svenhoogenberg Posted January 10 Share Posted January 10 Hoi mensen ik ben iemand die vaak smijt met geld puur omdat ik het heel lastig vindt om de manier van een tacktiek te maken echt begrijp. Zo weet ik niet hoe ik bepaalde posities echt goed met elkaar kan linken. Is hier iemand die het leuk vindt die het me beetje kan uitleggen gewoon me op weg te helpen. Zodat ik niet 11 op doel schiet en 2x soor bijvoorbeeld heb namelijk wedstrijden met Twente gespeeld bijvoorbeeld dat ik 25 keer op doel schoot en maar 4 x scoorde bijvoorbeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 10 Share Gepost January 10 6 minuten geleden zei svenhoogenberg: Hoi mensen ik ben iemand die vaak smijt met geld puur omdat ik het heel lastig vindt om de manier van een tacktiek te maken echt begrijp. Zo weet ik niet hoe ik bepaalde posities echt goed met elkaar kan linken. Is hier iemand die het leuk vindt die het me beetje kan uitleggen gewoon me op weg te helpen. Zodat ik niet 11 op doel schiet en 2x soor bijvoorbeeld heb namelijk wedstrijden met Twente gespeeld bijvoorbeeld dat ik 25 keer op doel schoot en maar 4 x scoorde bijvoorbeeld Opzich klopt dat aardig met hoe we momenteel in het echt renderen Kijk eens door al onze gidsen, daar staat al behoorlijk wat beschreven over verschillende tactieken en spelersrollen! https://manutd.nl/hulpgidsen/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenhoogenberg Gepost January 10 Author Share Gepost January 10 En toch heb ik moeite ermee zegmaar ik heb wel eens de gidsen gelezen maarja ik wordt er zelf dan niet vee wijzer van snapje 😅 maar ik snapje maarja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 10 Share Gepost January 10 1 uur geleden zei svenhoogenberg: Hoi mensen ik ben iemand die vaak smijt met geld puur omdat ik het heel lastig vindt om de manier van een tacktiek te maken echt begrijp. Zo weet ik niet hoe ik bepaalde posities echt goed met elkaar kan linken. Is hier iemand die het leuk vindt die het me beetje kan uitleggen gewoon me op weg te helpen. Zodat ik niet 11 op doel schiet en 2x soor bijvoorbeeld heb namelijk wedstrijden met Twente gespeeld bijvoorbeeld dat ik 25 keer op doel schoot en maar 4 x scoorde bijvoorbeeld Wil je uitleg over hoe je zelf een tactiek maakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenhoogenberg Gepost January 10 Author Share Gepost January 10 Ja. En hoe ik zegmaar iedereen op zijn gewilde positie laat spelen.. maar ook hoe ik aanvallend spel laat zien. Dus inplaats van een aanvallende middenvelder een schaduwpits bijvoorbeeld want ik zie Steijn meer als een schaduw spits in het echt ook. Maar hoe zet ik dat via achterin goed neer en op de flanken en wat voor type spits ben ik dan nodig want van wolfswinkel is een afmaker geen diepe spits of een complete spits.. en hoe zorg ik er anders voor dat ik wel voor weinig geld bijvoorbeeld de gewenste positie speler krijgt dat is het ook.. maar voor meer de tactiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ik denk dat opdracht 1 is los laten wat een speler het beste kan, maar kijken wat je van een speler wilt. Als je Sem Steijn op 10 hebt als schaduw spits zet , heb je in mijn ogen een spits nodig die op de een of andere manier ruimte creëert waar hij van kan profiteren. Dit kan in mijn ogen door een hangende spits die iets meer zal uitzakken, maar ook door een diepe spits te gebruiken, die de verdedigende lijn van de tegenstander wat meer vast zal pinnen. Je zou met een positieve speelstijl, voetballend uitverdedigen, korter passen , hoger tempo , counter , counter press, normale lijn, mid block, meer druk zetten. Een eind komen. spelersrollen zou je als volgt kunnen doen: mvk vv vbv vc avv Vm svd nbv ss nbv Ds aan de hand hier van kan je denk makkelijk tweaken op wat er goed gaat en nog beter kan. Gebruik hiervoor de voorbereiding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svenhoogenberg Gepost January 14 Author Share Gepost January 14 En hoe verhoudt dit met spelers die hangend op de vleugel spelen? Hou kan ik het dan beter aanpakken? Of als ze beter zijn als vleugel spits? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ik kan me voorstellen als iemand met rechterbeen op de rechterflank hebt dat je er dan een normale vleugelspits van maakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts