nasje92 Gepost February 15 Share Gepost February 15 Proficiat! Mooie 2e plek, nog niet eerder behaald. Dank ook voor de organisatie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 15 Share Gepost February 15 Net als de vorige editie met de haven in zicht nog een podiumplek uit handen gegeven. Vooraf had ik hier (5e) voor getekend, maar als je zolang meedoet om de eremetalen hoop je toch op wat meer in de staart. Met dit vreselijk brave podium kan ik echt niks, maar dat is verder enkel voor @Sick Bliken in iets mindere mate Erwin ook het geval. Een braaf voortkabbelend man-met-gitaar plaatje is net als in de vorige editie dus het devies voor de winst en wederom is de inzender dezelfde. Dat opzichzelf is een verrassing die de muziek verder niet bood  Hoe dan ook, gefeliciteerd @Aaron21 met de glorie voor Nederland en @aron24 voor de vlotte presentatie. Op naar de volgende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost February 15 Share Gepost February 15 4 minuten geleden zei Urbeto: Net als de vorige editie met de haven in zicht nog een podiumplek uit handen gegeven. Vooraf had ik hier (5e) voor getekend, maar als je zolang meedoet om de eremetalen hoop je toch op wat meer in de staart. Met dit vreselijk brave podium kan ik echt niks, maar dat is verder enkel voor @Sick Bliken in iets mindere mate Erwin ook het geval. Een braaf voortkabbelend man-met-gitaar plaatje is net als in de vorige editie dus het devies voor de winst en wederom is de inzender dezelfde. Dat opzichzelf is een verrassing die de muziek verder niet bood  Hoe dan ook, gefeliciteerd @Aaron21 met de glorie voor Nederland en @aron24 voor de vlotte presentatie. Op naar de volgende. Achteraf vind ik jouw plaat ook punten waard. In mijn snelle luisterbeurt is die erdoorheen geglipt. Al had dat ook niet veel uitgemaakt voor de einduitslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 15 Share Gepost February 15 27 minuten geleden zei Erwin.: Achteraf vind ik jouw plaat ook punten waard. In mijn snelle luisterbeurt is die erdoorheen geglipt. Al had dat ook niet veel uitgemaakt voor de einduitslag Het gaat zoals het gaat. Bewaar die punten maar voor de volgende editie  Hopelijk stuur jij dan ook weer net zo'n catchy plaatje in, want vond dat ook wel een mooie vondst van je.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 15 Share Gepost February 15 gefeliciteerd @Aaron21Â Nummer 2 was zeker een leuk nummertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 15 Share Gepost February 15 Met een 12-punter van Erwin alsnog naar het linkerrijtje. Had vooraf denk ook niet veel meer moeten verwachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 15 Share Gepost February 15 Van harte Aaron! Lekker nummer waarvan de artiest mij net iets te bekend was. Vandaar dat ik er minder punten aan gegeven had. Verder wel content met mijn podiumplek.  Thanks voor de uitstekende organisatie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 15 Share Gepost February 15 16 verschillende winnaars deze editie, da's best veel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost February 15 Share Gepost February 15 Met afstand laatste. Had niet verwacht het goed te doen, maar laatste had ik ook niet verwacht. Desalniettemin was het een leuke editie! Bedankt voor de organisatie @aron24Â en gefeliciteerd met de winst @Aaron21Â !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost February 15 Share Gepost February 15 Bedankt voor de strakke organisatie @aron24 en ook proficiat aan de winnaar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 15 Share Gepost February 15 (edited) Oeh ja ik kreeg echt rillingen van die Goldkimono plaat. Laat maar zien dat mijn smaak afwijkt van de rest hier. Desondanks toch gefeliciteerd, meeste stemmen gelden! Ik ben wel geëindigd waar ik verwacht had. Out of the box denken loont helaas niet.  Ondanks dat blijf ik lekker meedoen, want je komt genoeg leuke muziek tegen hier. Edited February 15 by Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 15 Share Gepost February 15 Back to back, baby! Â Bedankt voor de organisatie. @aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 15 Share Gepost February 15 Gefeliciteerd @Aaron21! En enorm bedankt voor de vlotte organisatie @aron24 Â Vierde is een mooi plekkie, maar ik had lang toch wel hoop om nog even dat podium te bestormen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost February 15 Share Gepost February 15 Een zesde plek, ik ben tevreden! Proficiat @Aaron21Â en dank @aron24! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost February 15 Share Gepost February 15 @aron24 bedankt voor de organisatie en @Aaron21 gefeliciteerd!  Zelf weer een middenmoot/subtop plaats, had op iets meer gehoopt, ondanks een niet-Engelstalige inzending...    Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitewolf345 Gepost February 15 Share Gepost February 15 Bedankt voor de organisatie.  Heb helaas gegokt en verloren met deze inzending.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost February 16 Share Gepost February 16 Toporganisatie @aron24Â en gefeliciteerd @Aaron21 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts