Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

MU Worldvision Song Contest #54

aron24

Recommended Posts

1 uur geleden zei Urbeto:

Tusen tack för dessa sju punkter! 

Eerst mijn inzending tot meerdere malen toe door het slijk halen en nu dan lekker in het Zweeds gaan slijmen zeker. :moop: Het is dat je nummer zo goed te pruimen was... :D

Hoopte op wat meer succes deze keer. Vind dit zelf een van de meest toegankelijke nummers die ik al instuurde, zeker binnen het shoegaze/dreampop genre. Verkeerd ingeschat. Toch dank voor het puntje, Zweden.

Mijn twaalfpunter draaide ik ondertussen grijs, en kan ook meer smaken van de band. Non-pretentieuze songs die me doen denken aan Surfer Blood, Beach Fossils, DIIV... Dus dank @Titan

Voor dit soort ontdekkingen blijf ik (ook al heb ik ze niet vaak) dit zo'n leuk spelletje vinden.

image.png.34bebfe28e8a34e3c0ee48bc547d9601.png

Asal is met het nummer 'No Good' naar Gent gekomen. De inzending van Chiemel is tot nu toe een middenmotor, maar we zijn nog niet eens halverwege. Er kan dus nog veel veranderen. 

Maire Aitken:

Het nummer 'No Good' van Asal is een hypnotische track die de jeugd, ondeugd en vrijheid viert. Verder is het een solide song, maar mist het lied diepgang en originaliteit, die sommige andere artiesten in dit genre wel kunnen bieden. Vandaar een 7,5/10.

De punten van Iran (10/22)

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski

Het zou me wel verbazen wanneer de huidige landen op het podium daar bij het laatste fluitsignaal nog zouden staan. Opvallend hoe dat zich soms toch ontvouwt. 

Zelf na een moeizaam begin wel lekker aan het sprokkelen de laatste rondes. Ben benieuwd naar het vervolg. 

image.png.34bebfe28e8a34e3c0ee48bc547d9601.png

Twee keer organiseerde Aron24 een Worldvision en in beide edities kwam de Engelse inzending van Tim. Met het nummer Saviour van Silvertwin lijkt hij ook wederom een kanshebber voor winst. Geeft hij zijn concurrenten punten?

Maire Aitken:

Classic pop heeft vaak tijdloze elementen, zoals catchy hooks, toegankelijke teksten en een focus op sterke zang en arrangementen. Dit nummer doet dan ook alles wat classic pop hoort te doen. Daarom krijgt dit nummer ook een 8. 

De punten van Engeland (11/22)

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski

Als ik ergens realistischerwijze had gehoopt een twaalfpunter te krijgen deze editie was het bij Tim geweest. Het is de helft geworden. Absoluut niet verkeerd, maar had toch net iets meer verwacht. 

image.png.5f3d6fbfceecf1082a41f4659014b716.png

Rusland

Met de beste inzending van deze editie staat het nummer Tim van Arty nog altijd in het linkerrijtje. Kan Xanderoo nog verder stijgen?

Maire Aitken:

Het nummer 'Tim' van Arty heeft een energieke vibe met een elektronische melodie en een stevige beat. De productie is zeer goed. Daarom krijgt dit nummer ook een 8,5.

De punten van Rusland (12/22)

Edited by aron24