John Terry 2.0 Gepost February 12 Author Share Gepost February 12 Stand Bundesliga Spoiler Volgend deel: oktober & november @MNie Ik had Dejan inderdaad liever gehouden ... topspeler maar hij wou weg! Bedankt voor de reactie! @Marius Roeien met de riemen en vooral We gaan hopelijk ook wat genieten van de Bundesliga nu! Bedankt voor de reactie! @Djurovski De meest aantrekkelijk wou weg en is weg naar PSV! Urbig zit vast bij Bayern! Bedankt voor de reactie! @ElMarcos Hopen op een goede start en doorgaan tot januar! Bedankt voor de reactie! @KayDeManaager @Jotew @Svenpunt @keano77 @Jónstærke @Netzwerk @'Jochem @jefri @Jónstærke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost February 12 Share Gepost February 12 Dit wordt de eerste maanden toch vooral overleven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 12 Share Gepost February 12 Voor een promovendus toch meer dan prima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 12 Share Gepost February 12 Prima start hoor zeker als promovendus zonder aankopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 12 Share Gepost February 12 Een erg sterke start gezien de omstandigheden. De supporters zullen opgelucht adem halen. Op deze manier zullen er al zeker geen degradatiezorgen zijn. En die vrees was er wellicht wel na al die sterkhouders die vertrokken zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost February 13 Share Gepost February 13 Goeie prestaties, zeker zonder bijkomende transfers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 13 Author Share Gepost February 13 Stand Bundesliga Spoiler Volgend deel: oktober & november @ElMarcos We hebben de schade zeker kunnen beperken! Bedankt voor de reactie! @MNie Ik kan zeker niet klagen van onze prestaties momenteel! Bedankt voor de reactie! @Djurovski Tijd om nu de transfermarkt op te gaan! Bedankt voor de reactie! @jefri Tijd om de transfermarkt op te gaan nu! Bedankt voor de reactie! @KayDeManaager @Jotew @Svenpunt @keano77 @Jónstærke @Netzwerk @'Jochem @Jónstærke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 13 Share Gepost February 13 Lang niet slecht deze resultaten. Hoofdzakelijk punten pakken waar je ze hoort te pakken en een stunt tegen Bayern.. zaken gaan goed in Keulen, zeker rekening houdend met het transferembargo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 13 Share Gepost February 13 Wat een duel tegen Bayern zeg. Geen vreemde resultaten maar 0-3 verliezen tegen BMG kan niet he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 14 Author Share Gepost February 14 NIEUW JAAR ... NIEUW CONTRACT ... NIEUWE NAMEN Het was voor vele Köln-fans aftellen naar 1 januari ... want dan zou de club eindelijk het transferembargo van zich kunnen afschudden en dat deed het ook! Het nieuwe jaar werd alvast geopend met nieuws over hun coach, want Lukas Podolski verlengde zijn verblijf zo maar even met 4 jaar! De samenwerking tussen club en cultheld heeft duidelijk al zijn vruchten afgeworpen en het is duidelijk dat beide partijen nog lang met elkaar door willen gaan. Podolski zelf is alvast opgetogen met zijn nieuw contract al schuwt hij de ambities niet. "Het is fantastisch om mezelf langer te binden aan deze fantastische club. Mijn lijst aan fijne herinneringen wordt alsmaar groter ... en ook dit seizoen zetten we met een fantastische groep goede resultaten neer. Je kan niet meer vragen als een coach en ik ben dan ook blij dat we verder kunnen gaan." aldus Podolski. Het nieuwe contract kwam op tijd, want er was concrete interesse van AC Milan en Manchester United, maar beide clubs kregen een nee onder de neus. "Het klopt dat beide teams contact met mij hebben opgenomen, maar tot een gesprek is het nooit gekomen. Mijn verhaal binnen Köln is nog lopende en ik zat ook in onderhandelingen voor de contractverlenging dus weggaan was geen optie. Natuurlijk geeft het me wel een leuk gevoel dat zulke clubs interesse hebben en het is ook ooit mijn ambitie om een stap hoger te gaan ... maar nu eerst Köln." Transfers: Korte & lange termijn Intussen bleef de club niet bij de pakken zitten en ging het de transfermarkt op. Door het embargo kon er natuurlijk een verlanglijstje opgemaakt worden en deze werd mooi ingevuld. Köln trok alvast met € 16.250.000 de geldbeugel open voor aanvaller Maximilian Beier (23). De voormalige Duitse jeugdinternational kon zich nooit echt doorzetten bij Dortmund en hoopt alvast bij Köln zijn neus voor doelpunten terug te vinden. Beier is een behandige aanvaller met snelle beentjes die doelpunten kan maken, maar ook hard werken niet zal schuwen. Defensief werd er ook naar versterking gezocht en hierbij kwam men uit bij Jamie Lawrence (23). De centrale verdediger genoot zijn opleiding bij Bayern alvorens hij met tussenstop bij Magdeburg vertrok naar WSG Tirol. Daar ontpopte de 2 meter lange Duitser zich tot basispion en met succes want Köln trok € 5 miljoen uit voor hem. Lawrence genoot ook interesse van Valencia maar koos voor een terugkeer naar Duitsland. De transferhonger was nog niet gestild, want op de flanken was versterking een absolute must. Hierbij trok Köln de huurkaart en trok het zowel Kendry Paez (19, Chelsea) en Paul Wanner (20, Bayern) aan tot het einde van het seizoen. Beide spelers kunnen op meerdere posities uit de voeten, maar Podolski wil hen vooral op de flanken inzetten. Directeur voetbalzaken, Olaf Rebbe, is alvast tevreden met het gemaakte huiswerk en focust zich intussen al op de lange termijn. "Met al deze jongens hebben we onze korte termijn doelstellingen afgevinkt en kunnen we de tweede seizoenshelft versterkt aanvatten. Ik ben er ook van overtuigd dat ze zich snel zullen ontwikkelen in de spelvisie van Lukas waardoor we onze huidige positie in de stand kunnen verdedigen. Intussen heb ik samen met mijn team de focus al gelegd op de zomer en zijn we met een aantal dossiers bezig zodat we onze achterstand kunnen inhalen." Stats Beier Spoiler Stats Lawrence Spoiler Stats Paez Spoiler Stats Wanner Spoiler Volgend deel: januari & februari @Jónstærke Hopelijk kunnen we met de nieuwe namen nu dit vasthouden of verbeteren! Bedankt voor de reactie! @Djurovski Tegen BMG waren we echt nergens ... beschamend well! Bedankt voor de reactie! @KayDeManaager @Jotew @Svenpunt @keano77 @Jónstærke @Netzwerk @'Jochem @ElMarcos @MNie @jefri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 14 Share Gepost February 14 Van Wanner ga je zeker plezier hebben en ook Baez is een mooie toevoeging voor de korte termijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost February 14 Share Gepost February 14 na een hele sterke eerste seizoenshelft heb je je nu ook nog weten te versterken met vier zeer goede spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 14 Share Gepost February 14 Met Paul haal je een zeer goede aanwinst binnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 14 Share Gepost February 14 Qua resultaten heb je toch het nodige gedaan in de eerste competitiehelft. Met de nieuwe namen erbij zit er misschien zelfs nog Europees voetbal in. PS: Mag ik terug een tag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 14 Author Share Gepost February 14 Stand Bundesliga Spoiler Volgend deel: maart & april @Djurovski Beide spelers bulken inderdaad wel van het talent! Bedankt voor de reactie! @ElMarcos Het zijn zeker directe versterkingen, dat kan ik bevestigenl! Bedankt voor de reactie! @MNie Een jongen meet heel wat talent! Bedankt voor de reactie! @Marius Europees zou mooi zijn! Bij deze terug in orde ;-) Bedankt voor de reactie! @Jónstærke @KayDeManaager @Jotew @Svenpunt @keano77 @Netzwerk @'Jochem @jefri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost February 14 Share Gepost February 14 Tegen de ploegen waar je het tegen verwacht pak je de punten met een zeer mooie overwinning op Leverkusen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 14 Share Gepost February 14 Opnieuw een periode met heel wat puntengewin. Europees voetbal blijft in het vizier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 15 Author Share Gepost February 15 Stand Bundesliga Spoiler Volgend deel: slot van de competitie @MNie We blijven onszelf soms verrassen ... maar ook soms in omgekeerde richting! Bedankt voor de reactie! @Marius Intussen lijkt Europa een zekerheid! Nu nog vol voor plek 5 of 6! Bedankt voor de reactie! @Jónstærke @KayDeManaager @Jotew @Svenpunt @keano77 @Netzwerk @'Jochem @jefri @Djurovski @ElMarcos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 15 Share Gepost February 15 De resultaten gaan alleen maar crescendo! Drie speeldagen voor het einde al zeker van Europees voetbal en de vijfde plek blijft een realistisch mogelijkheid. Wat een geweldige terugkeer op het hoogste niveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost February 15 Share Gepost February 15 Met een gehavende selectie vanwege het transferverbod zo weten te presteren bij terugkomst in de Bundesliga is natuurlijk razend knap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost February 15 Share Gepost February 15 Heerlijke speler in FM die Beier, hoe ziet het er qua stats (assists/goals) op dit moment uit bij je team? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 16 Share Gepost February 16 Het blijft keurig gaan in Keulen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Terry 2.0 Gepost February 19 Author Share Gepost February 19 WIR GEHEN NACH EUROPA Excact één jaar na de promotie naar de Bundesliga zetten Köln & Podolski een nieuwe stap in hun samenwerking ... ze gaan samen Europa in. Door de goede prestaties van Duitse teams in Europa de laatste jaren werd het coëfficiënt opgetrokken waardoor Köln rechtstreeks naar de Europa League gaat. Waar vele analisten het elftal van Podolski nog neerzette als degradatiekandidaat, zette het met beperkte middelen goede prestaties neer. Podolski was alvast enorm opgetogen door de prestaties van zijn elftal en kijk alvast vooruit. "We hebben onszelf overtroffen door vanaf dag één alle kritiek en het transferembargo om te zetten in een honger naar goede prestaties. Tijden de mercato wisten we ons dan ook nog te versterken met jongens die onmiddellijk wisten te presteren waardoor we onze stand wisten vast te houden. Alle lof naar mijn elftal want sommige hebben hun niveau echt geweldig opgetrokken! Nu gaan we onszelf tijdens de zomer nog verder versterken aangezien we heel wat wedstrijden extra zullen spelen. Ik kijk er alvast naar uit." Eindstand Bundesliga Spoiler Volgend deel: nieuws @Marius Net geen 5de stek, maar we gaan toch Europa in! Bedankt voor de reactie! @Jotew Het is mooi te zien dat de 'nieuwe' jongens onmiddellijk wisten te presteren! Bedankt voor de reactie! @Jónstærke Beier wist 6 keer te scoren in 16 partijen en leverde 3 assist, mooie cijfers toch! Bedankt voor de reactie! @Djurovski Dat is het zeker en vast! Bedankt voor de reactie! @KayDeManaager @Svenpunt @keano77 @Netzwerk @'Jochem @jefri @ElMarcos @MNie @Boyzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost February 19 Share Gepost February 19 Heel erg knap om kwalificatie voor de EL te pakken. Een meer dan geslaagd seizoen als promovendus, zeker na alle moeilijkheden waarmee omgegaan werd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 20 Share Gepost February 20 Nu hopen dat je Köln in real life niet naar doet Europees halen en degraderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts