Sick Blik Gepost February 10 Share Gepost February 10 4 minuten geleden zei Urbeto: Kijk aan, het podium is niet onmogelijk deze editie, al moet ik zelf natuurlijk nog punten uitdelen..  Ik had deze inzending overigens bij @Sick Blik verwacht toen ik het zat te luisteren. Wel leuk gevonden. Ik kan Rachid Taha zeker waarderen. Plus Rock the Casbah is een geweldig nummer, vind alleen deze cover specifiek niet heel erg geslaagd. Ook zeker niet slecht hoor, maar ik had persoonlijk een ander nummer geprefereerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Geen punten verwacht en dan vervolgens de 12 punten gekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ondanks de punten is het wel duidelijk dat ik met afstand laatste word Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Het kruipt weer naar elkaar toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 10 Share Gepost February 10 2 uur geleden zei Satyr: Spontaan 10 punten erbij, hahaha Hahaha positieve karma vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 10 Share Gepost February 10 Puntje van Djuro, lekker hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 10 Share Gepost February 10 bedankt voor de 12 punten @Satyr en @Djurovski jij bedankt voor de 8 punten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 6 uur geleden zei chrisje1993: Geen punten verwacht en dan vervolgens de 12 punten gekregen. Gewoon een erg lekker nummertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Zojuist zei Djurovski: Gewoon een erg lekker nummertje Dat vond ik ook. Helaas denkt de rest over het algemeen er anders over haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 10 Share Gepost February 10 1 minuut geleden zei chrisje1993: Dat vond ik ook. Helaas denkt de rest over het algemeen er anders over haha. Tja MU.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost February 11 Share Gepost February 11 Bedankt @Djurovski en @Platina32 voor de 5 punten. Maar een extra mention voor @Satyr, die ondanks zijn voorkeur voor metal mij een mooie 8 punten gaf. 18 punten de laatste 3 rondes, niet slecht! Dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 11 Author Share Gepost February 11 (edited)  Sierra Leone  Sierra Leone kwam met een goede inzending naar het songfestival, maar in de stand wordt dat nog niet heel erg weerspiegeld. Met slechts 29 punten na 14 rondes lijkt het linkerrijtje vrij ver weg. Waar gaan de stemmen van Sierra Leone heen?  Maire Aitken:  Het nummer 'Heavy, Heavy, Heavy' van Geraldo Pino is een klassieker in de Afrobeat- en funkgenres. Het heeft een sterke, aanstekelijke beat, energieke ritmes en een opzwepende sfeer die de energie van het genre goed vastlegt. De muziek is groovy en de productie is tijdloos, met een mix van Afrikaanse invloeden en Westerse funk. Een 8,5/10 dus.   De punten van Sierra Leone (16/22)  @Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski Edited February 13 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 11 Share Gepost February 11 Jaa lekker hoor, 10 van Sick Blick. Is mij wederom gunstig gezind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Niks verwacht en niks gekregen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 11 Share Gepost February 11 Ook een punt telt mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 11 Share Gepost February 11 4 minuten geleden zei nasje92: Niks verwacht en niks gekregen RT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 11 Share Gepost February 11 Ik had in het beste geval een paar schamele punten verwacht, dus deze volle buit komt echt compleet uit de lucht vallen. Dat maakt hem natuurlijk niet minder welkom, thanks @Sick Blik! In één ruk naar de koppositie, al zal het lastig zat worden die vast te houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 11 Share Gepost February 11 Zoals iemand die me zeer na aan het hart staat ooit zei: Â Lekker spannend x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 11 Share Gepost February 11 (edited) Ik vind echt dat ik een uitstekend nummer heb gekozen, maar het is wel een genre waar verder niemand warm van wordt volgens mij, dan zie je dat in de punten ook terug.  @007mark ja Amyl and the Sniffers is heerlijk. Lijkt me leuk om die deze zomer live te zien. @Urbeto echt een geweldig nummer, misschien wel het beste wat ik bij Worldvision heb gehoord. Zoveel energie, hopelijk win je hem. Helemaal omdat ik de concurrentie uit Zuid Afrika en Nederland doodsaaie nummers vind. Edited February 11 by Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 11 Share Gepost February 11 1 uur geleden zei Sick Blik: Ik vind echt dat ik een uitstekend nummer heb gekozen, maar het is wel een genre waar verder niemand warm van wordt volgens mij, dan zie je dat in de punten ook terug.  @007mark ja Amyl and the Sniffers is heerlijk. Lijkt me leuk om die deze zomer live te zien. @Urbeto echt een geweldig nummer, misschien wel het beste wat ik bij Worldvision heb gehoord. Zoveel energie, hopelijk win je hem. Helemaal omdat ik de concurrentie uit Zuid Afrika en Nederland doodsaaie nummers vind. Daarom is het ook niet jouw songfestival he. 😉  Ik hoop op een eigen overwinning (NL) of Zweden, want dat is ook een topnummer. Zelf nog punten te geven dus zal moeilijk worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 12 Share Gepost February 12 Stiekem op wat meer gehoopt van Jordi, maar de punten van Platina waren al mooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 12 Author Share Gepost February 12 (edited)  Na 16 stemrondes is het nog altijd niet beslist. In deze stemronde deelt Canada, Titan, punten uit. Krijgen we weer een nieuwe leider of houdt Urbeto stand?  Maire Aitken:  '18 Cigarettes' is een uitstekend voorbeeld van moderne jangle-pop: pakkend, melancholisch en melodieus sterk. Fans van bands als The Feelies en Rolling Blackouts Coastal Fever zullen zich er meteen in thuis voelen. Daarom geef ik het ook een 8,5.    De punten van Canada (17/22)  @Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski Edited February 13 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 12 Share Gepost February 12 Boehhh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 12 Share Gepost February 12 Op Titan kun je nooit rekenen. Aanfluiting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts