Copywriter Posted January 25 Share Posted January 25 Ik heb vanaf begin van het spel om voor mij motiverende redenen de in-game editor aangeschaft. Deze werkte tot afgelopen week zonder problemen. Wanneer ik nu een spel open waar deze werkte is de knop zichtbaar maar niet meer aanklikbaar. Ik vermoed op basis van onderstaande melding dat het iets met de server van Steam te maken heeft.   Onderstaande heb ik al geprobeerd:  uitloggen bij Steam en opnieuw inloggen.  Het gekke is wanneer ik op Steam inlog zie ik wel al mijn gegeven en ben ik gewoon via mijn account ingelogd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Wolf_pd Gepost January 26 Share Gepost January 26 Het zou een probleem kunnen zijn met je antivirusprogramma. Die zie ik vaker voorbij komen. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Copywriter Gepost January 26 Author Share Gepost January 26 12 minuten geleden zei Wolf_pd: Het zou een probleem kunnen zijn met je antivirusprogramma. Die zie ik vaker voorbij komen.  Dank voor je bericht. Dat had ik wel bij het opstarten van de game een maand geleden. Door de prima support van Eset bekend van Cybermannetje opgelost. Mijn firewall gaf problemen.  Inmiddels door support van Sega net het probleem opgelost met de ingame editor. Werd veroorzaakt door Steam. Ze geven aan dat je alle extra's graphics, skin moet verwijderen en niet meer mag gebruiken.  Omdat het voorheen bij mij met de skin en graphics wel werkte was ik eigenwijs en heb ik deze laten staan.  De oplossing:  Remove your preferences and cache folder cache wissen in FM daarna de integriteit van Steam controleren op https://help.steampowered.com/nl/faqs/view/0C48-FCBD-DA71-93EB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Copywriter
Ik heb vanaf begin van het spel om voor mij motiverende redenen de in-game editor aangeschaft. Deze werkte tot afgelopen week zonder problemen.Â
Wanneer ik nu een spel open waar deze werkte is de knop zichtbaar maar niet meer aanklikbaar.Â
Ik vermoed op basis van onderstaande melding dat het iets met de server van Steam te maken heeft.
Â
Â
Onderstaande heb ik al geprobeerd:
Â
Â
Het gekke is wanneer ik op Steam inlog zie ik wel al mijn gegeven en ben ik gewoon via mijn account ingelogd.Â
2 answers to this question
Recommended Posts