Fantasy Posted January 29 Share Posted January 29 Dit keer gewoon alles in een. Hoe veel berichten ik in het Uitslagentopic van seizoen 1 wel niet verborgen of verplaatst heb... Dat was niet meer op twee handen te tellen Vanaf heden kunnen hier voor seizoen 2 dan dus ook gewoon de uitslagen gedeeld worden in hetzelfde topic als waar we discussiëren. Zet er s.v.p. wel bij welke speelronde het betreft. Dat maakt mijn administratie een stuk makkelijker. Ondertussen zijn de voorbereidingen voor het tweede seizoen al in volle gang, zoals op het screenshot hieronder te zien is! De reeds bevestigde ploegen zijn reeds aangemaakt en voorbereid in de editor. Nog even en dan kan het transfergeweld losbarsten @neva @Djurovski @bas huijsmans @Flameneer @xanderoo @timpy00 @Oerlie @Whitewolf345 @chrisje1993 @Fantasy @nasje92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 9 Author Share Gepost February 9 Jullie zijn natuurlijk razendbenieuwd naar alle tenues ook, zoals die zijn samengesteld voor het tweede seizoen. Zie hier Candystripes Eupen United FC Bas FC Brilhante FC Den Beirenput FC Ji Sung Park the Bus FC Oerlie FC Wolverine Feyenoord United FK Managers United Las Palomas Spoiler @neva @Djurovski @bas huijsmans @Flameneer @xanderoo @timpy00 @Oerlie @Whitewolf345 @chrisje1993 @Fantasy @nasje92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 9 Share Gepost February 9 Uitmuntend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 10 Author Share Gepost February 10 We kunnen los jongens. De teams zijn samengesteld en downloadbaar in jullie eigen topic terug te vinden. En dus gaan we direct van start met Speelronde 1 en Speelronde 2 In dit topic mogen de resultaten gedeeld worden en met ingang van dit tweede seizoen gaan we werken met een deadline. Heb je niets van je in dit topic laten horen in de tussentijd, dan volgt er zonder pardon een exit van dit seizoen MUTL voor jou. Lesje van vorig seizoen geleerd, zullen we maar zeggen hier als organisator. Weet je dat je een tijdje wat lastiger zit qua tijd? Geef dat dan ook vooral aan - dan kan hier rekening mee gehouden worden en kunnen we een coulante oplossing vinden. In dit topic mogen de resultaten dus gewoon gedeeld worden. Zet daarbij duidelijk ook om welke speelronde het gaat, voor mijn eigen overzicht. Speelronde 1 Las Palomas - FC Bas Eupen United - FC Ji Sung Park the Bus Feyenoord United - FC Oerlie Candystripes - FC Brilhante FK Managers United - FC Wolverine FC Den Beirenput is vrij Speelronde 2 FC Bas - FC Den Beirenput Las Palomas - FK Managers United FC Ji Sung Park the Bus - FC Wolverine Eupen United - Candystripes FC Oerlie - FC Brilhante Feyenoord United is vrij Spoiler @neva @Djurovski @bas huijsmans @Flameneer @xanderoo @timpy00 @Oerlie @Whitewolf345 @chrisje1993 @Fantasy @nasje92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 10 Share Gepost February 10 @Flameneer en @Djurovski, roep maar iets. Wat komt jullie uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 10 Author Share Gepost February 10 @Whitewolf345 en @nasje92 - voor jullie dezelfde vraag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 10 Share Gepost February 10 @Oerlie wanneer kan je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 10 Share Gepost February 10 5 minuten geleden zei chrisje1993: @Oerlie wanneer kan je? Ik kan nu eventueel wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 10 Share Gepost February 10 Deze week zit ik aardig vol in de avonden. Denk dat ik zaterdag overdag wel kan @xanderoo en @nasje92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 12 minuten geleden zei neva: @Flameneer en @Djurovski, roep maar iets. Wat komt jullie uit? Kan in principe vanaf morgen elke avond wel @timpy00 wanneer kun jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 10 Share Gepost February 10 4 minuten geleden zei Oerlie: Ik kan nu eventueel wel! Vanavond ga ik niet redden ivm de online save. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 10 Share Gepost February 10 (edited) 2 minuten geleden zei chrisje1993: Vanavond ga ik niet redden ivm de online save. dan moet donderdag of het weekend wel lukken denk ik @xanderoo wanneer kan jij? Edited February 10 by Oerlie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameneer Gepost February 10 Share Gepost February 10 26 minuten geleden zei neva: @Flameneer en @Djurovski, roep maar iets. Wat komt jullie uit? kwart voor 11?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 10 Share Gepost February 10 25 minuten geleden zei Djurovski: Kan in principe vanaf morgen elke avond wel @timpy00 wanneer kun jij? Woensdagavond? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 10 Share Gepost February 10 55 minuten geleden zei Fantasy: @Whitewolf345 en @nasje92 - voor jullie dezelfde vraag Ik kan nu wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 10 Share Gepost February 10 47 minuten geleden zei bas huijsmans: Deze week zit ik aardig vol in de avonden. Denk dat ik zaterdag overdag wel kan @xanderoo en @nasje92 Zaterdag overdag wordt voor mij lastig. Zal toch met name in de avonden moeten in mijn geval. Houden wel ff contact. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 10 Share Gepost February 10 33 minuten geleden zei Flameneer: kwart voor 11?? Pfoe. Kan niet garanderen dat ik dan nog wakker ben. Maar voor nu in principe best prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 22 minuten geleden zei timpy00: Woensdagavond? Ja is prima. Welk tijdstip komt jou het beste uit? Ik kan vanaf half 7 ongeveer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 10 Share Gepost February 10 1 uur geleden zei Fantasy: @Whitewolf345 en @nasje92 - voor jullie dezelfde vraag ik zal morgen avond kunnen of woensdagavond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 10 Share Gepost February 10 @timpy00 plannen wij hem gelijk achter die wedstrijd van jou en djurovski aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 10 Author Share Gepost February 10 33 minuten geleden zei nasje92: Ik kan nu wel! Nu vanavond is lastig. Morgenavond verwacht ik wel te kunnen. 11 minuten geleden zei Whitewolf345: ik zal morgen avond kunnen of woensdagavond Morgen- of anders woensdagavond - komt goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 10 Share Gepost February 10 5 minuten geleden zei Fantasy: Nu vanavond is lastig. Morgenavond verwacht ik wel te kunnen. Morgen- of anders woensdagavond - komt goed Lukt morgen ook wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 10 Share Gepost February 10 59 minuten geleden zei Djurovski: Ja is prima. Welk tijdstip komt jou het beste uit? Ik kan vanaf half 7 ongeveer Voor mij wordt het denk ik rond 8 uur. Dan liggen de kinderen op bed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 3 minuten geleden zei timpy00: Voor mij wordt het denk ik rond 8 uur. Dan liggen de kinderen op bed. Dan kan ik zeker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 10 Share Gepost February 10 8 minuten geleden zei timpy00: Voor mij wordt het denk ik rond 8 uur. Dan liggen de kinderen op bed. Zullen wij dan rond 9 uur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts