Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Seizoen 2: Transfers

Fantasy

Recommended Posts

Voor het tweede seizoen zal het mogelijk gaan zijn om ook transfers te bewerkstelligen. Alle managers hebben nog tot 30 januari de tijd om te duiden wie er sowieso voor de club behouden mogen worden en wie er op de nominatie staan om de clubs te verlaten. Het is nog wachten op twee van de dertien managers om hun voorkeuren te laten horen, maar ik wil jullie alvast op de hoogte brengen van de transfermogelijkheden.

1. Ruilen

Het is mogelijk om spelers te ruilen. Wil jij af van Speler A en zie je in Speler X van Club Y een mogelijke versterking? Allicht dat de manager van Club Y die betreffende speler wel wil ruilen. Voor elke ruiltransfer ontvang je €2.500.000,- transferbudget. Ruilen is dus best lucratief en ruiltransfers kunnen onderling al worden afgestemd. Discussiëren hierover kan in de betreffende clubtopics of hier in dit topic omtrent transfers. Is een transfer definitief, dan mag die hier in dit topic dikgedrukt worden bevestigd door beide managers. Ruilen kan tot en met 31 januari 2025, 23:59 uur.

2. Spelers verkopen

Wil je hoe dan ook van een speler af, dan mag je dat laten weten middels een bericht in het topic van jouw club. Voor alle reeds bevestigde ploegen voor het tweede seizoen is hier een topic geopend. De organisatie zal met een reactie komen over de mogelijke transferwaarde die mag worden bijgeschreven na het verkopen van een betreffende speler. In jouw topic open je een bericht met 'Ik wil de volgende spelers graag verkopen:', gevolgd door de volledige namen van de spelers (graag voor én achternaam benoemen). In de eerste week van februari zal er dan een bod volgen, waarbij er enkele dagen bedenktijd volgt om in te gaan op de aanbiedingen..

3. Spelers kopen

Hierover zal zo snel als mogelijk meer informatie worden gedeeld. Alle clubs krijgen een budget tot hun beschikking gesteld, gebaseerd op het gemiddelde punten per wedstrijd dat werd behaald in het eerste seizoen. Clubs die relatief hoog scoorden qua punten, krijgen relatief minder budget tot hun beschikking en vice versa. 

Aan het eind van de rit, als alle transfers beklonken zijn en de nog nader te bepalen deadline is verstreken, zal ik alle ploegen opnieuw samenstellen en exporteren naar een downloadbaar bestand. Met de uiteindelijk samengestelde ploegen gaan we dan hopelijk z.s.m. het tweede seizoen beginnen!

@Djurovski @nasje92 @bas huijsmans @timpy00 @neva @Flameneer @xanderoo @Oerlie @chrisje1993 @Whitewolf345 @Fantasy

En ook een tag voor hen die nog een reactie moeten geven in hun eigen topic voor wat betreft de spelers die ze gegarandeerd willen behouden: @Patje! @Rykjvk1 - jullie mogen deelnemen aan de transferperikelen nadat jullie je voorkeur(en) aldaar hebben uitgesproken.

@Djurovski Zou je Davide Calabria willen ruilen tegen een van mijn spelers?

@neva Zou je Javi Martínez willen ruilen tegen een van mijn spelers? Antony zou ik ook wel interesse in hebben.

@bas huijsmans Zou je Unai Vencedor willen ruilen tegen een van mijn spelers?

@Whitewolf345 Zou je Diogo Dalot willen ruilen tegen een van mijn spelers?

Bij FK Managers United staan de volgende spelers op de nominatie om sowieso te mogen vertrekken, bij voorkeur via onderhandeling. Over andere spelers valt best te praten, behoudens de acht die reeds in mijn eigen clubtopic benoemd zijn.

- Marcos Acuña
- Kristjan Asllani
- Johan Carbonero
- Lorenzo Lucca
- Matias Arezo

Zojuist zei bas huijsmans:

Poah ik heb eigenlijk eerst een rechtsback nodig, maar heb niet het idee dat ik die bij jou ga vinden he. Maar Vencedor tegen Beltran ruilen?

Een rechtsback ga je bij mij niet vinden nee :mrgy: 

Ik geef de voorkeur aan een ruil van Kristjan Asllani voor Unai Vencedor. Fran Beltrán houd ik liever zelf.

1 minuut geleden zei Fantasy:

Een rechtsback ga je bij mij niet vinden nee :mrgy: 

Ik geef de voorkeur aan een ruil van Kristjan Asllani voor Unai Vencedor. Fran Beltrán houd ik liever zelf.

Akkoord

Asllani wordt geruild voor Vencedor

20 minuten geleden zei Fantasy:

Zou je Javi Martínez willen ruilen tegen een van mijn spelers? Antony zou ik ook wel interesse in hebben.

Martinez voor Anton?

En dan waren we Arkadiuzs Milik voor Lorenzo Lucca al overeengekomen.

49 minuten geleden zei Fantasy:

@Djurovski Zou je Davide Calabria willen ruilen tegen een van mijn spelers?

@neva Zou je Javi Martínez willen ruilen tegen een van mijn spelers? Antony zou ik ook wel interesse in hebben.

@bas huijsmans Zou je Unai Vencedor willen ruilen tegen een van mijn spelers?

@Whitewolf345 Zou je Diogo Dalot willen ruilen tegen een van mijn spelers?

Bij FK Managers United staan de volgende spelers op de nominatie om sowieso te mogen vertrekken, bij voorkeur via onderhandeling. Over andere spelers valt best te praten, behoudens de acht die reeds in mijn eigen clubtopic benoemd zijn.

- Marcos Acuña
- Kristjan Asllani
- Johan Carbonero
- Lorenzo Lucca
- Matias Arezo

Ja tegen Lucca

6 minuten geleden zei Djurovski:

Ja tegen Lucca

Lucca is al vertrokken naar Candystripes, helaasch.

Ik heb wel Acuña, Carbonero of Arezo in de aanbieding. Over andere spelers - behoudens de acht die ik wil behouden - valt ook te discussiëren. 

29 minuten geleden zei Fantasy:

Ik heb wel Acuña, Carbonero of Arezo in de aanbieding. Over andere spelers - behoudens de acht die ik wil behouden - valt ook te discussiëren. 

Dat klinkt  als een heerlijk mix drankje en een goede pasta en een vervelende hoestje maar niet als versterkingen

22 minuten geleden zei Djurovski:

Wie heeft een goede linksback , en een deep Lying playmaker waar die van af moet?

Acuña is een goede linksback :DW: En anders zijn ook Matthew Targett of Alex Sandro bespreekbaar om te ruilen.

20 uur geleden zei Fantasy:

Wat wil je voor acuna en arezo?

Bij mij valt over iedereen te praten, behalve zaccagni, molina en van de ven

Edited by Oerlie

1 uur geleden zei Oerlie:

Wat wil je voor acuna en arezo?

Bij mij valt over iedereen te praten, behalve zaccagni, molina en van de ven

Acuña zou ik willen ruilen tegen Nedyalkov of v/d Ven, alleen heb je bij hen aangegeven ze te willen behouden. Arezo zou ik willen ruilen tegen Angel Gomes.

1 minuut geleden zei Fantasy:

Acuña zou ik willen ruilen tegen Nedyalkov of v/d Ven, alleen heb je bij hen aangegeven ze te willen behouden. Arezo zou ik willen ruilen tegen Angel Gomes.

Acuna wil ik wel ruilen tegen nedyalkov als dat nog kan?

arezo denk ik nog ff over.

@nasje92 krejci wil ik wel ruilen tegen kahveci? 

18 minuten geleden zei Oerlie:

Acuna wil ik wel ruilen tegen nedyalkov als dat nog kan?

arezo denk ik nog ff over.

@nasje92 krejci wil ik wel ruilen tegen kahveci? 

Deal

Krejci naar Las Palomas

Kahveci naar FC Oerlie

Edited by nasje92