Fantasy Posted January 25 Share Posted January 25 Originele ploegsamenstelling  Zekerheidjes voor seizoen 2: - Illan Meslier - Enzo Roco - David Carmo - Neco Williams - Tyrell Malacia - Pepelu - Jadon Sancho - Wout Weghorst  Mogen vertrekken: - nnb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 28 Author Share Gepost January 28 Daar ik de teams compleet opnieuw ga samenstellen omdat 1) ik een nieuwe laptop heb, waar niet de data-bestanden en -fmf-files allemaal op staan en 2) we met (groten)deels nieuwe selecties gaan werken: hier opnieuw de vraag om clubkleuren te vermelden. Zie het als de mogelijkheid om in FM een nieuw logo te krijgen en nieuwe tenues te kunnen samenstellen. Â Clubkleuren:Â Thuisshirt:Â Uitshirt:Â Â @Flameneer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 1 Author Share Gepost February 1 De volgende biedingen zijn gedaan op spelers waarvan je hebt aangegeven ze te willen lozen. De genoemde bedragen zullen bij verkoop worden toegevoegd aan je transferbudget. Reageren op deze biedingen kan tot en met 2 februari, 20:59 uur. @Flameneer  Sergio Rochet FC Brilhante € 400.000 Tayyip Talha Sanuç FC Brilhante € 280.000 Francisco G. Metilli FC Brilhante € 220.000 Bruno Tabata FC Brilhante € 250.000 Carlos Fernández FC Brilhante € 150.000  Reageren op het bericht hierboven kan ook nog altijd, ook hierop wil ik graag uiterlijk 2 februari een reactie hebben ontvangen zodat ik e.e.a. kan verwerken in de editor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameneer Gepost February 1 Share Gepost February 1 11 uur geleden zei Fantasy: De volgende biedingen zijn gedaan op spelers waarvan je hebt aangegeven ze te willen lozen. De genoemde bedragen zullen bij verkoop worden toegevoegd aan je transferbudget. Reageren op deze biedingen kan tot en met 2 februari, 20:59 uur. @Flameneer   Sergio Rochet FC Brilhante € 400.000 Tayyip Talha Sanuç FC Brilhante € 280.000 Francisco G. Metilli FC Brilhante € 220.000 Bruno Tabata FC Brilhante € 250.000 Carlos Fernández FC Brilhante € 150.000  Reageren op het bericht hierboven kan ook nog altijd, ook hierop wil ik graag uiterlijk 2 februari een reactie hebben ontvangen zodat ik e.e.a. kan verwerken in de editor. Verkocht!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 1 Author Share Gepost February 1 Hieronder jouw selectie zoals deze is op het moment voordat de transfermarkt geopend wordt. Hierover volgt spoedig meer informatie.  Klopt er iets niet? Laat het me vooral even weten ook  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 9 Author Share Gepost February 9 Hier jouw selectie voor het tweede seizoen van MUTL, na alle afgeronde transfers. Mist er iemand of klopt er iets niet? Trek even aan de bel   Het downloadbare export-bestand volgt spoedig. @Flameneer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 10 Author Share Gepost February 10 Via de download hieronder kun je jouw eigen team downloaden. Plaats deze in dezelfde map als waar je je team vorig seizoen plaatste en dan gaat het helemaal goedkomen.  FC Brilhante S02.fmf  @Flameneer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts