Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

MU Worldvision Song Contest #54

aron24

Recommended Posts

image.png.e65019ee0a65d233c613f3ed91bcda28.png

Zimbabwe

Een reisje met Trivago naar Zimbabwe zou ik, vanwege het gele reisadvies, niet aanraden. Het nummer is wat dat betreft iets wat ik dan eerder zou aanbevelen.

Hannah Judgu heeft tot nu 12 punten verzameld: komen er daar nog meer bij? Eerst maar eens kijken wat Maire van dit nummer vindt.

Maire Aitken:

'Ik zou het nummer een 8/10 geven. Het heeft een sterke dynamiek, een interessante mix van stijlen. Verder waardeer ik dit nummer, vanwege zijn opbouw en energie.'

De punten van Zimbabwe (7/22)

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski

Kenia

Bas huijsmans kwam met een zeer originele inzending naar Gent, namelijk Nitauimba Wimbo van Maombi Samson. Maar met 12 punten na 7 rondes ziet het er nog niet geweldig uit. Al kan dat natuurlijk nog altijd veranderen.

Maire Aitken:

Als ik 'Nitauimba Wimbo' van Maombi Samson beoordeel op basis van muzikale compositie, energie en populariteit, zou ik het een 8/10 geven. Het is een pakkend en vrolijk nummer met een unieke mix van country en gospel, wat het onderscheidend maakt.

De punten van Kenia

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski

Zweden

Grote Ree stuurde sixten met het nummer Ocean In Me naar Gent. Dat lijkt vooralsnog een zeer goede keuze, aangezien Zweden bovenin meedraait. Hoe kan het ook eigenlijk anders: het is tenslotte Zweden op een songfestival. Aan wie geeft Zweden de punten?

Maire Aitken:

'Ocean in Me' van sixten is een interessante track die emoties en atmosferische elementen goed weet te combineren. Als ik het een cijfer moet geven, zou ik het dit nummer een 7,5 geven. Het is geen mainstream hit, maar voor wie van introspectieve, atmosferische muziek houdt, heeft het zeker wat te bieden. 

De punten van Zweden (9/22)