Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

S2: FC Den Beirenput - xanderoo

Fantasy

Recommended Posts

Originele ploegsamenstelling

image.png.6c44c9de0bb5d1c25f8e005c4095aa4b.png

Zekerheidjes voor seizoen 2: 

- Tammy Abraham

- Emile Smith-Rowe

- Ciro Immobile

- Lucas Digne

- Sebastian Szymanski

- Predrag Rajkovic

- Kobbie Mainoo

- Alberto Dossena

Mogen vertrekken: 

- nnb

Daar ik de teams compleet opnieuw ga samenstellen omdat 1) ik een nieuwe laptop heb, waar niet de data-bestanden en -fmf-files allemaal op staan en 2) we met (groten)deels nieuwe selecties gaan werken: hier opnieuw de vraag om clubkleuren te vermelden. Zie het als de mogelijkheid om in FM een nieuw logo te krijgen en nieuwe tenues te kunnen samenstellen.

Clubkleuren: 

Thuisshirt: 

Uitshirt: 

@xanderoo

Goh, ik weet niet of ik zo creatief ben aangelegd met clubkleuren enzo. Tenzij er echt een site is die aan te raden is. Maar voor de creatievelingen onder ons, je mag hier een poging wagen!

Je mag gewoon zeggen 'ik wil een thuisshirt in de kleuren blauw met groen, verticaal gestreept en een uitshirt in de kleur rood met kleine witte accenten' :D Je hoeft niet helemaal grafisch aan de slag te gaan meteen, dat doe ik wel in de editor zelf @xanderoo

50 minuten geleden zei xanderoo:

Thuistenue blauw met wit, uittenue mag in het paars en rood. Paars en rood schuin gestreept. Blauw met wit rondes.

Thuis blauw met witte rondes

Uit paars en rood schuin gestreept

Zo dan dus?

De volgende biedingen zijn gedaan op spelers waarvan je hebt aangegeven ze te willen lozen. De genoemde bedragen zullen bij verkoop worden toegevoegd aan je transferbudget. Reageren op deze biedingen kan tot en met 2 februari, 20:59 uur. @xanderoo

Elias Achouri FC Den Beirenput € 350.000

Dit is jouw selectie zoals deze is op het moment voordat de transfermarkt geopend wordt. Hierover volgt spoedig meer informatie. 

Klopt er iets niet? Laat het me vooral even weten ook (y) 

image.png.bc7021262d5e1486cb53513a511c268f.png