PaKo Posted February 3 Share Posted February 3 Van de een op andere dag krijg ik 118 nieuwe berichten in mijn inbox met Lyon. (overgang seizoen 44/45 naar 45/46). Hierna heb ik eens allemaal problemen in mijn save game. - Ik kan geen staf meer aannemen (medische en scouting). - Mijn gehele U19 team is gestopt met voetballen, incl. enkele spelers uit 2e team en 1e team. - Ik kan geen inschrijving meer doen voor de competitie & Europees voetbal. Is iemand bekend met dit probleem? En kan dit opgelost worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Rrrood Gepost February 3 Share Gepost February 3 1 uur geleden zei PaKo: Van de een op andere dag krijg ik 118 nieuwe berichten in mijn inbox met Lyon. (overgang seizoen 44/45 naar 45/46). Hierna heb ik eens allemaal problemen in mijn save game. - Ik kan geen staf meer aannemen (medische en scouting). - Mijn gehele U19 team is gestopt met voetballen, incl. enkele spelers uit 2e team en 1e team. - Ik kan geen inschrijving meer doen voor de competitie & Europees voetbal. Is iemand bekend met dit probleem? En kan dit opgelost worden? Heb je nog een save moment vóórdat dit gebeurt? Dan kunnen we even kijken of het op te lossen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PaKo Gepost February 3 Author Share Gepost February 3 3 uur geleden zei Rrrood: Heb je nog een save moment vóórdat dit gebeurt? Dan kunnen we even kijken of het op te lossen is. Ik ga straks even kijken of de auto-save nog van voor de tijd is. Mocht ik hem nog hebben, kan die dan via een PB naar jou o.i.d? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Rrrood Gepost February 3 Share Gepost February 3 Zojuist zei PaKo: Ik ga straks even kijken of de auto-save nog van voor de tijd is. Mocht ik hem nog hebben, kan die dan via een PB naar jou o.i.d? Nee, mocht je dat hebben dan kunnen we het oplossen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PaKo Gepost February 3 Author Share Gepost February 3 4 uur geleden zei Rrrood: Nee, mocht je dat hebben dan kunnen we het oplossen. Yess, heb nog een Auto-save van voor de tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Rrrood Gepost February 3 Share Gepost February 3 1 uur geleden zei PaKo: Yess, heb nog een Auto-save van voor de tijd. Mooi! Als het een auto-savefile is, dan zou ik hem nog eens apart opslaan onder een andere naam. Kan je naar: FM --> Add/Remove Leagues gaan en kijken of de instellingen veranderd zijn van de competitie waarin je speelt? Want het lijkt erop dat die competitie per ongeluk is verwijderd of veranderd van 'playable' naar 'view only'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PaKo Gepost February 4 Author Share Gepost February 4 10 uur geleden zei Rrrood: Mooi! Als het een auto-savefile is, dan zou ik hem nog eens apart opslaan onder een andere naam. Kan je naar: FM --> Add/Remove Leagues gaan en kijken of de instellingen veranderd zijn van de competitie waarin je speelt? Want het lijkt erop dat die competitie per ongeluk is verwijderd of veranderd van 'playable' naar 'view only'. De league stond inderdaad op "view only". Ik heb deze nu teruggezet naar "playable". Ik ga vanmiddag even kijken of het probleem hiermee opgelost is. Vermoed van wel. Zit nu op 17-06, en league stond vanaf 20-06 op view only. Alvast bedankt, en zal vanmiddag even berichten of het is opgelost :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Rrrood Gepost February 4 Share Gepost February 4 3 uur geleden zei PaKo: De league stond inderdaad op "view only". Ik heb deze nu teruggezet naar "playable". Ik ga vanmiddag even kijken of het probleem hiermee opgelost is. Vermoed van wel. Zit nu op 17-06, en league stond vanaf 20-06 op view only. Alvast bedankt, en zal vanmiddag even berichten of het is opgelost :-) Ik ben benieuwd! Ik zou nog willen adviseren omdat altijd minstens 2 versies van jouw save op te slaan, naast de auto-save. In rotatie zeg maar Zeker met lange saves, omdat het zo zonde is om na al die speeltijd de save te verliezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 PaKo Gepost February 4 Author Share Gepost February 4 7 uur geleden zei Rrrood: Ik ben benieuwd! Ik zou nog willen adviseren omdat altijd minstens 2 versies van jouw save op te slaan, naast de auto-save. In rotatie zeg maar Zeker met lange saves, omdat het zo zonde is om na al die speeltijd de save te verliezen. Het lijkt nu gelukkig goed te gaan! Heel erg bedankt voor je hulp. En ik neem je advies ten harte, direct ook onder andere naam opgeslagen! Nogmaals bedankt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
PaKo
Van de een op andere dag krijg ik 118 nieuwe berichten in mijn inbox met Lyon. (overgang seizoen 44/45 naar 45/46).
Hierna heb ik eens allemaal problemen in mijn save game.
- Ik kan geen staf meer aannemen (medische en scouting).
- Mijn gehele U19 team is gestopt met voetballen, incl. enkele spelers uit 2e team en 1e team.
- Ik kan geen inschrijving meer doen voor de competitie & Europees voetbal.
Is iemand bekend met dit probleem? En kan dit opgelost worden?
8 answers to this question
Recommended Posts