contract. De inkomende transfers waren misschien niet de grootste namen, maar het zijn wel talentvolle spelers met potentieel. Met aanwinsten als Daam Foulon, Morlaye Sylla, Dor Turgeman en Marcel Ratnik heeft de club spelers binnengehaald die, volgens onze scouts, een veelbelovende carrière tegemoet gaan. Zoals eerder vermeld, namen we afscheid van Vincent Janssen. Anderlecht huurt de spits en neemt zijn volledige salaris over. Daarnaast bedongen de Brusselaars een afkoopclausule van ongeveer zeven miljoen euro in het contract. Ook Bjorn Engels neemt afscheid van de Bosuil. De ex-verdediger van Club Brugge kampte vaker met blessures dan dat hij speelminuten maakte en vertrekt voor één miljoen euro naar de Zebra’s van Charleroi. Voor Christopher Scott wordt nog naar een oplossing gezocht. De Duitser speelde nauwelijks voor Antwerp en zou dicht bij een transfer naar de Ligue 1 of Bundesliga staan. De Voorbereiding De oefencampagne verliep allesbehalve vlekkeloos. De Reds wisten slechts twee van de vijf wedstrijden te winnen en verloren twee keer met 3-1 van de Madrileense grootmachten, Real en Atlético. De Bosuil zat wel twee keer volgepakt voor deze wedstrijden waardoor we de fans hebben kunnen verwennen met echte topaffiches. De laatste oefenwedstrijd konden we ons herpakken met ruime winst tegen Jahn Regensburg. Spoiler @jefri @John Terry 2.0 @Matthias. @Glenn08 @Jónstærke @Netzwerk @Marius @Djurovski @keano77 @Jotew @FlyD @Svenpunt @MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 7 Share Gepost February 7 Wisselvallige voorbereiding. Benieuwd naar de versterkingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 7 Share Gepost February 7 Toch behoorlijk wat nieuwe spelers als je ziet dat er bespaard moeten worden door bijvoorbeeld Janssen van de hand te doen. Dat hij naar paarswit trekt is ook wel opvallend te noemen inderdaad. Uit de voorbereiding kan je nog niet al te veel conclusies trekken met twee van die sterke tegenstanders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 7 Share Gepost February 7 Riskant om de Vincent naar de concurrent te sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 7 Share Gepost February 7 Dag en bedankt, Vincent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 7 Share Gepost February 7 Zeer goede start van je novelle! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias. Gepost February 8 Share Gepost February 8 Mooie transfers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Foulon voor een prikje! Verder ongekende namen ... mooi verkocht wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 8 Author Share Gepost February 8 De Competitie We zijn de competitie sterk begonnen, met vijf overwinningen uit zes wedstrijden – een resultaat waar we meer dan tevreden mee mogen zijn! Het enige smetje op deze reeks was de nederlaag tegen Genk. Ondanks een 0-2 voorsprong wisten zij in het laatste kwartier de wedstrijd om te keren en met 3-2 te winnen. In de stand betekent dit een knappe tweede plaats, net achter leider Genk. Union en Gent lijken hun start gemist te hebben. Wij zijn de ploeg in vorm, en wie weet wat dat nog kan opleveren in de komende maanden. Het programma in de komende twee maanden is niet van de poes. We spelen onder meer tegen Union, Anderlecht, Gent en Standard. Spoiler @jefri @John Terry 2.0 @Matthias. @Glenn08 @Jónstærke @Netzwerk @Marius @Djurovski @keano77 @Jotew @FlyD @Svenpunt @MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 8 Share Gepost February 8 Start is al goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias. Gepost February 8 Share Gepost February 8 Gaat goed! Welke skin is dat trouwens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 8 Share Gepost February 8 De start is uitstekend te noemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 9 Share Gepost February 9 Uitstekende start. Ook aanvallend zit het enorm goed met minstens twee doelpunten per wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimihuyghe Gepost February 9 Share Gepost February 9 sterke start van de competitie, nu bevestigen tegen vaste PO1 ploegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 9 Author Share Gepost February 9 De Competitie Ik had al voorzien dat de komende maanden moeilijker zouden worden, en dat is nu ook gebleken. We leden een nederlaag tegen Standard Luik, dat verrassend bovenin meedraait, en slaagden er niet in om te overtuigen tegen Gent en Union. Gelukkig hebben we ons herpakt tegen Anderlecht, mede dankzij de geweldige steun van ons thuispubliek. Competitie Tussenstand In de stand draaien we nog bovenin mee, maar lijken Standard Luik en Genk momenteel de sterkere teams te zijn. We zijn nog te vroeg in het seizoen om al conclusies te trekken en zoals iedereen weet worden de prijzen pas aan de meet uitgedeeld. Soms zelfs op de laatste speeldag, vraag dat maar aan Genk.. Beker Van België In de Crocky Cup nemen we het op tegen KSC Lokeren-Temse. De voormalige eersteklasser heeft moeite om te winnen in de tweede divisie, maar zoals iedereen wel weet zijn bekermatchen altijd onvoorspelbaar en zullen we ons beste beentje moeten voorzetten om de volgende ronde te halen! 13 uur geleden zei Matthias.: Gaat goed! Welke skin is dat trouwens? Klik hier. Spoiler @jefri @John Terry 2.0 @Matthias. @Glenn08 @Jónstærke @Netzwerk @Marius @Djurovski @keano77 @Jotew @FlyD @Svenpunt @MNie @rich ruzzian @dimihuyghe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 9 Share Gepost February 9 Al met al een degelijke reeks gezien de tegenstanders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts