aron24 Gepost February 4 Author Share Gepost February 4 Australië Helemaal uit Down Under heeft onze eigen James Bond, 007mark, Amyl and the Sniffers naar Gent laten komen. Het nummer, 'U Should Not Be Doing That', gaat het hoogwaarschijnlijk beter doen dan het lied van de organisator, maar daar houdt het dan ook wel op. Al denkt Maire Aitken daar behoorlijk anders over. Maire Aitken Ik geef het nummer 'U Should Not Be Doing That' van Amyl and The Sniffers een 8,5/10. Het heeft de rauwe energie, de aanstekelijke drive en de scherpe punkmentaliteit die de band zo kenmerkt. Het is geen revolutionaire track, maar het is wel een nummer die precies doet wat het moet doen: je meevoeren in de opwinding en de chaos van de band. De punten van Australië (2/22) @Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 4 Share Gepost February 4 Gekozen op basis van Sziget 2023. Eerste gedachte was 'wat de fuck is dit', maar ook enorm van genoten. DTRH 2025 zeker ook bezoekje brengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 5 Share Gepost February 5 Weer niks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 Van de nul af, maar had hier wel op meer gehoopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 5 Share Gepost February 5 Woow, 12 punten, nu zijn we wel los! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost February 5 Share Gepost February 5 En 7 erbij! Lekker man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost February 5 Share Gepost February 5 Acht sigaretten voor Australië als dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 5 Share Gepost February 5 Mijn inzending heet trouwens Ulver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Weer punten en we nestelen ons in de voorlopig uitgebreide top. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Author Share Gepost February 5 (edited) Zuid - Afrika Als derde gaat Zuid-Afrika, nasje92, stemmen in deze editie van het songfestival. Met het nummer Ek Verstaan staat het land er momenteel goed voor. De vraag is alleen of dit succes voortgezet kan worden. Voor een review van dit nummer schuif ik wederom Maire na voren. Maire Aitken: 'Ek Verstaan' van Dodo Nyoka en Karlien Jaarsveld is een Afrikaans popnummer. Ik geef dit lied een positieve beoordeling voor zijn emotionele diepgang en de chemie tussen de artiesten. Gezien de melodie, het gebruik van de taal en de productie, zou ik het een 8/10 geven. Hoewel ik het een aangrijpend nummer vind, is het niet per se baanbrekend. Daarom krijgt dit nummer niet een hoger cijfer. De punten van Zuid-Afrika (3/22) @Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski Edited February 5 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 3 uur geleden zei nasje92: En 7 erbij! Lekker man En stank voor dank terug, bedankt vrienda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 5 Share Gepost February 5 Sorry, kan niet zoveel met Suzan-B & Freek-B. Als ik kijk naar welke nummers veel punten hebben gekregen, dan verbaasd het mij niet dat ik geen punten heb gekregen. Kwestie van smaakverschil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 5 Share Gepost February 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 5 Share Gepost February 5 5 minuten geleden zei Chiemel: Sorry, kan niet zoveel met Suzan-B & Freek-B. Als ik kijk naar welke nummers veel punten hebben gekregen, dan verbaasd het mij niet dat ik geen punten heb gekregen. Kwestie van smaakverschil. Heh, ik had precies hetzelfde gezegd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 Sluit me bij Chiemel aan, met het verschil dat ik toch nog een schamel puntje sprokkel. Toch zal er in het vervolg wel wat meer nodig zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Weer 8 punten erbij, we staan er goed voor. Zweden gaat wel hard, maar dat leek me inderdaad ook 1 van de favorieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 5 Share Gepost February 5 Haha ja eens met bovenstaande heren. Het zijn veel van de vrij zaadloze nummers die goed scoren in deze stemming. Mijn nummer zal wel te funky dansbaar zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 10 puntjes. Lang niet gek. Nu al 11 punten meer dan verwacht hahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 5 Share Gepost February 5 En we zijn van de 0 af dank u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Author Share Gepost February 5 Verenigde Staten Bogatyr was deze editie verantwoordelijk voor de inzending van de Verenigde Staten. Hij besloot Argonaut & Wasp met het nummer Monacillo naar Gent sturen. Het nummer stond bij de organisator in de reservelijst. Zeker geen waardeloos nummer, maar geen inzending die de organisator nog eens wil horen. Maire denkt daar anders over. Maire Aitken: Argonaut & Wasp is een muzikale act die een interessante mix van genres, zoals indie, elektronische muziek en alternatieve pop, biedt. Wat Argonaut & Wasp echt bijzonder maakt, is hun vermogen om emotie en complexiteit over te brengen zonder in te boeten op toegankelijkheid. Dat hoor ik ook terug in Monacillo. Ik geef dit nummer daarom een 8. De punten van de VS (4/22) @Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Beugatyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Jaaaaaa lekker Bogabeast Meteen 12 puntjes, keurig. Was het wie je verwachtte? Edited February 5 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 En weer een puntje. Het gaat aardig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Dankjewel voor de 10 punten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 Had van Boga wel meer verwacht. Helaas, dit wordt niet mijn editie, zeker als ik kijk wat er vooralsnog wél goed scoort. Daar sta ik toch wel behoorlijk van te kijken. 13-in-een-dozijn, maar driewerf sterk op het podium. Maargoed, het is nog vroeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts