Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

MU Worldvision Song Contest #54

aron24

Recommended Posts

8 uur geleden zei Erwin.:

Stiekem op wat meer gehoopt van Jordi, maar de punten van Platina waren al mooi

Je had de pech dat er echt een hoop goede nummers waren. No 1 en 2 waren voor mij duidelijk. De 6 daarna zaten echt heel dicht op elkaar.

image.png.4d7a2afcc72d26ae7e4fae4acd5af656.png

Japan

Voor Japan is deze editie nog geen succes gebleken. Ik kan wel begrijpen waarom, maar toch zal Whitewolf345 ongetwijfeld op wat meer punten hebben gehoopt. Aan wie geeft Japan de punten?

Maire Aitken:

'White Prayer' van Alice Nine is een nummer met emotionele diepgang en muzikale intensiteit. Het combineert harde rock met melodieuze elementen en heeft een krachtige sfeer die zowel energiek als introspectief aanvoelt. De vocale prestaties en de instrumentatie dragen bij aan de algehele impact van het nummer. Dit nummer krijgt van mij een 8.

De punten van Japan (18/22)

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski

Edited by aron24

Al een tijdje zonder punten en we moeten dus naar onder gaan kijken. Verbaas me nog steeds dat die Ek Verstaan zoveel punten scoort. Los dat deze ver van mijn top 10 stond, had ik ook niet verwacht dat deze bij anderen wel zo hoog zou staan en wat ze fijn aan het nummer vinden. Dan moet je haast wel Suzan & Freek fan zijn, maar had het idee dat we hier toch meer andere soort fans zouden hebben.

Ik vind het succes van Nederland en Zweden ook wel verrassend. Aan de andere kant doet mijn inzending het eveneens beter dan verwacht, dus ik klaag verder niet. Ben nog wel benieuwd hoe het gaat verschuiven. Hopelijk zit er een podiumplek in, ondanks dat ik nog moet stemmen. 

Er wordt langzaam aangestuurd op een spannende ontknoping :D Ik hoop de plek in het linker rijtje vast te kunnen houden. Had vooraf op meer gehoopt dat dit, maar ach, over smaak valt niet te twisten.

image.png.785839c8d1a784a56fff0d7983c436d5.png

Schotland

De spanning zit er nog goed in. Zowel Schotland als Nederland moeten bovenaan in de lijst nog punten uitdelen. Dat zou nog wel eens voor de nodige opschudding kunnen zorgen. Allereerst maar eens kijken naar de stemmen van Schotland, Urbeto. 

Maire Aitken:

'Psycho' van Retro Video Club is een krachtig en energiek indie rocknummer dat goed aansluit bij fans van bands als Catfish and the Bottlemen en The Snuts. De scherpe vocalen, pakkende melodie en strakke instrumentatie maken het een meeslepende track, ideaal voor liefhebbers van rauwe, emotionele indie rock. De sound is niet per se vernieuwend, maar het nummer heeft genoeg charisma en energie om op te vallen. Ik zou het daarom een 7,5/10 geven.

De punten van Schotland (19/22)

@Bogatyr @nasje92 @Aaron21 @Rykjvk1 @chrisje1993 @xanderoo @Tim' @Grote Ree @Satyr @Urbeto @Titan @Fabian. @Whitewolf345 @Erwin. @bas huijsmans @Sick Blik @007mark @ivago @Platina32 @Chiemel @Djurovski