chrisje1993 Posted January 22 Share Posted January 22 Ondanks dat er maar een iemand heeft gereageerd op mogelijke interesse ga ik toch al het topic openen en de gok wagen. Hierbij kunnen jullie je dus gaan aanmelden voor The Voice. Zoals ik al had aangegeven veranderen er een paar dingen. De rondes blijven natuurlijk aangezien dit gewoon bij de voice hoort. Hier nog even een overzicht van de veranderingen: - Live optredens zijn niet meer nodig (Hierdoor heeft iedereen een breder scala aan artiesten om te kiezen, aangezien ze niet verplicht zijn om 4 a 5 live optredens te hebben) - De coaches gaan te maken hebben met de BLOCK. Hiermee kunnen ze een medecoach blokken in de hoop dat de artiest sneller voor jou gaat. - De STEAL tijdens de battles gaat nog maar 1x in te zetten zijn. Hierdoor zullen de coaches er zorgvuldiger mee om moeten gaan. - Strakkere deadlines voor het inzenden van de nummers. Merkte nogal dat ik personen, zelfs na de deadline, achter de veren aan moest zitten. Dit zal ik deze editie een stuk minder gaan doen. Ben je te laat ligt je artiest er onmiddelijk uit. Dit klinkt misschien hard, maar de deadlines zullen ruim genoeg worden zodat je tijd zat hebt om een liedje in te sturen. Ik ga nog geen deadline op het inschrijven zetten aangezien ik dus nog niet weet hoeveel interesse er is. Wel kan je je zowel voor coach als deelnemer aanmelden. Als deelnemer stuur je 5 nummers is. Het enige waar je dus rekening bij moet houden met de inzending is dat deze niet per se live uitvoeringen nodig heeft. De discussie over de bekendheid is naar mijn mening niet nodig. Hiervoor komt er wel nog de regel bij dat de artiest niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars mag hebben op spotify. Deze regel neem ik wel over van de MU Worldvision. Hierdoor denk ik wel dat het met de bekendheid van de artiesten ook goed zit. Wil je meedoen als coach laat dan ook weten van welke genre's jij het meeste geniet. Hierdoor kan ik een zo variabel mogelijk coachings team kiezen. Mentions van iedereen met eventuele interesse: @Badmuts @Djurovski @Bolderbast @ElPrincipito @ivago @nasje92 @Grote Ree @Oerlie @Jeroen. @bas2204 @Kowet @Giroud @hjs @Laki @Fabian. @Satyr @timpy00 @007mark @Erwin. @Keko @Richarð. @The Saint @Titan @Bogatyr @Aaron21 @aron24 @Rykjvk1 @xanderoo @Tim' @Urbeto @Whitewolf345 @bas huijsmans @Sick Blik @Platina32 @Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik ga is even denken welke ik in ga sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik wil wel nog eens meedoen, zowel als coach of als deelnemer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik sla deze over. Voor mij zat de charme in dit spelletje juist 'm in de live-acts. Daarnaast zijn mijn artiesten zo onderhand ook wel een beetje op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik wel nog eens meedoen als deelnemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 26 Share Gepost January 26 Ik wil wel meedoen als deelnemer. @Urbeto Mag ik The Killers weer insturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 26 Share Gepost January 26 17 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik wil wel meedoen als deelnemer. @Urbeto Mag ik The Killers weer insturen? Ik hoor het liever dan pak-hem-beet het dweilorkest in Thialf, maar ik ben ervan overtuigd dat jij nog wel iets originelers kunt vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost January 29 Author Share Gepost January 29 VOORLOPIGE Deadline: Zaterdag 8-2 12:00 Uur! @nasje92 @Whitewolf345 @ivago @Djurovski @ElPrincipito en alle andere die mee willen doen!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost January 31 Share Gepost January 31 Met 5 man zal het snel voorbij zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 1 Author Share Gepost February 1 20 uur geleden zei ivago: Met 5 man zal het snel voorbij zijn Dat snap ik maar die heb ik gementioned omdat die al aangeven mee te gaan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost Wednesday at 09:16 PM Share Gepost Wednesday at 09:16 PM Op 29-1-2025 om 16:11 zei chrisje1993: VOORLOPIGE Deadline: Zaterdag 8-2 12:00 Uur! @nasje92 @Whitewolf345 @ivago @Djurovski @ElPrincipito en alle andere die mee willen doen!!! Ga mijn best doen dit te halen. Hopelijk as vrijdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost 8 hours ago Author Share Gepost 8 hours ago Meld je nog snel aan. Momenteel zit ik pas op 10 deelnemers. Dit is natuurlijk VEELS te weinig. Ook zijn er nog GEEN coaches!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts