RI2034 Posted January 20 Posted January 20 Het lukt mij niet te solliciteren voor de functie van bondscoach. Ik kan interesse tonen in de vacature, maar daar blijft het bij. Mijn reputatie is 4 sterren. Iemand een oplossing? Quote
0 Rrrood Gepost April 18 Gepost April 18 6 minuten geleden zei RI2034: Niemand? Nieuw spel starten als de bondscoach in plaats van clubmanager? Ik kan niemand dwingen om jou aan te nemen... Quote
0 RI2034 Gepost April 18 Author Gepost April 18 Haha, dat klopt. Als ik andere verhalen lees en hoor, moet het allebei kunnen, maar het lijkt erop dat het mij niet lukt. Quote
0 Rrrood Gepost April 18 Gepost April 18 9 minuten geleden zei RI2034: Haha, dat klopt. Als ik andere verhalen lees en hoor, moet het allebei kunnen, maar het lijkt erop dat het mij niet lukt. Ja het is allebei mogelijk en snap dat het frustrerend kan zijn Quote
Question
RI2034
Het lukt mij niet te solliciteren voor de functie van bondscoach. Ik kan interesse tonen in de vacature, maar daar blijft het bij. Mijn reputatie is 4 sterren. Iemand een oplossing?
4 answers to this question
Recommended Posts